اخبار داغ

رییس سازمان بسیج در آیین بهره برداری از ۴۰ واحد مسکونی در استان مرکزی:

بسیج در سال ۱۴۰۰ توجه ویژه ای به سرمایه گذاری برای محرومیت زدایی خواهد داشت

بسیج در سال ۱۴۰۰ توجه ویژه ای به سرمایه گذاری برای محرومیت زدایی خواهد داشت
سردار سلیمانی گفت: بسیج و سپاه قطعا در سال ۱۴۰۰ توجه ویژه ای به سرمایه گذاری برای انجام اقدامات محرومیت زدایی خواهد داشت تا بتوانیم با هم افزایی های ایجاد شده شاهد کاهش محرومیت ها به ویژه در مناطق کم برخوردار باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور عصر امروز در آیین بهره برداری از ۴۰ واحد مسکونی برای ولی نعمتان انقلاب در سطح استان مرکزی گفت: در ایام الله دهه فجر که یادآور حماسه ها و فداکاری های ملت ایران در دوران انقلاب اسلامی و رهبری امام عظیم الشان هستیم این توفیق حاصل شد که در جمع همرزمان خوبمان در استان مرکزی حضور پیدا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

 

,

سردار سلیمانی بیان کرد: خوشبختانه به برکت مجاهدت های گروه های جهادی بسیج سازندگی در سطح استان مرکزی شاهد بهره برداری از ۶۴۰ پروژه محرومیت زدایی بودیم که این پروژه ها عمدتا ساخت منزل برای محرومین بود و امروز شاهد هستیم خانه های بسیار مستحکم و زیبا برای این عزیزان ساخته شده است.

,

 

,

وی ادامه داد: در استان مرکزی گروه های جهادی تنها به ساخت خانه اکتفا نکرده اند بلکه به فکر تجهیزات لازم برای زندگی نیز بوده اند و خوشبختانه امکانات لازم برای گذراندن یک زندگی معمولی به همت بسیجیان جهادگر فراهم شده که قابل تقدیر است.

,

 

,

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: استان مرکزی در خصوص توزیع جهیزیه گام بلندی برداشته و بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ جهیزیه توزیع کرده که یک اقدام اثربخش و امیدوار کننده است.

,

 

,

سردار سلیمانی بیان کرد: خوشبختانه استان مرکزی در بین استان های دیگر پروژه های قابل توجهی انجام داده و بسیار برجسته است و جهت گیری سپاه روح استان مرکزی و خدماتی که بسیج سازندگی استان ارائه داده در بین سپاه های استانی برجسته و قابل تحسین است.

,

 

,

وی اظهار کرد: این روند با برنامه ریزی های انجام شده در سال ۱۴۰۰ با قوت دنبال می شود و توسعه پیدا می کند و از همه مردم، خیرین و به ویژه گروه های جهادی بسیج تقدیر و تشکر لازم را می کنیم و امیدواریم خیرین و دلسوزان طبقات محروم کشور حتما مشارکت خود را افزایش دهند.

,

 

,

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه قطعا در سال ۱۴۰۰ توجه ویژه ای به سرمایه گذاری برای انجام اقدامات محرومیت زدایی خواهد داشت تا بتوانیم با هم افزایی های ایجاد شده شاهد کاهش محرومیت ها به ویژه در مناطق کم برخوردار باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه