اخبار داغ

۲۲ بهمن در خراسان جنوبی؛

تجدید بیعت مردم خراسان جنوبی با آرمان‌های انقلاب اسلامی + تصاویر

تجدید بیعت مردم خراسان جنوبی با آرمان‌های انقلاب اسلامی + تصاویر
مردم خراسان جنوبی با حضور در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی بیعت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مردم خراسان جنوبی با حضور در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی بیعت کردند. امسال به علت شیوع بیماری کرونا، راهپیمایی به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

تعداد زیاد خودروها باعث کندی حرکت شده بود. آذین‌بندی خودروها با پرچم مقدس جمهوری اسلامی و تصاویر شهدای انقلاب اسلامی ازجمله سردار شهید قاسم سلیمانی از موارد قابل توجه بود.

,

کودکان نیز حضوری پرشور داشتند و در خودروها پرچم ایران را در دست داشتند.

,

مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر صهیونیست، استقلال آزادی جمهوری اسلامی، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، آمریکا در چه فکریه ایران پر از بسیجیه، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آماده و … نفرت خود را از استکبار و پشتیبانی از انقلاب اسلامی را اعلام می‌کردند.

,

رحمانی یکی از شهروندان بیرجندی که به همراه خانواده و با خودروی شخصی و داشتن ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ابتدای بلوار شهید صیاد شیرازی منتظر آغاز راهپیمایی بود در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: روز ۲۲ بهمن روز اقتدار و افتخار جمهوری اسلامی است و گرامی‌داشتن این روز بسیار مهم است.

,

وی افزود: درست است که راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا با سال‌های گذشته تفاوت دارد اما مردم ولایت‌مدار خراسان جنوبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت رژه خودرویی و موتوری در راهپیمایی شرکت کرده و بار دیگر با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنند.

,

این شهروند بیرجندی بیان کرد: ملت ایران ضمن قدردانی از کادر درمان و سلامت کشور با حضور در راهپیمایی با شرایط خاص بار دیگر نفرت و انزجار خود را از آمریکا و استکبار جهانی اعلام می‌دارند.

,

رحمانی گفت: ملت ایران امسال نیز با رژه خودرویی و موتوری مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان ایران اسلامی زده و یاد تمامی شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای مقاومت را گرامی می‌دارند.

,

سلیمانی یکی دیگر از شهروندان بیرجندی که به همراه خانواده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راهپیمایی حاضر شده بود در گفت‌وگو با خبرنگار ما، گفت: به لطف خدا و ایستادگی مردم جمهوری اسلامی ۴۲ سالگی خود را پشت سر گذاشت و با اقتداری بیش از گذشته وارد ۴۳ سالگی شد.

,

وی افزود: ملت ایران و خراسان جنوبی علی رغم تمامی مشکلات اقتصادی به عشق شهدا، امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید فخری‌زاده به صحنه آمده و بار دیگر نقشه‌های شوم استکبار را نابود می‌کنند.

,

این شهروند بیرجندی بیان کرد: ملت ایران همیشه و در تمامی شرایط سخت پای آرمان‌های انقلاب اسلامی مانده و مشکلات موجود در کشور و بیماری کرونا مانع حضور در مراسم ملی راهپیمایی ۲۲ بهمن نمی‌شود چراکه مردم با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در راهپیمایی شرکت کردند.

,

سلیمانی تصریح کرد: ملت ولایتمدار خراسان جنوبی همیشه در تمامی صحنه‌های ملی و انقلابی پیش قدم بوده، پشتیبان ولایت فقیه هستند و مقام معظم رهبری را تنها نمی‌گذارند.

,

بیرجند

,

,

, ,

, ,

, ,

***

,

قاین

,

,

, ,

***

,

طبس

,

,

, ,

, ,

***

,

شوسف

,

,

, ,

***

,

سرایان

,

,

, ,

***

,

زهان

,

,

, ,

***

,

حاجی‌آباد زیرکوه

,

,

, ,

***

,

دیهوک

,

,

, ,

***

,

خضری دشت‌بیاض

,

,

, ,

***

,

آرین‌شهر

,

,

, ,

***

,

اسفدن

,

,

, ,

***

,

ارسک

,

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه