اخبار داغ

فعال فرهنگی سیاسی جاجرم:

بسیج و سپاه در رزمایش مواسات مرهم زخم‌های مردم بودند

بسیج و سپاه در رزمایش مواسات مرهم زخم‌های مردم بودند
علیرضا مقصودی گفت: بسیج و سپاه با کمک نهاد های خیریه با برگزاری رزمایش مواسات در شرایط حساس کرونا و تاثیرات منفی آن بر معیشت مردم، مرهمی بر زخم خانواده های بی بضاعت بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا مقصودی، فعال فرهنگی سیاسی جاجرم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جاجرم، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر گفت: از بدو پیروزی انقلاب نهادهای مردمی پای کار بودند و در ۵ آذر سال ۵۸ به دستور امام (ره) بسیج مستضعفان برای ایجاد قابلیت‌های لازم در همه افراد معتقد به قانون اساسی و اهداف انقلاب اسلامی برای دفاع از کشور،  جمهوری اسلامی و کمک به مردم در مورد حوادث و رویدادهای غیرمنتظره شکل گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری جاجرم, ،,

وی ابراز داشت: در تمامی حوادث از پیش طراحی شده توسط دشمنان داخلی و خارجی و جنگ و یا حوادث غیر مترقبه مانند سیل، زلزله،آتش سوزی جنگل ها و یا کمک های عامه المنفعه مانند کمک به محرومین یا طرح واکسیناسیون همگانی و .... این سازمان مردم نهاد بدون هیچ گونه چشم داشتی به مردم و کشور خدمت های بسیار زیادی آن داشته اند.

,

مقصودی به اقدامات بسیج در حوزه سازندگی و خدمت رسانی اشاره کرد و گفت:  بسبج در قالب طرح بسیج سازندگی به کمک مردم نیازمند در ساخت وساز و بازسازی  منازل، کمک به مزارع کشاورزی و دامپروری با تخصیص وامهای اشتغال زایی،آموزش قشر محروم در راستای توانمند سازی گامهای موثری برداشته است.

,

وی افزود: قرارگاه خاتم الانبیاء با بهره گیری از افراد متخصص و متعهد بسیجی و سپاهی در احداث پالایشگاهها و سکوهای نفتی و احداث جاده ها و اتوبانها گام موثری در اعتلای نظام مقدس جمهوری و کمک به اقتصاد کشور برداشته است.

,

این فرهنگی ابراز داشت: در مراحل حساس که کشور چه در داخل وجه در مرزها دچار آشوب و ناامنی شده است باز هم حضور بسیج و سپاه با جانفشانی و حضور متعهدانه امنیت را به کشور هدیه داده  است

,

وی به بحث امنیت و آرامش کشور اشاره کرد و گفت: حتی زمانی که احساس می شود امنیت کشور و نظام در حضور مقتدرانه در فراسوی مرزها نیاز است باز هم حضور بسیج و سپاه را به وضوح شاهد هستیم.

,

مقصودی به نقش آفرینی بسیج در محرومیت زدایی و احیای قنوات اشاره کرد و افزود: حتی در احیاء قنوات و دادن امید به مردم محروم روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها حضور نهاد بسیج و سپاه امید بخش است.

,

وی با اشاره به تشکیل صندوق های خانگی و دادن وام های با سود کم به بسیجیان گفت: در برگزاری کلاسهای اوقات فراغت و تولید کارهای خانگی پایگاههای بسیج بسیار کارآمد بوده است.

,

این فعال فرهنگی گفت:در عرصه دفاع از سلامت و امنیت مردم در شرایط بسیار خطیر کرونا بازهم بسیج و سپاه با تشکیل گروه ها و دسته های مختلف در تولید و توزیع ماسک پیش قدم بودند.

,

وی افزود: همچنین در  شرایط حساس کرونا که بعضا ضربه سنگینی بر معیشت مردم خصوصا قشر محروم کارگرخورد بسیج و سپاه با کمک نهاد های خیریه در رزمایش مواسات مرهمی بر زخم خانواده های بی بضاعت بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه