اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر:

رزمایش رزمی-امدادی الی بیت‌المقدس در پلدختر برگزار می‌شود

رزمایش رزمی-امدادی الی بیت‌المقدس در پلدختر برگزار می‌شود
سرهنگ کریمی فرد از برگزاری رزمایش رزمی-امدادی الی بیت‌المقدس در پلدختر خبر داد و گفت: این رزمایش هم‌زمان با استان با شعار «پای‌کار انقلاب ایستاده‌ایم» با مشارکت دسته‌های رزمی پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ منصور کریمی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: ایام‌الله فجر دهه اقتدار، عزت و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشد که در عرصه‌های مختلف به‌خصوص نظامی و دفاعی به موفقیت‌های خوبی دست پیداکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی با اشاره به برگزاری رزمایش «الی بیت‌المقدس» در پلدختر و معمولان افزود: این رزمایش هم‌زمان با استان با شعار «پای‌کار انقلاب ایستاده‌ایم» با مشارکت دسته‌های رزمی پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

,

فرمانده سپاه پلدختر با اشاره به برنامه‌های این رزمایش عنوان کرد: با توجه به اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی در مقابله با بیماری کرونا از ظرفیت بسیج که طی ماه‌های اخیر به‌صورت شبانه‌روز مشغول فعالیت هستند اقدام به ضدعفونی کردن معابر عمومی و پرتردد می‌کنیم.

, , ,

وی بابیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، برپایی تورهای ایست و بازرسی ازجمله برنامه‌های این رزمایش است، تصریح کرد: مردم از حضور بسیج در میدان ابراز رضایتمندی دارند چون از جنس مردم هستند و خود را در قبال حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی مسئول می‌دانند.

,

کریمی فرد با اشاره به اینکه احساس امنیت در کنار حفظ آن‌یک ضرورت است، گفت: یکی از برنامه‌های این رزمایش باهدف ارتقای امنیت پایدار محله محور، خدمت‌رسانی و نمایش اقتدار بسیج با رویکرد دفاعی، امنیتی و امدادی، گشت‌های رضویون می‌باشد که امروز ۲۱ بهمن‌ماه نیز در قالب همین رزمایش برگزار می‌شود.

,

فرمانده سپاه پلدختر طنین بانگ «الله‌اکبر» بر بام مساجد و منازل مسکونی و نورافشانی از دیگر برنامه‌های رزمایش برشمرد و بیان کرد: دشمنان نظام باید بدانند که بسیج در کنار سایر نیروهای مسلح در دفاع از کیان انقلاب اسلامی عقب نمی‌نشیند و در میدان عمل حضوری پررنگ دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه