اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران عنوان کرد؛

تشریح برنامه‌های ۲۲ بهمن در گچساران

تشریح برنامه‌های ۲۲ بهمن در گچساران
یدالله مرادی گفت: مردم ولایتمدار گچساران امسال با رژه خودرویی و موتوری مراسم ۲۲بهمن را هوشمندانه و انقلابی از پلیس راه تا میدان نرگسی این شهرستان بر پا می دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یدالله مرادی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران در گفتگو با صبح زاگرس ضمن تبریک دهه پرفروغ فجر گفت: ۲۲بهمن اوج تحول و حرکت انقلابی و قله پیروزی مردمی است که با رهبری عالمی وارسته و شجاع به عمر طولانی نظام وابسته و استبداد شاهنشاهی پایان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود:گرامیداشت این روز عظیم ،پاسداشت جهاد و شهادت و مطالبه گری آرمانها و اهداف بلند انقلاب اسلامی بعد از عمر با برکت ۴۲ساله ای است که همچنان پاینده و با اقتدار به پیش می رود.

,

مرادی تصریح کرد: الحمدالله مردم انقلابی و بصیر گچساران چون همیشه حاضر در صحنه های مشارکت و همکاری و همراهی با دلسوزان و وفاداران به امام امت می روند تا این روز تاریخ‌ساز و سرنوشت آفرین را با رعایت دستورات و ضوابط بهداشتی پاس بدارند و ادای دین به فجرآفرینان داشته باشند.

,

وی ادامه داد:به همین جهت مردم ولایتمدار گچساران  امسال با رژه خودرویی و موتوری مراسم ۲۲بهمن را هوشمندانه و انقلابی بر پا می دارند، طبق مصوبات ستاد دهه فجر شهرستان گچساران روز چهارشنبه ۲۲ بهمن ماه با حضور همه اقشار مختلف مردم راس ساعت ۸/۳۰ دقیقه حرکت عمومی خودرویی و موتوری از پلیس راه تا میدان نرگسی صورت می گیرد.

,

مرادی تصریح کرد: در پایان برای تجدید عهد بر گلزار مطهر شهدای شهرمان تجمع و پس از تجلیل از خانواده‌های شهدای انقلاب گچساران توسط شهرداری، از سخنان حجت الاسلام حجازی، امام جمعه گچساران نیز بهره‌مند خواهیم شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه