اخبار داغ

سردار نقدی:

خون بهای شهدا آزادی فلسطین و پاکسازی آمریکا از منطقه است/ باید پرچم اسلام را بالای مسجدالاقصی نصب کنیم

خون بهای شهدا آزادی فلسطین و پاکسازی آمریکا از منطقه است/ باید پرچم اسلام را بالای مسجدالاقصی نصب کنیم
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران بدون آزادی فلسطین و بدون پاکسازی آمریکا از منطقه بی‌نتیجه بوده زیرا خون بهای شهدا آزادی فلسطین و پاکسازی آمریکا از منطقه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی در مراسم اهداء ۵٠٠ سری جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم و توزیع ۴٠ هزار بسته معیشتی به آسیب دیدگان ویروس کرونا اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در حال حرکت است و باید با همین روال پیش برویم و توجه به این امر الزامی است که اگر هرجایی از حرکت بایستیم، شکست خوردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران بدون آزادی فلسطین و بدون پاکسازی آمریکا از منطقه بی‌نتیجه بوده زیرا خون بهای شهدا آزادی فلسطین و پاکسازی آمریکا از منطقه است.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این انقلاب مجاهدان فلسطین را بیدار کرد، گفت: امروز دوران اسلام است و باید کار نیمه تمام را تمام کرده و پرچم اسلام را در بالای مسجدالاقصی نصب کنیم.

,

سردار نقدی با اشاره به اینکه امنیت، آرامش و اقتدار امروز را مدیون شهدا هستیم، اظهار داشت: شهدا عاشقانه برای برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران جان خود را فدا کردند و باید قدر شهدا را بدانیم و راهشان را ادامه دهیم.

,

, ,

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در مقابل هجمه طاغوت ایستاد و مقاومت کرد، بیان کرد: این ایتادگی منجر شد تا به جای سیاهی، نظامی روی کار آید که شرط رهبریش، دانشمندی است.

,

سردار نقدی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب تمام تصمیمات کشور در دست آمریکایی‌ها بود و این انقلاب به ما استقلال داد، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران  چند هزارسال دیکتاتوری را ساقط کرد و چند سده ظلم غرب در منطقه را درهم شکست.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران جهان را زیرورو کرد  ما به این انقلاب افتخار می‌کنیم.

,

سردار نقدی با قدردانی از هوشیاری و اقتدار مردم ایران اظهار داشت: قدر این ملت را می‌دانیم و افتخار می‌کنیم که ملتی بی‌نظیر و رهرو فرمان ولایت داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه