اخبار داغ

معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز اصفهان خبرداد؛

برگزاری پویش «هر خانه یک پرچم» در نصف جهان

برگزاری پویش «هر خانه یک پرچم» در نصف جهان
معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز اصفهان از برگزاری پویش «هر خانه یک پرچم» در این مرکز خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا شواخی زواره  در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در رابطه با طرح «هر خانه یک پرچم» اظهار کرد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه از هنر استفاده کنید و برسر هر خانه یک پرچم بزنید و پرچم جمهوری اسلامی را در سراسر شهرها و روستاها به اهتزاز دربیاورد، پویش «هر خانه یک پرچم» را راه اندازی کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب,

 

,

معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز اصفهان با بابیان اینکه این پویش به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می شود، تصریح کرد: با توجه به قرارگیری در شرایط کرونا و نبود امکان برگزاری مراسم های دهه فجر همانند سال های گذشته، مردم می توانند در این پویش شرکت کرده و در جشن های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت داشته باشند.

,

 

,

وی با اشاره به استقبال مردم از این پویش، خاطرنشان کرد: عکس های ارسال شده را با نام خود افراد در سیمای مرکز اصفهان و شبکه های اجتماعی فضای مجازی منتشر می کنیم.

,

 

,

شواخی با بیان اینکه این طرح از 12 بهمن ماه آغاز شده و تا 22 بهمن ماه ادامه دارد، اظهارکرد: شهروندان می توانند تصاویر و فیلم های خود را به شماره تلفن 09108994629 در شبکه های اجتماعی مختلف ارسال کنند و ما این عکس ها را پس از انتخاب به صورت کلیپ منتشر می کنیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه