اخبار داغ

با اعلام مدیرکل تعزیرات گلستان؛

بانوی گرگانی به دلیل تخلف در نگهداری نهاده‌های دامی محکوم شد

بانوی گرگانی به دلیل تخلف در نگهداری نهاده‌های دامی محکوم شد
پرونده تخلف نگهداری غیرمجاز نهاده دامی بانوی گرگانی در تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفت و فرد متخلف به پرداخت جزای نقدی و ضبط کالا محکوم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، حسین نجف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: براساس گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت مبنی بر اینکه خانمی مقدار ۱۴ تن ذرت وارداتی را به ارزش بیش از ۲۴۰ میلیون ریال را نگهداری می‌کند صورتجلسه‌ای تنظیم وبه اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال و موضوع  به شعبه سوم بدوی تخصصی جهت رسیدگی ارجاع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان خاطرنشان کرد: پس از احضار متهم و سیر مراحل قانونی واخذ استعلامات لازم از سازمان صمت و جهادکشاورزی و با توجه به دفاعیات بلاوجه مشارالیه، تخلف انتسابی نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت را محرز دانسته و به استناد بند پ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به جزای نقدی به مبلغ ۲۴۱ میلیون ریال در حق دولت محکوم شد.
,
 
,
عضو شورای قضائی استان افزود: هرگونه خرید، فروش، حمل یا نگهداری نهاده‌های دامی، کشاورزی و طیور یارانه ای به صورت تجاری و خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب و با افراد متخلف طبق ضوابط قانونی برخورد می‌شود.
,
 
,
وی از همه شهروندان استان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه احتکار، قاچاق و خرید وفروش بر خلاف ضوابط و عرضه خارج از شبکه، گرانفروشی نهاده‌های کشاورزی موضوع را به صورت حضوری یا تلفن ۱۳۵ و نیز سامانه اینترنتی ۱۳۵به تعزیرات حکومتی یا با تلفن ۱۲۴به سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش نمایند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه