اخبار داغ

سردار شریف مطرح کرد؛

سرنوشت صدام؛ درس عبرتی برای دشمنان ایران/ وحدت و هوشیاری مردم رمز پیروزی است

سرنوشت صدام؛ درس عبرتی برای دشمنان ایران/ وحدت و هوشیاری مردم رمز پیروزی است
معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران باید از سرگذشت هم پیمانان خود هم‌چون صدام و داعش درس بگیرند و به طور قطع سرنوشت آل سعود همان سرنوشت صدام خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش اروم نیوز، سردار رمضان شریف در ویژه برنامه دهه مبارک فجر در بوکان اظهار داشت: کسانی که از دشمنان این ملت حمایت کرده‌اند بعد از ۴۲ سال هنوز درس عبرت نگرفته‌اند و همچنان به دشمنی خود با ملت بزرگ ایران ادامه می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی به خوبی می‌دانند اگر حرکتی از دشمن سر بزند چه عواقب درد ناکی در انتظار آنها خواهد بود.

,

معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران، افزود: انقلاب اسلامی ایران قصد تهدید ندارد ولی در صورت هر گونه حرکتی از سوی دشمنان جواب سختی از ملت ایران خواهند گرفت.

,

سردار شریف اظهار داشت: طی ماه‌های گذشته سرویس‌های جاسوسی غربی با هزینه‌های هنگفت در حال تجهیز دشمنان این ملت هستند ولی قطع به یقین با بیداری و وحدت مردم و مسولان تمام این دسیسه‌ها در نطفه شکست خواهد خورد.

,

وی با اشاره به اینکه کشاندن اسراییل به منطقه به طور قطع خطای نابخشودنی است، بیان کرد: ملت‌های مسلمان در آینده نزدیک این خیانت را بر نخواهند تابید و ریشه دشمنان منطقه را از جهان اسلام کوتاه می‌کنند.

,

معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران، با اشاره به اینکه دشمنان در تلاش هستند دوران رژیم پهلوی را برای نسل جوانان مناسب جلوه دهند، گفت: دشمنان در تلاش برای به زانو در آوردن انقلاب هستند و ما باید نسل جوان را با اقتدار و قدرت انقلاب اسلامی ایران آشنا کنیم و گسستی بین نسل جوان و انقلاب نداشته باشیم.

,

سردار شریف اظهار داشت: امروز کشور در حوزه‌های مختلف دستاوردهای بزرگی دارد که موجب شگفتی تمام جهانیان شده است و مدیریت بحران در اوضاع شیوع ویروس کرونا گواه بر این ادعاست.

,

وی تاکید کرد: دشمنان شبانه روز تلاش خود را برای از هم پاشیدن این انقلاب انجام داده و حتی امنیت مناطق مرزی را تحت فشار قرار داده است وتمام این نقشه‌ها با وحدت و همدلی مردم نقش برآب شده و شاهد امنیتی پایدار در منطقه هستیم.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه