اخبار داغ

در نوشهر صورت گرفت؛

پایان جشنواره « فرشتگان نجات» با معرفی نفرات برتر

پایان جشنواره « فرشتگان نجات» با معرفی نفرات برتر
اختتامیه جشنواره استانی فرشتگان نجات با معرفی و تجلیل از نفرات برتر در سالن همایش فرودگاه نوشهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بلاغ، مراسم اختتامیه جشنواره استانی فرشتگان نجات سه شنبه شب در محل سالن همایش فرودگاه نوشهر و با حضور  مسئول بسیج رسانه مازندران، فرمانده سپاه ناحیه نوشهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر و منتخبین جشنواره برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

عبدالمهدی حق‌شناس مسئول بسیج رسانه مازندران در این مراسم با تبریک ایام‌الله دهه فجر، هدف از برگزاری جشنواره‌های گوناگون در حوزه بسیج رسانه را شناسایی خبرنگاران انقلابی و تولید محتوای ارزشی عنوان کرد و افزود: امیدورایم در این راستا بتوانیم قدم‌های موثری را برداریم.

وی افزود: رسانه همانند دانشگاهی بزرگ است؛ چرا که یکی از تاثیرگذارترین مجموعه‌هایی است که می‌تواند جریان سازی  در یک نظام، آرمان و انقلاب را شکل دهد و در واقع مسیر جریان سازی در یک کشور را رهبری کند.

مسئول بسیج رسانه مازندران، خاطرنشان کرد: از رسانه‌های هر کشوری انتظار می‌رود که در مسیر آرمان‌های همان کشور گام بردارند و لذا نقد منصفانه می‌تواند در این مسیر کارساز باشد.
 
,
,
,
,
,
,
,
حق‌شناس ادامه داد: یکی از آسیب‌هایی که رسانه‌ها می‌توانند بر جامعه وارد کنند، ایجاد دودستگی است، چپ، راست، اصولگرا، اصلاح‌طلب باید کنار گذاشته شود و در واقع ما رسانه‌ها را به دو گروه انقلابی و غیرانقلابی تقسیم می‌کنیم و اگر فردی نقد می‌کند این دال بر غیرانقلابی بودن او نیست.

وی تاکید کرد: رسانه نقش بسزایی در مجموعه سیاسی کشور دارد و اگر نباشد حضور رسانه‌ها در صحنه‌های گوناگون سیاسی و اجتماعی، تلاش‌های بسیاری از مدیران، مسئولان، همین کادر درمان و فرشتگان نجات هم دیده نمی‌شد.

مسئول بسیج رسانه مازندران، متذکر شد: رسانه‌ها در عین اینکه باید آسیب شناسی کنند باید دشمن‌شناسی را نیز به جامعه بیاموزند و با همدلی میان مردم، شفافیت و حقیقت را به جامعه تزریق کنند.

حق‌شناس با تلنگر به نقش رسانه‌ها در جامعه امروز، عنوان کرد: آیا واقعا موارد یکه امروز در رسانه‌ها مطرح می‌شود، همان آرمان‌های واقعی انقلاب است؟ آیا این مطالب، همان آرمان‌های امامین انقلاب است؟

وی یادآور شد: یکی از وظایف رسانه بسیجی و بسیج رسانه، نشان دادن درست وقایع است و رسانه انقلابی باید رسانه حقیقت باشد و از فرد گرایی، گروه گرایی و سازمان گرایی پرهیز کند.

به گزارش خبرنگار ما در پایان این مراسم از نفرات برتر این جشنواره در بخش‌های یادداشت، گزارش، مصاحبه، عکس و دلنوشته با تندیس، لوح افتخار و هدایای نقدی تقدیر شد.

گفتنی است در مراسم اختتامیه این جشنواره و در بخش گزارش، خانم بهناز مقدس (ایسنا-محمودآباد) حائز رتبه نخست و خانم لاله انگورج تقوی (چالوس) حائز رتبه سوم شد. در این بخش، کسی حائز رتبه دوم نشد.

در بخش دل نوشته، خانم رقیه توسلی(قدس-ساری) حائز رتبه دوم و خانم اعظم حسن‌زاده حائز رتبه سوم شد؛ در این بخش کسی حائز رتبه نخست نشد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
در بخش یادداشت، کوروش غفاری( شمال نیوز-ساری) حائز رتبه نخست، عبدالرضا عزیز کمالی (آمل) حائز رتبه دوم و مجتبی قربانی (بلاغ-ساری) حائز رتبه سوم شد.
 
,
,
در بخش مصاحبه، اسماعیل ایرانیان پور ( ایسنا-ساری) حائز رتبه دوم شد؛ در این بخش، کسی حائز رتبه‌های اول و سوم نشد.
 
,
,
در بخش عکس این جشنواره، محسن هدایتی ( خزرنما-ساری) حائز رتبه نخست و حسن خزایی (نوشهر) حائز رتبه سوم شد, در این بخش کسی حائز رتبه سوم نشد.
 
,
,
گفتنی است این جشنواره به همت بسیج رسانه مازندران، بسیج رسانه نوشهر، شهرداری و شورای شهر نوشهر و فرودگاه نوشهر برگزار شد.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه