اخبار داغ

با رشد ۲۱ هزار واحدی؛

بورس برای سومین روز متوالی سبز شد/ تغییر مالکیت بیش از ۱۰ میلیارد سهم در تالار شیشه‌ای

بورس برای سومین روز متوالی سبز شد/ تغییر مالکیت بیش از ۱۰ میلیارد سهم در تالار شیشه‌ای
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۲۱ هزار و ۶۲۶ واحدی و ورود به کانال بالایی، در ارتفاع یک میلیون و ۲۱۴ هزار واحد ایستاد و مالکیت بیش از ۱۰ میلیارد سهم و اوراق مالی دست به دست شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز سه‌شنبه برای سومین روز متوالی سبز پوش بود. معاملات روز جاری با افزایش تقاضا آغاز شد و بازار روند مثبتی را طی کرد به طوری که شاخص کل با رشد بیش از ۲۱ هزار واحد به کانال ۱.۲ میلیون واحد صعود داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۷۴۴ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت بیش از ۱۰ میلیارد و ۸۰۷ میلیون سهم و اوراق مالی بود.
,
 
,
ارزش معاملات بازار سرمایه هم به بیش از ۱۴ هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد هم در حدود ۱۲ هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۲۶۳ میلیارد تومان پول وارد بازار کردند.
,
 
,
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز جاری ۲۱ هزار و ۶۲۶ واحد افزایش داشت و به یک میلیون و ۲۱۴ هزار و ۳۷۰ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با رشد ۲۹۷۲ واحد عدد ۴۲۳ هزار و ۶۵ واحد را ثبت کرد.
, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز جاری ۲۱ هزار و ۶۲۶ واحد افزایش داشت و به یک میلیون و ۲۱۴ هزار و ۳۷۰ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با رشد ۲۹۷۲ واحد عدد ۴۲۳ هزار و ۶۵ واحد را ثبت کرد.,
 
,
معامله گران در بورس بیش از ۸ میلیارد و ۴۵۲ میلیون سهم و اوراق بهادار را در یک میلیون و ۱۸۷ هزار نوبت و به ارزش ۹۷۶۵ میلیارد تومان را دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری‌غدیر، پالایش نفت اصفهان و ایران‌ خودرو د رشد شاخص بیشترین نقش را داشتند.
,
 
,
 
,
شاخص فرابورس ایران هم امروز مثبت بود و با رشد ۸۵ واحدی به ۱۷ هزار و ۵۳۹ واحد رسید.
, شاخص فرابورس ایران هم امروز مثبت بود و با رشد ۸۵ واحدی به ۱۷ هزار و ۵۳۹ واحد رسید.,
 
,
معامله گران امروز در فرابورس بیش از ۲ میلیارد و ۳۵۵ سهم و اوراق مالی را با انجام ۵۵۷ هزار معامله و به ارزش ۴۸۴۵ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی زاگرس، ذوب آهن اصفهان، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و پلیمر آریا ساسول با بیشترین اثر مثبت در صعودی شدن ساخص فرابورس نقش داشتند و در مقابل نمادهای بیمه پاسارگاد و صنعتی مینو با بیشترین اثر منفی مانع رشد شاخص شدند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه