اخبار داغ

علی نیکزاد:

خدمت به مردم بزرگترین شکرانه انقلاب/ آمریکا خوب و بد نداریم همه از یک قماش هستند

خدمت به مردم بزرگترین شکرانه انقلاب/ آمریکا خوب و بد نداریم همه از یک قماش هستند
نائب رئیس مجلس گفت: کشور را نباید شرطی اداره کرد و چشم امید به خارج از مرزها دوخت، آمریکا خوب و بد نداریم همه از یک قماش هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، علی نیکزاد صبح امروز در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: انقلاب اسلامی نوعی از حکومت را در جهان پایه گذاشت که نه در اردوگاه غرب و شرق  آرام بگیرد و نه با اندیشه  نئولیبرال و سوسیالیست ها  سر سازش داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما, نئولیبرال,

وی افرود: انقلاب اسلامی از بدو تاسیس در حال مبارزه با استکبار است و در این عرصه شهدایی همچون سردار سلیمانی و فخری زاده مایه عزت جهان اسلام و رهایی دنیا از بواطل شده اند.

,

نائب رئیس مجلس گفت: در زمان ظهور انقلاب شعار مرگ بر آمریکا شکل گرفت آن هم در برهه ای که احدی نمی توانست به آنها چپ نگاه کند و پس 40 از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پایگاه نظامی شان را مورد هدف قرار دادیم درحالی که پس از جنگ جهانی هیچ کس جرات تعرض به آنها را نداشت.

,

وی با بیان اینکه  هیچ تفاوتی در راهبردهای استراتژیک دموکرات  و جمهوری خواه ها نمی بینیم  تصریح کرد: کشور را نباید شرطی اداره کرد و چشم امید به خارج از مرزها دوخت، آمریکا خوب و بد نداریم همه از یک قماش هستند.

,

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین با اشاراه به اینکه برای مذاکره با آمریکا هیچ دستپاچگی نداریم تاکید کرد:  باید با تکیه بر راهبرد گام دوم انقلاب و اجرای اقتصاد مقاومتی پیشرفت های روز افزون کشور را رقم بزنیم و در رویارویی با کشورها در قامت عزت و استقلال پا به عرصه بگذاریم.

,

وی افزود: امروز تحولات عظیمی در کشورهای منطقه در حال رخ دادن است و در سفر رئیس قوه قضائیه به عراق  دیدیم که چه صحنه های باشکوه از سوی مردم این کشور به وقوع پیوست.

,

نیکزاد  تاکید کرد: به برکت وجود مردم ایران و ولایت فقیه امروز انقلاب زنده است و بزرگترین شکرانه انقلاب خدمت به ملت و رفع مشکلات معیشتی باید باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه