اخبار داغ

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی:

انقلاب اسلامی از سقوط و عقب‌ماندگی ملت ایران جلوگیری کرد

انقلاب اسلامی از سقوط و عقب‌ماندگی ملت ایران جلوگیری کرد
حمیدرضا ترقی گفت: انقلاب اسلامی سرنوشت ملت ایران را تغییر داد و از سقوط و عقب‌ماندگی ملت ایران ممانعت ورزید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه خبری تهران نیوز، اظهار داشت: ۲۲ بهمن روزی بود که ملت ایران پس از مقاومت و ایستادگی در برابر حکومت نظامی اعلام‌شده از سوی عامل دست‌نشان‌شده آمریکا یعنی بختیار، به دستور حضرت امام خمینی(ره) این حکومت نظامی را شکستند و همه ملت اعم از ارتش و آحاد مردم به یکدیگر پیوستند و رژیم ستم‌شاهی مورد حمایت غرب و آمریکا شکست دادند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

وی افزود: تمام کشورها روز استقلالشان را جشن می‌گیرند و از آن به‌عنوان روز ملی نام می‎‌برند؛ بنابراین روز ۲۲ بهمن به‌عنوان روزی که کشور از دستان استعمار و ظلم و ستم رهایی یافته باید مقدس به حساب آید و در این روز جشن گرفته شود.

فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: ۲۲ بهمن روز عزت و شکوه ملت ایران است که در زمان طاغوت از دست رفته بود. همچنین روز ۲۲ بهمن روزی است که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از مقابله با حرکت و نهضت اسلامی شکست خوردند و نتواستند از عوامل خودشان در این کشور حفاظت کنند و در نهایت در چنین روزی سرنوشت ملت ایران تغییر داده و از مسیر سقوط، ضعف و عقب‌ماندگی بیشتر ممانعت به عمل آمد.

ترقی با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی برای کشور اقتدار و پیشرفت به همراه داشت: گفت: روز ۲۲ بهمن جزء روزهایی است که فراموش‌نشدنی است و در این روز مسیر پیشرفت و سعادت به روی ملت ایران گشوده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه