اخبار داغ

ثبت حماسه حضوری دیگر؛

۲۲ بهمن صحنه نمایش اقتدار ملت ایران است/تجدید بیعتی دوباره با آرمانهای انقلاب

۲۲ بهمن صحنه نمایش اقتدار ملت ایران است/تجدید بیعتی دوباره با آرمانهای انقلاب
۲۲ بهمن روز اقتدار، عظمت و سربلندی ملت ایران است؛ ۴۲ سال پیش در چنین روزی انقلاب به پیروزی رسید و حکومت پهلوی به زباله دان تاریخ پیوست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک بهار انقلاب در زمستان سال ۵۷ پیروز شد، انقلابی که با گذشت ۴۲ سال همچنان بر فراز اقتدار و سربلندی حرکت می کند، انقلابی که حاصل دوراندیشی امام راحل(ره) و بصیرت ملتی بیدار است که امروز به کشورهای دیگر این انقلاب صادر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بزرگترین واقعه تاریخ کشور است که ایستادگی و مقاومت ملت ایران، نظام سلطه را در هم شکست و خط بطلانی بر روی حکومت پهلوی کشید که جز فساد، تبعیض و وابستگی به بیگانگان چیزی در اختیار نداشتند.

,

, ,

خون شهدا ضامن تدوام راه انقلاب

, خون شهدا ضامن تدوام راه انقلاب, خون شهدا ضامن تدوام راه انقلاب,

این انقلاب حاصل خون شهدایی است که برای استقرار حکومت اسلامی از جان خود گذشتند، در روزهای انقلاب جوانان زیادی به شهادت رسیدند تا این انقلاب پا گیرد و به دنبال آن در طول این سالها شهدای زیادی جان خود را برای حفظ ارزش های انقلاب و اسلام فدا کردند که همین مهم، رمز تدوام انقلاب اسلامی ایران شده است.

,

در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پیشرفت در همه عرصه ها مشاهده می شود که این دستاوردها در تاریخ ایران بی نظیر است به طوری که امروز موفقیت های ایران در بخش های مختلف سبب حیرت دنیا شده است.

,

انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب عاشورا است که ملت ایران با تاسی از امام حسین(ع) در راه دفاع از اسلام و ارزشها قیام کردند و انقلابی روی کار آمد که امروز خود به الگویی برای کشورهای دیگر تبدیل شده است.

,

در حالی که تا قبل از پیروزی انقلاب، بیگانگان در همه امورات داخلی کشور دخالت داشتند اما پس از پیروزی انقلاب، دست بیگانگان از داخل کشور قطع شد و ملت ایران یکصدا و یکپارچه به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران نظام سلطه را به زباله دان تاریخ فرستادند.

,

, ,

اراده ملت ایران توطئه های دشمن را در هم کوبید

, اراده ملت ایران توطئه های دشمن را در هم کوبید, اراده ملت ایران توطئه های دشمن را در هم کوبید,

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان همه تلاش خود را برای ضربه به نظام نوپای انقلاب به کار گرفتند اما این نظام نوپا با توکل به خدا، هدایت امام(ره) و پشتیبانی مردم همراه بود و چنان اراده ای برای این انقلاب به کار گرفته بودند که هزاران توطئه و ترفند دشمن در این مسیر اثرگذار نبود.

,

مدتی بعد از پیروزی انقلاب، جنگ هشت ساله آغاز شد اما نه تنها دشمن با این ترفند شکست خورد بلکه نظام انقلاب اسلامی ایران محکم تر از همیشه به راه ترسیم شده خود ادامه داد.

,

طراحی انواع فتنه ها، ترور شخصیت ها و دانشمندان، جنگ سخت، جنگ نرم، ترفندهای ضد انقلاب در طول این سالها از سوی استکبار انجام شد اما ملت ایران همواره پشتیبان نظام بوده و هیچگاه ذره ای از اراده و پشتیبانی آنها نسبت به نظام کاسته نشده است.

,

, ,

اثبات دلدادگی ملت ایران در 22 بهمن

, اثبات دلدادگی ملت ایران در 22 بهمن, اثبات دلدادگی ملت ایران در 22 بهمن,

در همه صحنه ها مانند انتخابات، راهپیمایی و حماسه ها مردم سراسر کشور آنچنان به صحنه آمدند که با حضور خود و خیل جمعیت، خیال های خام دشمن را در نطفه خفه کردند.

,

22 بهمن روزی تاریخی و به یادماندنی برای ملت ایران است، حضور مردم در همه عرصه و دفاع ملت ایران از آرمانها و اهداف امام(ره) و شهدا، خاری در چشم دشمنان است، دشمنانی که تاب دیدن ملت ایران را در دفاع از ارزشها ندارند.

,

اثبات دلدادگی ملت ایران به انقلاب اسلامی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران دیدنی است، علیرغم همه فراز و فرودها و مانع تراشی های دشمنان اما امروز ایران در دنیا با عظمت ترین جایگاه را دارد.

,

, ,

رژه خودرویی و موتوری در ۲۲ بهمن

, رژه خودرویی و موتوری در ۲۲ بهمن, رژه خودرویی و موتوری در ۲۲ بهمن,

در طول این سالها ملت ایران در همه صحنه ها با اتحاد و انسجام حضور داشتند و با حضور خود، خشم و نفرت از غرب و استکبار را فریاد زده اند و امسال به دلیل شیوع کرونا راهپیمایی به صورت رژه خودرویی برگزار می شود اما ملت ایران در فضای مجازی تجدید بیعت دوباره با آرمانها و ارزشها را اعلام خواهند کرد.

,

ملت ایران در این سالها نشان دادند که دست و پا زدن دشمن برای ضربه و پیاده کردن توطئه های شوم غرب اثری ندارد و ملت ایران هر روز با اراده تر از گذشته در مسیر انقلاب با توکل بر خدا و به رهبری مقام معظم رهبری تا انقلاب حضور مهدی(عج) حرکت می کنند.

,

در استان لرستان مراسم ۲۲ بهمن به صورت رژه خودرویی و موتوری راس ساعت ۱۰ صبح در مرکز استان و همه شهرستانها برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه