اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه تبریز تشریح کرد؛

جزئیات جشنواره مکتب حاج قاسم/ شناسایی استعدادها در قالب کنگره شهدا

جزئیات جشنواره مکتب حاج قاسم/ شناسایی استعدادها در قالب کنگره شهدا
شادی گفت: سپاه ناحیه غدیر تبریز در نظر دارد با برگزاری کنگره بزرگ شهدای تبریز و جشنواره‌‌‌های مربوط به این کنگره، استعدادهای برتر تبریز را شناسایی و شکوفا نماید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی از جمله رویدادهایی است که میشود در آن استعدادهای برتر و کارآمد را شناسایی و برای پیشرفت آنها برنامه ریزی کرد. این رویدادها، سیاست و رویکردهای مختلفی میتواند داشته باشد اما میتوان گفت نتیجه همه آنها شکوفایی و بالاندگی استعدادهاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

سپاه ناحیه تبریز مدتی است با برنامه ریزی‌های مدون، قصد دارد استعدادهای برتر در زمینه‌‌‌های مختلف را شناسایی و برای ارتقای آن‌ها تلاش نماید. یکی از این جشنواره‌ها که قرار است در شهر تبریز برگزار گردد جشنواره قرآنی و هنری مکتب شهید سلیمانی است.

,

سرهنگ عبدالله شادی، فرمانده ناحیه سپاه کلانشهر تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آناج با تشریح جزئیات این جشنواره اظهار داشت: مجموعه سپاه تبریز مدتی است در زمینه‌‌‌های مختلف، فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی را شروع کرده و اخیرا با فعال کردن کانون جوانان بسیج تبریز در نظر دارد کنگره بزرگ شهدای تبریز را به مرحله اجرا درآورد هرچند ویروس منحوس کرونا این فعالیت را با محدودیت‌هایی مواجه ساخته اما این کنگره مدتی است که شروع شده و کارهای بزرگی قرار است در این زمینه رقم بخورد.

,

شادی گفت: کنگره شهدا در یک برنامه دو الی سه ساله طراحی شده و هدف از آن ارتباط با مخاطبانِ خاصِ فرهنگی، هنری و ورزشی تبریز است. به همین منظور طراحی جشنواره‌ها و پیش جشنواره‌های مختلف ذیل کنگره شهدا یکی از اهداف مورد توجه سپاه ناحیه تبریز است.

,

وی افزود: یکی از این جشنوراه‌ها، جشنواره قرآنی مکتب شهید سلیمانی است که در ۱۳ رشته برگزار خواهد شد و جشنواره دیگر مربوط به جشنوراه هنری مکتب حاج قاسم سلیمانی است که در ۹ رشته قرار است تا داوطلبین با یکدیگر به دوستی و رقابت بپردازند.

,

تا به امروز، با وجود همه محدودیت‌ها بیش از ۱۰۰۰ نفر به صورت انفرادی و بیش از ۳۵ گروه چند نفره در جشنواره قرآنی ثبت نام کرده‌اند. روز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه، افتتاحیه جشنواره قرآنی است و از فعالین فرهنگی و قرآنی دعوت میکنیم تا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محل کانون بسیج سپاه تبریز واقع در خیابان حافظ حضور یابند.

,

شادی همچنین افزود: روز سه شنبه ۲۱ بهمن ماه، اختتامیه جشنوراه شعر با محوریت جبهه مقاومت است که به احتمال زیاد با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه و با ارسال بیش از ۵۰ اثر برگزار خواهد شد.

,

گفتنی است زمان ثبت نام برای جشنواره قرآنی به پایان رسیده اما علاقه مندان میتوانند تا ۲۵ بهمن ماه در صورت داشتن آثار در جشنوراه هنری ثبت نام نمایند.

,

, ,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه