اخبار داغ

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

معامله قرن ؛ سرابی که آمریکا خواب تثبیت اسرائیل را در آن می‌دید

معامله قرن ؛ سرابی که آمریکا خواب تثبیت اسرائیل را در آن می‌دید
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: معامله قرن طرحی برای تثبیت رژیم صهیونیستی و البته محکوم به شکست است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر ابوشریف در گفت‎‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی شبکه خبری تهران نیوز در ارتباط با سرنوشت معامله قرن اظهار کرد: معامله قرن با هدف تثبیت پایه‌های رژیم صهیونیستی و تضعیف کشورهای منطقه ایجاد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز ,

وی با تاکید بر این‌که منطق آمریکا تسخیر فلسطین به نفع رژیم اسرائیل و برای ابقای آن است، عنوان کرد: سیاست غرب و آمریکا همواره این است که کشورهای همسایه رژیم صهیونیستی ضعیف‎تر از اسرائیل و تابع و دنباله‌رو آن باشند.

,

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران افزود: این در حالی است که نیروهای پویا و زنده منطقه قرارداد قرن را نمی‌پذیرند، چرا که پذیرش آن به معنای نابودی منطقه به نفع اسرائیل بوده و این پذیرفتنی نیست.

,

ابوشریف بیان کرد: چطور می‌توان طرحی را که ناقض الهیت، طبیعت، بشریت، تاریخ و جغرافیای منطقه بوده و قرار است آن را به ورطه نابودی بکشاند، پذیرفت.

,

وی با تاکید بر ناکامی ترامپ در توسل به زور برای قبولاندن قرارداد معامله قرن به کشورهای منطقه  و تحقق آن، ادامه داد: در نهایت دونالد ترامپ خود با خفت از کاخ سفید بیرون رفت و چندی بعد به دلیل اتهامات وارده راهی دادگاه خواهد شد.

,

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران خاطرنشان کرد: اعمال فشار و اجبار کشورهای منطقه برای عادی‎سازی روابط با رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی راه به جایی نخواهد برد، چرا که  عادی‌سازی روابط با اسرائیل نه به معنای قوی‎تر شدن کشورها بلکه تنها به معنای تقویت اسرائیل است.

,

ابوشریف گفت: معامله قرن تنها طرحی برای تثبیت اسرائیل و نابودی مسئله فلسطین است، از این‌رو محور مقاومت آن را نپذیرفته و سرنوشت این قرارداد محکوم به شکست است.

,

وی اظهار کرد: تنها تعدادی معدودی از  کشورها با اعمال فشار ترامپ اقدام به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی کردند که احتمالا پس از کناره‌گیری ترامپ از این تصمیم برمی‌گردند.

,

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران افزود: روزی خواهد رسید که وقتی نتانیاهو پنجره خانه‌اش را باز می‌کند، ۷ میلیون فلسطینی را در مقابل خود خواهد دید.

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه