اخبار داغ

همزمان با شب ۲۲ بهمن صورت گرفت؛

طنین «الله اکبر» مردم سمنان در طلیعه فجر چهل و دوم انقلاب

طنین «الله اکبر» مردم سمنان در طلیعه فجر چهل و دوم انقلاب
در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم استان سمنان امشب بر فراز بام‌ها نوای «الله اکبر» سر دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به شکرانه نعمت انقلاب، مردم قدرشناس استان سمنان امشب بر فراز بام‌ها ندای الله‌اکبر سر دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

طبق یک سنت انقلابی از اولین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هر سال در ساعت ۲۱ روز ۲۱ بهمن مردم در مساجد و منازل خود فریاد الله‌اکبر سر دادند.

,

و اینک که انقلاب شکوهمند اسلامی به ایستگاه چهل و دوم خود رسیده، این مردم قدرشناس با شکوه بیشتر این سنت حسنه را انجام دادند تا یاد الله‌اکبرهای به خون خفته سال ۵۷ و شهدای انقلاب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گرامی دارند.

,

ندای الله اکبر در شام پیروزی انقلاب این پیغام را به همه دنیا مخابره می کند که این انقلاب با نوای الله آغاز شد و راز استمرار آن نیز طی این سال‌ها الهی بودن اهداف آن بوده است.

,

امشب همچنین مراسم نورافشانی در میادین اصلی شهرهای استان سمنان صورت گرفت.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه