اخبار داغ

نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ مطرح کرد؛

روستاهای محروم دیروز به برکت انقلاب اسلامی شهرهای امروز هستند

روستاهای محروم دیروز به برکت انقلاب اسلامی شهرهای امروز هستند
حجت الاسلام علی محمد بزرگواری با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی روستاهای محروم دیروز شهر های امروز هستند گفت: خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد به هیچ وجه قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی محمد بزرگواری نماینده پیشین کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص مقایسه شرایط استان کهگیلویه و بویراحمد قبل و بعد از انقلاب اسلامی بیان داشت: در قبل از انقلاب اسلامی در کل استان کهگیلویه و بویراحمد فقط 150 دانشجو داشتیم که این افراد نیز در دانشگاه های دیگر استان ها مشغول به تحصیل بودند در حالی که امروز شاهد فارغ التحصیلی دانشجویان هم استانی در دانشگاه های بومی استان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

بزرگواری گفت: نسل جوان ما قبل از انقلاب را ندیده است به طوری که در استان ما یک کیلومتر راه آسفالته وجود نداشت و برای رفتن به شیراز خاک می خوردیم تا شیراز و قبل از شیراز گرد و خاک را می تکاندیم و وارد شیراز شویم.

,

نماینده سابق شهرستان کهگیلویه بزرگ گفت: تا قبل از انقلاب فقط شهر یاسوج فرمانداری داشت و در ابتدای انقلاب نیز گچساران تبدیل به فرمانداری شد ولی امروز به برکت انقلاب بیش از 9شهرستان  در کهگیلویه و بویراحمد داریم.

,

وی افزود: شهر های سوق، چرام، بهمئی روستاهایی بودند که به برکت نظام اسلامی از محرومیت رهایی پیدا کردند و امروز تبدیل به شهر شده اند.

,


ادامه صحبت در کلیپ آمده است:

,
, ادامه صحبت در کلیپ آمده است:, ادامه صحبت در کلیپ آمده است:,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه