اخبار داغ

فرماندار بویراحمد مطرح کرد:

۱۸۹ فوتی کرونا در شهرستان بویراحمد/میراث فرهنگی بر باغات گردشگری نظارت کند

۱۸۹ فوتی کرونا در شهرستان بویراحمد/میراث فرهنگی بر باغات گردشگری نظارت کند
شاهرخ کناری با توضیح اینکه تعدادی فوتی های شهرستان بویراحمد ۱۸۹ نفر است، گفت: نظارت بیشتر بر باغات آبشار، تنگ مهریان و سایر باغات گردشگری توسط میراث فرهنگی صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاهرخ کناری در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان بویراحمد گفت: در شهرستان بویراحمد تا امروز ۳۰ هزار و ۱۱۴ نفر نمونه گیری شده است و تعداد افراد مثبت ۱۰هزار و ۵۷۵ نفر، بهبود یافته کامل ۸ هزار ۸۲۵ مورد و تعدادی فوتی های مرکز استان نیز ۱۸۹نفر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

فرماندار بویراحمد با توضیح اینکه کل بیماران مشکوک و قطعی در مرکز استان از ۱۱۶نفربه ۳۰ نفر رسیده است،که  ۵ نفر قطعی کرونا و ۲۵ مورد بیمار مشکوک است، گفت: صنف ها در مرکز استان پروتکل ها را رعایت می کنند، اما باغات آبشار، تنگ مهریان و سایر باغات گردشگری توسط میراث فرهنگی و گردشگری نظارت بیشتری باید صورت گیرد.

,

وی به ارسال پیامک های تبلیغاتی فروشگاه زنجیره ای و تخفیفات آنها  و اتخاذ جهت نظات توسط صنعت و معدن اشاره کرد و گفت: طی روزهای گذشته بیش از ۱۵۰نفر جهت دریافت برگ تردد برای حضور در شهرهای مجاور به فرمانداری بویراحمد مراجعه کردند، از طرفی شهرهای مجاور استان مانند فارس، اصفهان محدودیت تردد وجود دارد و این حضور در فرمانداری و اصرارها، مشکلاتی را ایجاد می کند.

,

وی در پایان افزود: آموزش دانش آموزان در روستاها حضوری است که توسط آموزش و پرورش باید نظارت کامل صورت گیرد، زیرا حدود ۳/۴ دهم بیماران، دانش آموزان هستند و با افزایش  نظارت ها اجازه افزایش این عدد داده نشود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه