اخبار داغ

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی عنوان کرد؛

لزوم الگوسازی دستگاه‌های اجرایی از حرکت جهادی شهید سلیمانی

لزوم الگوسازی دستگاه‌های اجرایی از حرکت جهادی شهید سلیمانی
رحمانی گفت: الگوگیری از حرکت جهادی سردار سلیمانی در خدمت به مردم یکی از نیازهای اساسی دستگاه‌های اجرایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیدین رحمانی رضاییه در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، بیان کرد: باید در اجرای طرح‌های عمرانی از حرکت جهادگونه سردار سلیمانی الگو بگیریم. در حال حاضر طرح‌های عمرانی یک میدان جنگی است که کوچکترین تعلل در اجرای این پروژه‌ها سبب نوسانات قیمت‌های شدید می‌شود و پروژه‌های ما را دچار مشکلاتی می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی ادامه داد:  در یک جنگ گرم یا سرد مهم ترین عامل موفقیت هرطرف، استفاده صحیح از امکانات موجود است.

,

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان‌غربی، گفت: باید در روند اجرای پروژه‌های عمرانی سرعت کافی را داشته باشیم تا در چرخه بهره برداری قرار گیرند و زمینه ساز توسعه کشور شود.

,

رحمانی بیان کرد: بعد از انقلاب تحرک پروژه‌های عمرانی متناسب با شرایط موجود در سطح کشور شدت پیدا کرد، در استان ما نیز در بخش‌های مختلف اقدامات خوبی انجام شده است.

,

وی با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی اضافه کرد: شهید سلیمانی نماد ایثار، مقاومت و استقامت کشور است که تحت فرماندهی رهبر انقلاب راه ایستادگی و مقاومت در مقابل بیگانگان و دشمنان را انتخاب کرد.

,

وی تاکید کرد: ما دیدیم اطاعتی که سردار سلیمانی از رهبری داشتند نشان از این دارد که رهبر ما در کشور به عنوان پدر این خانه است و ما بایستی بر اساس سیاست‌های کلی ایشان پیش برویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه