اخبار داغ

کتابی که امروز رونمایی شد؛

پروسه پیچیده شناسایی تروریست‌های سازمان منافقین سال ۶۳ گرگان در کتاب "ماهی و خنجر"

پروسه پیچیده شناسایی تروریست‌های سازمان منافقین سال ۶۳ گرگان در کتاب "ماهی و خنجر"
همزمان با دهه فجر، کتاب «ماهی و خنجر» با موضوع سازمان منافقین در تالار فخرالدین اسعد گرگانی رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما، با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گلستان، مدیرکل اطلاعات گلستان و جمعی از مسئولان، خانواده شهدای ترور و دوستداران فرهنگ کتاب و کتابخوانی، کتاب «ماهی و خنجر» به قلم مریم مقانی و محسن کاظمی‌نژاد که به همت نشر سیمرغ هدایت در 278  صفحه منتشر شده است، صبح امروز یکشنبه 19 بهمن‌ماه در تالارفخرالدین اسعد گرگانی رونمایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

در ابتدای مراسم محسن کاظمی‌نژاد، یکی از مولفان کتاب ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی در سخنانی درباره کتاب، گفت: در این کتاب که مبنای واقعی دارد، در قالب داستان پروسه پیچیده شناسایی، تروریست‌های سازمان منافقین که در سال 63 در گرگان رقم زدند، به روایت درآمده است.

,

وی ضمن اشاره به شهدای ترور در این برهه زمانی که توسط منافقان در گرگان به شهادت رسیدند، گفت: در این کتاب در حد امکان فضای آن دوران، نحوه ترور و نحوه شناسایی منافقان در جهان داستانی تشریح شده است.

,

مریم مقانی، دیگر نویسنده کتاب نیز ضمن ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: آدم‌های این داستان قطعه کوچکی از پازل انقلاب اسلامی هستند که در سال 63 توسط منانقین به شهادت رسیدند.

,

وی با اشاره به اینکه در این کتاب نام پنج شهید ترور از مجموعه شهدای ترور در گرگان آورده شده است، گفت: برادران ستوده از جمله شهدایی هستند که در این کتاب از آن‌ها نام و یادی برده شده است.

,

یادآوری می‌شود، در پایان مراسم ضمن تقدیر از خانواده شهدای ترور، به رسم تکریم، یک جلد از کتاب به مدعوین حاضر در مراسم رونمایی هدیه داده شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه