اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردکان خبر داد

۴۰مسجد اردکان میزبان طرح شهید سلیمانی/ "بهمن شهدایی" یک ماه خدمت ویژه شهدا

۴۰مسجد اردکان میزبان طرح شهید سلیمانی/ "بهمن شهدایی" یک ماه خدمت ویژه شهدا
امامی با بیان اینکه ۴۰مسجد اردکان میزبان طرح شهید سلیمانی بودند، گفت: در شهرستان اردکان از تاریخ سوم بهمن الی سوم اسفندماه به نام بهمن شهدایی نام‌گذاری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سید اسدالله امامی پیش از ظهر امروز در نشست خبری نشست خبری ستاد یادواره شهدای شهرستان‌های میبد و اردکان دومین کنگره ملی ۴ شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد که در حسینیه آقا برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان اردکان، اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی در شهرستان اردکان به‌صورت مسجد محوری در اولویت قرار گرفت که در آن هم 40 مسجد مشغول به فعالیت شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردکان با بیان اینکه در طول یک سال گذشته در مراحل مختلفی بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع شد، افزود: در مناسبت‌های مختلف بسته‌های معیشتی در تعداد 4500، 1400 و ... بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

,

وی با اشاره به اینکه در بحث پخت و توزیع غذای گرم نیز به‌صورت محله محور عمل کردیم، اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان 20 هزار، ایام فاطمیه 5 هزار، عید غدیر 10 هزار، دهه آخر صفر 5 هزار و هفته گذشته نیز 7 هزار پرس غذای گرم طبخ و بین جامعه هدف توزیع شد.

,

امامی اعلام کرد: با توجه به اینکه سال جدید تحصیلی به علت شیوع کرونا به‌صورت مجازی برگزار شد، 30 تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا و 747 بسته لوازم‌التحریر بین نیازمندان توزیع شد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردکان با اشاره به اینکه از ابتدای سال به نیت شهدا ذبح صورت گرفته است، گفت: در یک مرحله به همت مجموعه‌های مختلف و گروه‌های جهادی 100 رأس قربانی انجام گرفت و همچنین به هزار و 175 خانواده گوشت توزیع شد.

,

وی در ادامه با بیان اینکه در شهرستان اردکان از تاریخ سوم بهمن الی سوم اسفندماه به نام بهمن شهدایی نام‌گذاری شد، اذعان داشت: در طول این یک ماه به ازای هر روز یک اقدام در زمینه‌های مختلف انجام گرفت.

,

امامی در پایان اضافه کرد: توزیع لباس ورزشی شهدایی، نذر نان شهدایی توسط 13 نانوایی در شهرستان اردکان، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی، نصبت بنر شهدا در سطح شهر اردکان، افتتاحیه اولین جشنواره فیلم کوتاه شین، روایت گری شهدا در 30 مسجد شهرستان اردکان، رونمایی از سرود شهدا، افتتاح خانه شهید ملاحسینی، افتتاح کلبه عشق، رونمایی از دیواره نگارهای شهدا در سطح شهرستان اردکان، حمایت از خانواده‌های زندانیان و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، برگزاری مسابقه آیات شهدایی، اجرای طرح رزق شهدایی توسط اصناف شهرستان اردکان، نوسازی و بهسازی خانه نیازمندان توسط 40 گروه جهادی شهرستان اردکان، توزیع 22 سری جهیزیه بین زوجین، اعطای تسهیلات شهدایی ازجمله برنامه‌های یک ماه بهمن شهدایی در شهرستان اردکان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه