اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی:

نیازمند ترویج فرهنگ فقه و اخلاق اسلامی در بازار هستیم/سعی داریم کشور را در حوزه چادر به خودکفایی ۱۰۰ درصدی برسانیم

نیازمند ترویج فرهنگ فقه و اخلاق اسلامی در بازار هستیم/سعی داریم کشور را در حوزه چادر به خودکفایی ۱۰۰ درصدی برسانیم
حسن‌پور گفت: امروز نیازمند ترویج فرهنگ فقه و اخلاق اسلامی در بازار هستیم که بسیج اصناف برنامه‌ریزی‌هایی جدی در این خصوص انجام داده و اعتقادداریم روزبه‌روز ارتباط میان جامعه روحانیت و دینی کشور با بازاریان و کسبه باید تقویت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ غلامرضا حسن‌پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی در دیدار با آیت اله دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: هدف از سفرهای استانی بررسی میدانی مشکلات اصناف و حمایت از تولید داخلی است و خوشبختانه در طول این سفرها با پیگیری‌های انجام‌شده واحدها و اصناف متعددی به چرخه تولید بازگشته‌اند و این مسئله در سال جهش تولید باقوت دنبال می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

حسن‌پور اظهار کرد: یکی از نتایج سفرهای استانی بسیج اصناف که در روزهای آینده شاهد آثار و برکات آن خواهیم بود احیای یک کارخانه مهم است که بسیج اصناف کارخانه تولید پارچه چادر در اصفهان را بعد از ۹ سال تعطیلی احیاء کرد و در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به چرخه تولید بازمی‌گردد.

,

وی ادامه داد: امروز نیاز ما در کشور برای چادر بیش از ۹۰ میلیون مترمربع است که ۱۰ میلیون آن در شهرکرد تأمین می‌شود و کارخانه‌ای که در اصفهان به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد روزانه بیش از ۵ میلیون متر تولید خواهد داشت که باقی آن در سایر مراکز نیز تأمین و بخشی هم توسط واردات انجام می‌شود.

,

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی بیان کرد: کارخانه تولید پارچه چادر که پس از ۹ سال تعطیلی با ۱۲۰ نیرو از چرخه تولید خارج‌شده بود این روزها با بیش از ۲۶۰ نیرو به چرخه بازمی‌گردد که تولیدات آن با سایر تولیدات خارجی قابلیت رقابت خواهد داشت و سعی داریم کشور را در حوزه چادر به خودکفایی ۱۰۰ درصدی برسانیم.

,

حسن‌پور افزود: یکی از مسائلی که بسیج اصناف در سال جاری باقوت روی آن کارهای اثربخشی انجام داد تولید ماسک استاندارد است و با توجه به نیازی که در کشور وجود داشت امروز خوشبختانه علاوه بر خودکفایی ۱۰۰ درصدی به صادرات ماسک هم دست پیدا کرده ایم.

,

وی یادآور شد: در ابتدای بیماری کرونا کشور تنها ۲۰۰ هزار ماسک تولید می کرد ولی با حمایت های بسیج اصناف امروز بیش از ۵۰۰ کارگاه بزرگ در سطح کشور روزانه 20 میلیون ماسک تولید می شود.

,

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی  خاطرنشان کرد: امروز نیازمند ترویج فرهنگ فقه و اخلاق اسلامی در بازار هستیم که بسیج اصناف برنامه ریزی هایی جدی در این خصوص انجام داده و اعتقاد داریم روزبه روز ارتباط میان جامعه روحانیت و دینی کشور با بازاریان و کسبه باید تقویت شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه