اخبار داغ

نهالی که به درختی تنومند تبدیل شد؛

این انقلاب متعلق به مستضعفان است/ راهپیمایی متفاوت در تبریز

این انقلاب متعلق به مستضعفان است/ راهپیمایی متفاوت در تبریز
راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در تبریز از ساعاتی قبل آغاز شده و در اقدامی متفاوت رژه اسب سواران هم در میدان ائل گلی تبریز انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج،جشن متفاوت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌از دقایقی قبل در تبریز آغاز شد. راهپیمایی موتوری و خودرویی خانوادگی یوم‌الله ۲۲ بهمن مردم غیور تبریز از جاده ائل گلی به سمت مصلای تبریز شروع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

حجم انبوه پرچم‌‌‌های جمهوری اسلامی‌ایران بر فراز خودروها تماشایی ترین سکانس این راهپیمایی مردمی‌است.

,

امروز مردم چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌را جشن می‌گیرند؛ انقلابی که نهالی نوپا بود اما با تیشه‌های ترور، فتنه، جنگ و تحریم از پا در نیامد تا امروز تبدیل به درخت تنومندی شود که چشم بسیاری از مظلومان جهان به آن باشد. انقلاب اسلامی‌موانع و کارشکنی‌های بسیاری را به خود دیده و انواع تحریم‌های ظالمانه اوج این کارشکنی‌ها بوده که اقتصاد و معیشت مردم را دچار مشکل کرده است اما با این وجود هنوز هم مردم پای استقلال این انقلاب ایستاده‌اند و نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

,

, ,

انقلابی که متعلق به مستضعفان است

, انقلابی که متعلق به مستضعفان است,

امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی‌ایران را انقلاب مستضعفان نامید و به راستی هنوز هم این مستضعفان و اقشار ضعیف جامعه این انقلاب را متعلق به خود می‌دانند و بیشترین دلبستگی را با انقلاب اسلامی‌دارند. طنین فریاد “الله اکبر” در شب ۲۱ بهمن امسال در محلات محروم تبریز، رساتر شنیده می‌شد و این الله اکبرها به دشمنان داخلی و خارجی پیام پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب را داد.

,

استقبال مردمی‌از ایام الله دهه فجر هم نشان می‌داد علی رغم تلاش دشمن برای زاویه‌سازی مردم با انقلاب، هنوز هم قشر عظیمی‌از مردم پایبند این انقلاب و آرمان‌های آن هستند.

,

مشکلات هست اما راه ادامه دارد

, مشکلات هست اما راه ادامه دارد,
اگرچه در یک چهل سال گذشته و به ویژه در چند سال اخیر دشمن به دنبال القای این مساله است که انقلاب اسلامی‌نتوانسته پیشرفت کند اما حضور دائمی‌مردم در راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب نشان می‌دهد اگرچه مشکلات وجود دارد اما راه نیز ادامه دارد.
,

سرعت پیشرفت‌های علمی، نظامی‌فناوری و حتی اقتصادی با وجود تحریم‌های ظالمانه قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست و هرچقدر که دشمن تلاش داشته باشد تا واقعیت‌ها را وارونه جلوه دهد، این مردم هستند که به قضاوت می‌نشینند و ثمرات انقلابشان را می‌بینند.

,

برای جشن ۴۳ سالگی انقلاب همه آمده‌اند

, برای جشن ۴۳ سالگی انقلاب همه آمده‌اند,

اگرچه برای اولین بار امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن به دلیل شیوع کرونا به روال هرساله برگزار نشده و راهپیمایی امسال محدوده به رژه موتوری و خودرویی شده اما تصاویر و فیلم‌ها نشان می‌دهد که همه آمده‌اند. پیر و جوان، زن و مرد با هر عقیده سیاسی و فرهنگی آمده‌اند تا پای انقلابی بایستند که با خون شهدا ضمانت شده‌ است.

,

رژه متفاوت در راهپیمایی تبریز

, رژه متفاوت در راهپیمایی تبریز,

در اقدامی‌متفاوت رژه اسب سواران هم در کنار راهپیمایی خودرویی و موتوری در میدان ائل گلی تبریز برگزار شد.

,

, ,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه