اخبار داغ

کاروان‌های خودرویی خیابان‌های مازندران را غرق سرور 22 بهمن کرد‌ه‌اند؛

حماسه عزت و اقتدار مازندرانی‌ها در جشن چهل و دو سالگی انقلاب/جلوه‌ای تماشایی از ‌‌ یوم‌الله متفاوت

حماسه عزت و اقتدار مازندرانی‌ها در جشن چهل و دو سالگی انقلاب/جلوه‌ای تماشایی از ‌‌ یوم‌الله متفاوت
مردم مازندران علی‌رغم همه مشکلات و سختی‌های زندگی، باز هم در تجلیل از یوم‌الله 22بهمن در شرائط کرونایی با قاطعیت و تعصب مقدس از دستاوردهای انقلاب خود دفاع کرده و اظهار داشتند که تا پای جان از انقلاب خود دفاع خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال برای صیانت از سلامت عمومی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کرونایی، به صورت موتوری و خودرویی خانوادگی؛ با حضور قشر‌ها و صنوف مختلف مردم در شهر‌ها و مناطق مختلف استان مازندران برگزاری شد.

در سالروز فجر ۹۹ انقلاب اسلامی ایران قشرهای مردم سوار برخودرو‌های خود با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مسیر‌های مشخص شده حرکت کردند و با اهتزاز پرچم‌های سه رنگ کشورمان این روز خجسته را در تمامی شهر‌های استان جشن گرفتند.

در دهه مبارک فجر با خواندن گزارش‌های خبرنگاران و دیدن فیلم‌های گفتگوی‌شان با اقشار مختلف مردم، از آنکسی که سوار موتور مسافرکشی می‌کند و از زندگی و گرانی‌ها می‌گوید، تا آن خانمی که وضع ظاهریش چندان مناسب هنجارهای فرهنگی نیست، در بیانات‌شان از عشق به انقلاب اسلامی و آمادگی خود برای فداکاری پای انقلاب خود می‌گویند.
خبرنگار سئوال می‌کند که آیا اظهارات آنها جوگیرانه و ظاهرگرایانه است یا خیر؟. بدون استثناء از عشق قلبی خود به امام، مقام معظم رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گویند و اینکه گرانی و سوءمدیریت‌های دولتمردان نمی‌تواند از عشق‌شان به شهداء و اسلام و انقلاب چیزی کم کند.

کارگر دست‌فروشی، که چند دست پوشاک را روی نیمکتی عرضه کرده، از سختی معیشت و زندگی آبرومندانه می‌گوید و اظهار می‌کند الحمدلله امنیت و پیشرفت‌های کشور را مدیون خون شهداء و تلاش جوانان مومن به انقلاب هستیم و این گرانی‌ها و سختی معیشت و حفظ آبرو اگر با نیت رضای خدا تحمل شود، ما را در قبال توطئه‌های دشمنان که این گرانی‌ها نیز بخشی از سوی آنها و بخش مهم دیگر ناشی از بی‌عرضگی مسئولان است، مقاوم‌تر می‌کند.



جوانی، که هندزفری بگوش دارد، به سئوال خبرنگار ما بی‌توجهی نشان می‌دهد و با سمج شدن خبرنگار، می‌ایستد و در پاسخ می‌گوید: جونم برات بگه که یک کلام، ختم کلام. ما مخلص رهبر و کشورمونیم و دهن دشمنانمونو از آمریکا گرفته تا اروپا و هر خر دیگه رو سرویس می‌کنیم. دشمنانمون باید بدونن که هنگام جنگ مرد از نامرد و سره از ناسره جدا میشه.

این جوان روبه جمعیتی که حروف‌های او را می‌شنوند، می‌افزاید: ظاهر غلط‌اندازمون کسی رو به اشتباه نندازه، ما فکر و عقل داریم، درسته که سال‌های پیروزی انقلاب را ندیدیم، اما می‌فهمیم که پدرانمون چه کار نشدنی را شدنی کردند. همه پیروزهایمون مدیون امام خمینی است و افتخارات امروزمون هم نتیجه رهبری ولایت فقیه است. ما جانمونو برای این انقلاب میدیم. دشمنا فکر کردند که این آب و خاک با افرادی مثل من و من نوعی دیگه نمی‌تونه حماسه سردار سلیمانی‌ها رو تکرار کنه. واقعاً کور خونده. سر بزنگاه ثابت میشه که بچه مسلمونه ایرونی، هر کدومشون حسین فهمیده‌اند.

جمعیت برای این جوان کف می‌زنند و صدای صلوات‌شان بلند می‌شود.



جوان دیگر که ماشین مزدا سواری خود را متوقف کرد، می‌گوید: برای تظاهرات خودرویی 22بهمن آمده‌ام و اگر کرونا نمی‌بود، ایرانی‌ها بهتر از سال‌های قبل ثابت می‌کردند که چه شورانگیز در این راه‌پیمایی حضور بهم می‌رساندند.

او می‌افزاید: این حداقل کاری است که برای حفظ انقلاب‌مان می‌توانیم انجام دهیم. کاری که شهداء کردند، ما در مقابل عظمت کار آنها همیشه شرمنده و سرافکنده‌ایم اما وجداناً قوب می‌دهیم که تا پای جان برای انقلاب و مملکت‌مان می‌ایستیم و از دستاوردهای انقلاب‌مان دفاه می‌کنیم.

دختری نوجوان که بهمراه پدر و مادر خود در کنار پیاده‌رو کاروان خودرویی را تماشا می‌کند، اظهار می‌دارد: درست است که کشور با مشکلاتی مواجه است و خانواده‌ها در اقتصاد دچار سختی‌های زیادی هستند، اما برای امنیت و استقلال کشورشان، که نتیجه انقلاب اسلامی است، ارزش فوق‌العاده قائل‌اند. مشکلات کنونی ناشی از تحریم‌های آمریکا و اروپا و بخش اصلی‌اش در اثر مدیریت غلط دولتی است که باز هم مردم به آن دولت رأی دادند و هیچ عملکرد ضعیف دولت منتخب خود را نباید به حساب انقلاب بگذارند.در هر صورت، کشور خودمان است و خودمان موظف به حفظ آن در برابر دشمنانی هستیم که به هیچ قواعد انسانی پایبند نیستند و دست به جنایت علیه بشریت می‌زنند.


درمیان جمعیت حاضردر راهپیمایی خودرویی 22 بهمن، حضور یک عروس و داماد نظرها را جلب کرده است. عروس خانم انتخاب این روز برای رفتن به خانه بخت را بواسطه مقدس بودن 22بهمن ذکر می‌کند و می‌گوید: خواستیم تا زندگی مشترک‌مان به نام و یاد شهدای انقلاب اسلامی از روز 22 بهمن آغاز شود تا همیشه نام و راه شهداء برای‌مان درسی باشد در زندگی مشترک‌مان.

آقا داماد نیز اظهار داشت: 22 بهمن برای ملت‌مان و همه ملل ازاده جهان روز بزرگ شادمانی است؛ چراکه در این روز، نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایجاد شد تا مظلومان از یوغ ظالمان رهایی یابند و حکومت خداوند در زمین استقرار یابد. بنده و همسرم نیز به میمنت این روز مقدس، خواستیم تا بزرگ‌ترین روز زندگی‌مان را از روز 22بهمن شروع کنیم تا برای همیشه این روز مبارک در زندگی‌مان الهام‌بخش باشد.


جمعیت حاضر که اظهارات این زوج جوان را می‌شنیدند، برای سلامتی و خوشبختی آنها صلوات بلند سر دادند.

پدر این عروس، که در خودروی دیگری سوار بود، با اظهار خوشحالی از انتخاب روز 22 بهمن از سوی عروس و داماد برای آغاز زندگی مشترک‌شان، ملت ایران را ملتی متدین و انقلابی و شهیدپرور دانست و گفت: واقعاً به وجود چنین ملتی افتخار می‌کنیم و مطمئنیم که خداوند از مردم ایران، که در مسیر اجرای حکومت اسلامی خود و همه داشته‌های‌شان را ایثار می‌کنند، خشنود و راضی است و همواره این مبت را مشمول عنایات ویژه خود قرار می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
ندای مردم مازندران در چهل و دومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی، سرفرازتر از همیشه با شعار محوری «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی و شهدای گلگون کفن؛ با بهره مندی پیوسته از شمیم قدسی اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) و تبعیت از ولی فقیه زمان، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رکن رکین و اصل غیرقابل انکار در مسیر استمرار این حرکت الهی خواهد بود.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه