اخبار داغ

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی بیرجند:

وجود نیروهای مردمی باعث ماندگاری و اقتدار جمهوری اسلامی شده است/ حل مشکلات اقتصادی با اتصال دانشگاه و صنعت

وجود نیروهای مردمی باعث ماندگاری و اقتدار جمهوری اسلامی شده است/ حل مشکلات اقتصادی با اتصال دانشگاه و صنعت
ایزدخواه به تشکیل نیروهای مردمی در عرصه و شکل‌های مختلف اشاره کرد و گفت: نیروهای مردمی باعث ماندگاری، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمهدی ایزدخواه کارشناس سیاسی و عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی بیرجند در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد دلایل ماندگاری انقلاب اسلامی، اظهار کرد: رهنمودهای ولایت فقیه و اتکای مردم به رهبری باعث ماندگاری انقلاب اسلامی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر انقلاب اسلامی ایران که ۴۲ سال از عمر با برکت آن می‌گذرد جایگاه خاصی در منطقه پیدا کرده است.

,

کارشناس سیاسی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران با اراده مردم، با ایمان راسخ و توکل ملت ایران به خدای متعال به پیروزی رسیده است و همانطور که امام خمینی (ره) تاکید داشتند انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر فطرت انسانی شکل گرفت و به همین دلیل هر فطرت پاک اسلامی از این انقلاب حمایت می‌کند.

,

ایزدخواه عنوان کرد: امام خمینی (ره) تاکید داشتند انقلاب ما باعث آزادی شد و کشور را از سلطه و فشارهای خارجی نجات داد. قطعا این آزادی باعث عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

,

وی در مورد مشکلات اقتصادی، اظهار کرد: عملکرد ضعیف مسئولان در نتیجه کارها موثر است و با توجه به این‌که موانع متعددی در بحث عدم توجه به توان داخلی داریم که باید برطرف شود، یکی از آن موانع نبود حلقه اتصال بین دانشگاه و صنعت است. این حلقه باید به صورت موثر ایجاد و از نتایج تحقیقاتی و دانشگاهی در تصمیمات اجرایی کشور استفاده شود.

,

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: برنامه‌های اقتصادی بر اساس تحقیقات دانشگاهی می‌تواند نتایج مطلوب‌تری داشته باشد. اگر این موانع برطرف و حلقه‌های اتصال ایجاد شود قطعا مشکلات اقتصادی کشور قابل حل است.

,

 ایزدخواه عنوان کرد: توان و نیروی انسانی داخلی به مراتب مورد اطمینان‌تر از نگاه به خارج کشور است. لذا با نسخه مدیریت جهادی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است و با تلاش‌هایی که می‌توانیم داشته باشیم مشکلات را نیز می‌توانیم برطرف کنیم.

,

وی در مورد نهادهای انقلابی از جمله بسیج و سپاه، گفت: حضور نهادهای انقلابی از ابتدای انقلاب بسیار موثر بوده و در حمایت از محرومان و مردم بسیار فعالیت‌های پررنگی داشتند.

,

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: حضور نیروهای انقلابی، بسیج و سپاه نیز در تمامی عرصه‌ها از نظامی و دفاعی گرفته تا فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و اقتصادی نقش بسیار زیادی در کشور داشته است.

,

ایزدخواه به تشکیل نیروهای مردمی در عرصه و شکل‌های مختلف اشاره کرد و گفت: نیروهای مردمی باعث ماندگاری، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه