اخبار داغ

در گفتگو با مدیر کمیته امداد درگز مطرح شد؛

ارائه بیش از ۲۵۰ خدمت در حوزه مسکن، به مددجویان کمیته امداد درگز

ارائه بیش از ۲۵۰ خدمت در حوزه مسکن، به مددجویان کمیته امداد درگز
اکبری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۵۰ مورد خدمت در حوزه مسکن شامل ساخت، تعمیرات، مقاوم سازی و ... به محرومین و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد درگز ارائه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صادق اکبری مدیر کمیته امداد درگز در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، به ابعاد گسترده فعالیت کمیته امداد در زندگی محرومین و نیازمندان اشاره و اظهار کرد: یکی از اصلی ترین و ضروری ترین نیازهای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بحث تامین مسکن است که همواره تلاش داریم برای نیل به این هدف از تمام ظرفیت های سازمانی و خیرین استفاده کنیم.

وی افزود: کمیته امداد درگز موفق شده از ابتدای سال جاری تاکنون اقدام به تعمیر ۱۵۹ مورد مسکن، ۱۰۵ مورد مقاوم سازی مسکن روستایی و ۴ مورد ساخت و ساز مسکن شهری برای مددجویان تحت پوشش خود کند. اعتباری که در این حوزه ها به محرومین اعطا شده مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان بلاعوض و ۸۵۰ میلیون تومان وام با کارمزد ۲درصد بوده است.

مدیر کمیته امداد درگز تبیین کرد: علاوه بر موارد فوق از ابتدای سال تاکنون تعداد ۱۳۷ مورد انشعاب رایگان آب و برق و گاز با همکاری ادارات فوق در اختیار مددجویان قرار گرفته. همچنین برای ۱۱۳ خانوار از مددجویان رقمی در حدود ۱۱۰ میلیون تومان اجاره مسکن پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,

, ,

اکبری تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال های اخیر، قیمت مصالح ساختمانی رو به افزایش گذاشته، تهیه مصالح و ساخت و ساز منازل کندتر پیش می رود اما به لطف خدا و کمک های خیرین تاکنون روال این کار متوقف نشده و همچنان در حال تلاش برای خانه دار کردن محرومین و نیازمندان هستیم.

,

وی تشریح کرد: در این میان برای پیشبرد سریع تر اهداف سازمانی، تفاهم نامه ای با قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی شهرستان امضا شد که به موجب آن منازل با پیشرفت فیزیکی بالاتر از ۸۰ درصد به بسیج سازندگی واگذار می شوند. تاکنون ۶۳ مورد منزل با ویژگی فوق شناسایی شده که تا پایان سال ۳۰ مورد آنها تحویل نیازمندان خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: علاوه بر اینها در سال جاری تعداد ۲۰۰ فقره وام اشتغال با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان پرداخت کرده ایم که ۲۷۶ مورد ایجاد اشتغال به همراه داشته است. در ۱۱ ماه گذشته ۱۰۱ سری جهیزیه با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان نیز در اختیار نوعروسان نیازمند درگزی قرار گرفته است.

,
,
,

, ,

اکبری ابراز کرد: در دهه فجر امسال چهار مورد مرکز نیکوکاری با محوریت محلات و مساجد درگز افتتاح شد و مجموع مراکز نیکوکاری شهرستان به ۷ مورد رسید؛ مراکز نیکوکاری به عنوان کمیته امداد کوچک رسالت توانمند سازی و کمک به نیازمندان را در حوزه تحت پوشش خود پیگیری می کنند.

وی در پایان ضمن تشکر از مردم و خیرینی که با کمک های خود در این شرایط اقتصادی کمک کار کمیته امداد شدند خاطرنشان کرد: امیدواریم این حمایت ها تا رفع محرومیت از تمام اعضای جامعه همچنان تداوم داشته باشد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه