اخبار داغ

سرپرست شبکه بهداشت رازوجرگلان خبر داد؛

۳ خانه بهداشت جدید در شهرستان راز و جرگلان احداث می‌شود

۳ خانه بهداشت جدید در شهرستان راز و جرگلان احداث می‌شود
رضا علی یوسفی از ساخت سه خانه بهداشت جدید در روستاهای تنگه ترکمن، اشرف دره و پشنده واقع در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، رضاعلی یوسفی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان رازوجرگلان در نشست خبری اظهار کرد: راه اندازی چهار پایگاه اورژانس جاده ای در مناطق غلامان، گز، راز و حصارچه همچنین ساخت مرکز خدمات جامع سلامت مناطق باغلق، کلاته ابریشم و مرکز راستقان از جمله اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان راز و جرگلان طی هفت سال گذشته بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

رضاعلی یوسفی در ادامه گفت: ساخت سه خانه بهداشت جدید در روستاهای تنگه ترکمن، اشرف دره و پشنده، همچنین ساخت ۱۱ پانسیون، انجام کلنگ زنی بیمارستان ۶۴تختخوابی در شهر راز و جذب نیرو از دیگر اقدامات دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت و درمان در این شهرستان طی هفت سال گذشته بوده اند.

,

وی همچنین اعلام کرد: ساخت انبار مرکزی و اجرای طرح هتلینگ برای مراکز غلامان، حصارچه و یکه سعود از دیگر موافقت هایی بوده اند که برای این شهرستان محقق شده است.

,

یوسفی در بخش دیگری از سخن خود بیان کرد: شهرستان راز و جرگلان رتبه نخست در زمینه اجرای طرح اطلاع رسانی و کنترل فشار خون در سال گذشته را از میان هشت شهرستان خراسان شمالی را کسب کرد.

,

وی همچنین افزود: اجرای غربالگری و پیگیری برای شناسایی بیماران و افراد مشکوک به کرونا ویروس از دیگر اقدامات شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان در سال جاری بوده است.

,

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان در خاتمه از تغییر وضعیت کرونا در این شهرستان از رنگ آبی به زرد خبر داد و گفت : برای جلوگیری از ابتلای بیشتر اهالی این شهرستان به کرونا ویروس و تثبیت وضعیت کنونی، اعمال محدودیت های دوباره در این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه