اخبار داغ

مسعود سلطانی‌فر:

افتتاح ۲۲۴ پروژه ورزشی در کشور /جوانان اردبیلی استعداد درخشانی در ورزش دو و میدانی دارند

افتتاح ۲۲۴ پروژه ورزشی در کشور /جوانان اردبیلی استعداد درخشانی در ورزش دو و میدانی دارند
وزیر ورزش و جوانان گفت: با تلاشی همکاران در وزرات ورزش ۲۲۴پروژه برای افتتاح در ایام دهه فجر داریم که امروز با فرمان رئیس جمهور به بهره برداری خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود سلطانی‌فر در حاشیه افتتاح سالن دو ومیدانی علی دایی در گفتگو با خبرنگار  سبلان ما ، اظهار داشت: با تلاشی همکاران در وزرات ورزش  ۲۲۴ پروژه برای افتتاح در ایام دهه فجر داریم که امروز با فرمان رئیس جمهور به بهره برداری خواهد رسید. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با بیان اینکه شاه بیت این پروژه های سالن دو میدانی اردبیل است  افزود: امروز شاهد افتتاح زیباترین، بزرگترین  و جامع ترین سالن دو ومیدانی  در منطقه هستیم که در کشور تنها سه مورد احداث شده است.

,

ورزش ورزش و جوانان گفت: با توجه به استعداد درخشان جوانان اردبیلی در دو و میدانی که مادر تمامی ورزش ها است این سالن مجهز که در سالهای اخیر به دلیل محدویت های مالی معطل مانده بود امروز به بهره برداری رسید.

,

وی با اشاره به اینکه امیدواریم تا پایان دولت پروژه های ناتمام را به بهره برداری برسانیم  تصریح کرد: در جهت توزیع عدالانه امکانات ورزشی در کشور و برای گسترش زمین های چمن مینی فوتبال در کشور حدو ۲ هزار مورد احداث شده است و نسبت به سال ۹۲ رشد ۷ برابر را شاهد هستیم. 

,

سلطانی فر تاکید کرد:  برای بهره مندی روستائیان عزیز از امکانات ورزشی خانه های ورزشی را از ۷۰۰ مورد در سال ۹۲ به ۵ هزار واحد رساندیم و امیدواریم در پایان دولت دوازدهم کارنامه درخشانی در حوزه گسترش امکانات ورزشی داشته باشیم.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه