اخبار داغ

مسئول معاونت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری دانشگاه فرهنگیان پردیس الزهرا(س) زنجان:

آقای آذری جهرمی، ای کاش سری به روستاهای استان زنجان می زدید

آقای آذری جهرمی، ای کاش سری به روستاهای استان زنجان می زدید
مسئول معاونت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری دانشگاه فرهنگیان پردیس الزهرا(س) زنجان خطاب به وزیر ارتباطات گفت: آیا به پدر و مادر روستایی که تا به حال، خود از اینترنت و گوشی و تجهیزات هوشمند استفاده نکرده این اطمینان را می‌دهید که برای فرزند دلبندش در فضای مجازی امروز که درست مانند شمشیر دولبه است، اتفاقی نیفتد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سمانه خان‌احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ در پی سفر امروز وزیر ارتباطات به زنجان اظهار داشت: در ابتدا بسیار سپاسگزاریم از جناب آقای دکتر آذری‌جهرمی، وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات که به استان ما تشریف آوردند تا به حل مشکلات این حوزه بپردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج ,

وی با بیان اینکه امید است اقدامات انجام‌گرفته، مستمر و ثمربخش باشد، خاطرنشان کرد: اما چند نکته‌ای است که به نظرمان بهتر است بیش از پیش به آن‌ها پرداخته شود.

,

خان‌احمدی خطاب به وزیر ارتباطات گفت: آیا به نظرتان برای شروع پیگیری این مشکلات و انجام اقدامات مذکور، کمی دیر نشده است؟!

,

مسئول معاونت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری دانشگاه فرهنگیان پردیس الزهرا(س) زنجان اظهار داشت: قریب به یک سال است که از درگیری کشورمان با ویروس منحوس کرونا می‌گذرد و دانش‌آموزان زیادی به علت نبود اینترنت مناسب و عدم دسترسی به گوشی‌های هوشمند از تحصیل بازمانده اند.

,

وی خاطرنشان کرد: چه کسی مسئول یک سال محروم ماندن این دانش‌آموزان از آموزش است؟

,

خان‌احمدی خطاب به وزیر ارتباطات افزود: آقای وزیر! درست است که خیلی از روستاها و شهرستان‌های ما به اینترنت متصل‌اند اما آیا کیفیت اینترنت هم بالا بوده و می‌تواند استفاده از برنامه شاد را فراهم اورد؟

,

وی ادامه داد: آقای دکتر جهرمی! کاش در این سفر به روستاهای ما نیز سری می‌زدید و پای درد دل مردم می‌نشستید که آیا شرایط به اندازه آمار و ارقام ارائه‌شده، مطلوب است؟

,

مسئول معاونت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری دانشگاه فرهنگیان پردیس الزهرا(س) زنجان خطاب به وزیر ارتباطات با بیان اینکه صرفاً دسترسی دانش‌آموزان به گوشی هوشمند و اینترنت، دغدغه امروز نیست، گفت: در شرایط پیش‌آمده که تمام دانش‌آموزان ناچار به استفاده از گوشی هوشمند و ورود به عرصه مجازی هستند چه اقدامات مشترکی با وزارت آموزش و پرورش در جهت ارتقای سواد رسانه‌ای آن‌ها انجام شده است؟

,

وی افزود: آیا شما به پدر و مادر روستایی که تا به حال، خود از اینترنت و گوشی و تجهیزات هوشمند استفاده نکرده این اطمینان را می‌دهید که برای فرزند دلبندش در فضای مجازی امروز که درست مانند شمشیر دولبه است، اتفاقی نیفتد؟

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه