اخبار داغ

اعلام آرای کمیته انضباطی در خصوص درگیری مسابقه گل‌گهر و تراکتور/ محرومیت تعلیقی دو بازیکن

اعلام آرای کمیته انضباطی در خصوص درگیری مسابقه گل‌گهر و تراکتور/ محرومیت تعلیقی دو بازیکن
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص درگیری آرمین سهرابیان و سعید مهری صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص گزارش مقامات رسمی بازی بین تیم‌های گل‌گهر و تراکتور از هفته دوازدهم لیگ برتر مبنی بر درگیری توام با صدمه بدنی عمدی دو بازیکن از تیم‌های مذکور به نام‌های آرمین سهرابیان (بازیکن تیم گل گهر) و سعید مهری (بازیکن تراکتور) که منجر به صدور دستور موقت به شماره 550 مورخ 5 بهمن ماه شد و با عنایت به جلسه رسیدگی مورخ 13 بهمن ماه و اظهار ندامت هر دو بازیکن نسبت به رفتار خویش پس از پایان بازی، کمیته انضباطی بدین شرح رأی خود را اعلام کرد:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

1- آرمین سهرابیان به 2 جلسه محرومیت و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود و با توجه به اینکه وی فاقد سابقه انضباطی است، با اعمال مواد 93 و 94 یک جلسه محرومیت ایشان به مدت 6 ماه تعلیق می‌گردد. بدیهی است در طول مدت تعلیق چنانچه رأی انضباطی برای ایشان صادر شود، این تنبیه نیز اعمال خواهد شد.

,

2- سعید مهری به دو جلسه محرومیت و پرداخت ۲۰۰میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و با توجه به اینکه وی شروع کننده نبوده و فاقد سابقه انضباطی می‌باشد، با اعمال مواد 93 و 94 یک جلسه محرومیت ایشان نیز به مدت 6 ماه تعلیق می‌شود. بدیهی است در طول مدت تعلیق چنانچه رأی انضباطی برای ایشان صادر شود این تنبیه قابل اعمال خواهد بود.

,

با صدور این رأی، دستور موقت شماره 550 مورخ ۵ بهمن ماه لغو میشود و همچنین با در نظر گرفتن یک جلسه محرومیت اعمال شده در طول مدت اجرای دستور موقت، محرومیت تعلیقی و جریمه نقدی اعمال می گردد.

,

این رأی ظرف مدت 7 روز قابل تجدیدنظر در کمیته استیناف خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه