اخبار داغ

#بهمن_تماشایی در چهل و دومین بهار انقلاب؛

شکوه حضور مردم انقلابی استان سمنان در رژه خودرویی ۲۲ بهمن+فیلم و عکس

شکوه حضور مردم انقلابی استان سمنان در رژه خودرویی ۲۲ بهمن+فیلم و عکس
اگر چه امسال به علت شیوع ویروس کرونا راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت حضوری برگزار نشد، اما مردم ولایی استان سمنان با حضور خود در کاروان خودرویی خانوادگی و رژه موتوری حماسه ای دیگر را رقم زدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، در سال های گذشته روز ۲۲ بهمن آیین های مختلفی در سراسر استان سمنان برای گرامیداشت سالگرد انقلاب اسلامی از سوی سایر اقشار مختلف مردم انقلابی برگزار می شد، اما امسال با شرایط کرونایی تمامی برنامه های حضوری و اجتماعات لغو شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی به  ‌شکل کاروان خودرویی خانوادگی و رژه موتوری نیروهای نظامی، انتظامی و دستگاه‌های خدمات‌رسان و اقشار مختلف مردم در 20 نقطه از استان سمنان با حال و هوای انقلابی برگزار شد.

,

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

, تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان,

در این مراسم که ده‌ها خودرو و موتور سوار متشکل از نیروهای نظامی، انتظامی، بسیجیان و اقشار مختلف مردم و مسئولان ادارات ونهادها بودند با نصب پلاکارد های مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از توطئه‌ها و سیاست‌های استکبار جهانی نشان دادند و با سر دادن شعارهای انقلابی حماسه ای دیگر را رقم زدند.

,

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

, تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان,

اگر چه امسال به علت شیوع ویروس کرونا راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت حضوری برگزار نشد، اما مردم ولایی استان سمنان همچنان پای دفاع از آرمان ها و اهداف نظام و انقلاب ایستاده اند و با هشتگ انقلاب مردم و بهمن تماشایی حضور خود را پررنگ تر از قبل نشان دادند.

,

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

, تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان,

موتور سوران و خودروها با در دست داشتن پرچم مقدس وسه رنگ جمهوری اسلامی ایران ، عکس امام خمینی(ره) ، رهبر انقلاب،  روشن کردن چراغ و بوق زدن ممتد، بار دیگر با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

,

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

, تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان,

خروج بسیاری از کشورهای جهان از زیر سلطه آمریکا، ثمره انقلاب اسلامی است

, خروج بسیاری از کشورهای جهان از زیر سلطه آمریکا، ثمره انقلاب اسلامی است, خروج بسیاری از کشورهای جهان از زیر سلطه آمریکا، ثمره انقلاب اسلامی است,

 حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی امام جمعه موقت تهران در حاشیه رژه خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن سمنان در جمع مردم این شهر با اشاره به اینکه پیروزی در ۲۲ بهمن راه را برای ملت های مسلمان باز کرده است، گفت:  ثمره انقلاب اسلامی تحولات منطقه و خروج یکی یکی کشور ها از زیر سلطه آمریکا است.

,

وی افزود: این دستاورد پیروزی ایران و پایه نشاط و امید که خود برای جهان اسلام است و مردم باید در مسیر خود استوار قدم بردارند و مسئولین هم از ظرفیت حضور مردم استفاده کنند.

,

ابوترابی با اشاره به اینکه حتما شخصیت عادل و فقیه را انتخاب کنید، گفت: مقام قضاوت فرع مقام حکومت است باید فدرت در دست افراد صالح باشد.

,

امام جمعه موقت تهران با باین اینکه رهبری در کشور  ما براساس وظیفه الهی و دینی است، افزود: امام خمینی تمام توان خود را برای انجام این  وظیفه الهی به کار گرفت و امروز هم ادامه راه ایشان را حضرت آقا بعهده دارد و اینگونه رهبری است که منشا تمام تحولات است و این رهبری برآمده از آموزه های اسلامی و مبنای حرکت جامعه است. 

,

ابوترابی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از یک رهبری مقتدر برخوردار است، بیان کرد: ملت ها در تحولات سیاسی بسیار تعیین کننده و سرنوشت ساز هستند.

,

وی با تاکید براینکه تداوم انقلاب دستاورد نگاه به مکتب دینی است، افزود: یعنی اگر اسلام رابطه بین نیازمندی و رابطه با قرآن مشخص کند و این رابطه محکم باشد در اوج عزت و اگر این رابطه سست باشد در اوج ذلت قرار می گیرد.

,

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه رهبری در نظام  اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: اگر رهبری برآمده از آموزه های امام نبود انقلابی شکل نمی گرفت

,

وی ضمن اشاره به اینکه کار رهبری،  ماموریت مدار است،  تصریح کرد: اگر مردم در کنار رهبری نباشند هیچ حرکتی صورت نمی گیرد.طبق فرمایش امام علی من مدیریت جامعه را در دست گرفتم چون مردم خواستند و حضور داشتند و امروز روز پیروزی انقلاب است و راه برای دستیابی به موفقیت و پیروزی هموار شده است.

,

ابوترابی با بیان اینکه نرخ تولید ناخالص داخلی و نرخ بیکاری باید اصلاح شود، گفت: مسئولین با تکیه بر ظرفیت داخلی می توانند بر این مشکلات فائق آبند .

,

همچنین عموم مردم خداجو و انقلابی سمنان با مراجعه به سامانه www.fajr.ccoip.ir با انتخاب شعار دلخواه خود همگام با ملت شریف ایران در راهپیمایی مجازی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه