اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم ۲۲ بهمن تبریز:

از دشمن، چیزی جز دشمنی نباید انتظار داشت

از دشمن، چیزی جز دشمنی نباید انتظار داشت
حجت‌الاسلام حاجی صادقی در مراسم جشن انقلاب در جمع مردم تبریز گفت: امروز روزی است که باید از گذشته عبرت بگیریم و از دشمن جز دشمنی انتظار نداشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در اجتماع مردم تبریز در سنگفرش ارک ضمن تمجید از ایستادگی مردم آذربایجان در ۴۲ سال گذشته گفت: خدا را شاکریم به خاطر انقلابی که حق حیات به گردن ما دارد و اسلام را احیا کرده و ما به حیات طیبه رسیدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

وی ادامه داد: خدا را شاکریم به خاطر نعمت ولی فقیه که همه دشمنان را ذلیل و مومنان را عزیز کرده است. خدا را به خاطر این مردم شاکریم که با این حجم از دشمنی ها ایستاده اند و با معجزه انقلاب، دشمنان به عقب رانده شده اند.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: در ۴۲ سال گذشته فراز و نشیب داشته ایم ولی توقف نداشتیم.

,

وی با اشاره به توطئه های آمریکا علیه انقلاب اسلامی گفت: به قول حاج قاسم، آمریکا شاخص های ابر قدرتی را از دست داده است، آمریکا در مسائل داخلی و اجتماعی خود و در برابر کرونا مشکل دارد.

,

حجت الاسلام حاجی صادقی بیان داشت: آمریکا با کشور شما مشکل ندارد بلکه با دین و انقلاب شما مشکل دارد.

,

وی تاکید کرد: ابهت پوشالی آمریکا از بین رفته و راهبردهایش با شکست مواجه شده است. آمریکا پیش بینی چالش برای ایران در سال ۹۹ داشت ولی خودش با مشکل مواجه شد.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه اظهار داشت: ما مشکلات هم داریم، از جمله بیکاری و مشکلات اقتصادی؛ اما آیا مشکلات ما به خاطر اینست که درباره ظلم و ظالم ایستاده‌ایم؟ نه. این مشکلات و نابسامانی ها به قول حضرت آقا به خاطر عمل نکردن به شریعت است.

,

وی به پیشرفت های ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته و گفت: ما در صنایع نظامی و دفاعی در اوج قدرتیم، چون ایستاده ایم. اگر نبود این اقتدار و ایستادگی و کار جهادی جوانان، موشک های دشمن بر سرمان می بارید.

,

حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: هر جا که حرف رهبری را گوش دادیم، جلوتر رفته ایم و امروز دشمن جرأت حمله به ایران ندارد. آنجا که به توان خودمان تکیه کرده ایم، به موفقیت دست پیدا کردیم.

,

وی تصریح کرد: امروز روزی است که باید از گذشته عبرت بگیریم، از دشمن جز دشمنی انتظار نداشته باشید.

,

وی با بیان اینکه آمریکا کینه رهبر شما و کینه شما را بر دل دارد، گفت: انقلاب اسلامی سر به تن آمریکا نمی‌گذارد بماند و آن ها به این نتیجه رسیده اند که انقلاب اسلامی، مرگ تدریجی آنها را فراهم کرده است.

,

حجت الاسلام حاجی صادقی در پیامی خطاب به رهبر انقلاب گفت: به رهبر انقلاب آن آقایی که در همه فتنه‌ها کشتی انقلاب را به خوبی مدیریت کرده، می گوییم: ما اهل کوفه نیستیم و کنارتان هستیم و تا هستیم نمی‌گذاریم صدای «هل من ناصر ینصرنی» شما بلند شود.

,

وی ادامه داد: پیام امروز مردم آذربایجان اینست که ما نه فقط ۲۹ بهمن آفریدیم، بلکه در حفظ انقلاب و فرمانبری از ولایت، به منافقان فرصت ضربه زدن نمی دهیم.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود:پیام مردم به مسئولین و روسای قوا اینست که فرصت خدمتگزاری به مردم را قدر بدانید. دیگر بس است و بیایید به گفتمان قرآن و اهل بیت(ع) و رهبر گوش داده و مردم خود را باور کنیم و بدانیم که از دشمن به شما خیری نمی رسد.

,

وی گفت: مردم عزیز بدانید راه حل مشکل کشور اینست که به سراغ انسان هایی از جنس حاج قاسم برویم. در انتصاب ها و انتخاب ها سراغ کسانی برویم که سرباز ولایت هستند نه سربار؛ و مثل کوه ایستاده باشد.

,

حجت الاسلام حاجی صادقی بیان داشت: این انقلاب آمده است که عالم را برای ظهور آماده کند، باید برای انقلاب سربازی را انتخاب کنیم که با گفتمان انقلاب اسلامی آشنا بوده و در برابر دشمن کوتاه نیاید.

,

وی با تاکید بر اینکه راه نجات کشور روحیه بسیجی است، افزود: بسیجی یعنی سرباز ولایت باشیم. ان شاءالله با انتخاب درست، مشکلات اقتصادی و درد دل از تبعیض ها رفع شود.

,

حجت الاسلام حاجی صادقی در پایان گفت: امید داریم و می‌توانیم در همه صحنه ها با قدرت در مقابل دشمن ایستاده و انقلاب را به صاحب اصلی تحویل دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه