اخبار داغ

وزیر اقتصاد در آیین متمرکز افتتاح پروژه‌های دهه فجر گلستان:

اعتبارات دهه فجر امسال به نسبت سال گذشته افزایش داشته است/ اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد تومان منابع بانکی برای فعالیت‌های اقتصادی

اعتبارات دهه فجر امسال به نسبت سال گذشته افزایش داشته است/ اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد تومان منابع بانکی برای فعالیت‌های اقتصادی
فرهاد دژپسند در گرگان گفت: امسال ۱۰۰۰ میلیارد تومان در ده ماهه اول از طریق منابع بانکی به فعالیتهای اقتصادی اختصاص یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی صبح امروز یکشنبه ۲۱ بهمن ماه در مراسم متمرکز افتتاح پروژه های دهه فجر اظهار کرد: امسال فشارهای اقتصادی و تحریم های زیادی را تحمل کردیم اما با این حال توانستیم ۸۰ هزار میلیارد تومان به طرح های عمرانی اختصاص دهیم که ۶۱ هزار میلیارد تومان آن پرداخت شده و در صدد هستیم بقیه را هم تا پایان سال پرداخت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
دژ پسند افزود: استانهای شمالی توانمندی های بسیار خوبی دارند که اگر یکی بشوند و زنجیره تولید در شمال کشور شکل بگیرد می تواند در سطح ملی کارکرد مهمی داشته باشد، به عنوان مثال گندم گلستان در بعد ملی مطرح است.
,
 
,
وی تصریح کرد: علیرغم اینکه درآمدهای نفتی دولت کاهش داشته اما اعتبارات دهه فجر امسال به نسبت سال گذشته افزایش داشته است به عنوان مثال این رقم در استان گلستان دو برابر شده است.
,
 
,
وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد : امسال ۱۰۰۰ میلیارد تومان در ده ماهه اول از طریق منابع بانکی به فعالیتهای اقتصادی اختصاص یافت ، همچنین از ابتدای امسال بدون اینکه از نظام بانکی پولی قرض بگیریم، بودجه را مدیریت کرده و پرداخت ها را نیز به موقع انجام دادیم.
,
 
,
دژپسند با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما را به خودباوری رساند، تاکید کرد: مسیر امروز انقلاب اسلامی و تحول در عرصه های مختلف باعث افتخار مردم و مسئولین نظام شده است.
,
 
,
این مقام مسئول کشوری اضافه کرد: کرونا به حوزه اشتغال و تولید آسیب زیادی وارد ساخت اما تصمیمات دولت در این حوزه باعث شد تا جلوی آسیب های بیشتر گرفته شود، همچنین بیکاری در کشور کاهش یافته و شرایط فعلی کشور خوب است.
,
 
,
دژ پسند گفت: اصلاحیه لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ که توسط مجلس برگشت خورده بود تا یکشنبه هفته آتی نهایی و به مجلس ارسال خواهد شد.
,
 
,
وی در خصوص وضعیت بورس و ابهامات موجود در این باره گفت: مردم ایران به بورس علاقه مندی زیادی نشان دادند و همین استقبال گسترده به همراه برخی مداخلات غیر کارشناسی و غیر فنی باعث التهاب بازر بورس شد اما دنبال این هستیم که بازار بورس را به یک منبع مالی قابل اتکا تبدیل کنیم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه