اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله:

۴۲ سال از تلاش آمریکا برای برگشتن به ایران می‌گذرد/ ایران در برابر هیچ قدرتی تسلیم نمی‌شود

۴۲ سال از تلاش آمریکا برای برگشتن به ایران می‌گذرد/ ایران در برابر هیچ قدرتی تسلیم نمی‌شود
حجت الاسلام علی شیرازی گفت: ملت ایران دست آمریکا را از این کشور قطع کرد و اکنون ۴۲ سال است که آمریکایی ها تلاش دارند، به ایران برگردند، هدفشان برجام، کمک به ملت ایران نبوده و نیست، بلکه هدف بازگشت آمریکا به کشور ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، حجت الاسلام علی شیرازی، نماینده ولی فقیه درقرارگاه ثارالله ظهر امروز در مراسم چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مرکز خراسان شمالی با اشاره به اینکه ملت ایران ۴۲ سال پای انقلاب اسلامی ایران و ارزشهایش ایستاده است، اظهار داشت: اکنون انقلاب دو سال از روزهایی که گام دوم انقلاب آغاز شده است را سپری می کند.

وی ادامه داد: قطعا ملت ایران تا پای جان برای اعتلای کلمه اسلام بر سراسر جهان ایستاده است و به زودی پرچم استقلال ملت فلسطین را در بیت المقدس به اهتزاز در می آورد.

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه به زودی پرچم استقلال امت اسلامی در سراسر جهان به اهتزاز در خواهد آمد، گفت: همچنین با دست توانای ملت ایران، پرچم استکبار جهانی ساقط خواهد شد.

وی اولین هدف شکل گیری انقلاب اسلامی ایران را اعتلای دین و اسلام خواند و گفت: امام خمینی (ره) از سال ۴۰ به خصوص در سخنرانیشان در سال ۱۳۴۳ با اشاره به اینکه اسلام در خطر است، اسلام را وارد صحنه، حکومت، زندگی مردم، زندگی زن و مرد مسلمان در جبهه مقاومت کرده است.

حجت الاسلام شیرازی اضافه کرد: امروز گرایش به اسلام در انگلیس و آمریکارو به افزایش است و این نکته نشانه این است که هدف امام (ره) تحقق پیدا کرده است.

وی دومین هدف از شکل گیری انقلاب را شکستن طاقوت خواند و گفت: امام (ره) حکومت پادشاهی و طاقوت را سرنگون و نظام اسلامی را شکل داد، امروز هیچ اثری از خاندان پهلوی و وابستگانش در این کشور وجود ندارد و ۴۲ سال است که دشمن تلاش می کند این نظام را بشکند، اما مردم نظام را حفظ کرده اند.

نماینده ولی فقیه درقرارگاه ثارالله هدف بعدی انقلاب اسلامی ایران را دشمنی با دشمنان اسلام، قرآن و کوتاه کردن دست ابرقدرتها از این کشور عنوان کرد و ادامه داد: امام (ره) شعار " نه شرقی نه غربی" را عملی کرد، زیرا آن زمان طاقوت نوکر آمریکا بود و آمریکا در همه مجموعه اجرایی و نظامی این کشور حاکم بود.

وی خاطرنشان کرد: نفود آمریکا در زمان پهلوی در کشور به حدی بود که امام (ره) در رابطه با کاپیتولاسیون بیان کردند اگر یک آمریکایی شاه ایران را بکشد، دولت ایران حق اعتراض ندارد، اما اگر یک ایرانی ولو پادشاه ایران یک سگ آمریکایی را بکشد، دولت حق دارد پادشاه را محاکمه کند، این مفهوم قانون بود.

حجت الاسلام شیرازی بیان داشت: ملت ایران دست آمریکا را از این کشور قطع کرد و اکنون ۴۲ سال است که آمریکایی ها تلاش دارند، به ایران برگردند و هدفشان هم برجام یاکمک به ملت ایران نبوده و نیست، بلکه هدف بازگشت آمریکا به کشور ایران است.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران نظام مردم سالاری منطبق با دین است، اضافه کرد: امام خمینی (ره)  نظامی را شکل داد که مردم در این نظام نقش دارند، رئیس جمهور، نماینده مجلس و حتی نمایندگان مجلس خبرگان که باید رهبر را انتخاب کنند، منتخب مردم هستند، امروز مردم صاحب قدرت اند و با اراده خودشان تصمیم می گیرند و این یکی از اهداف امام بود که محقق شده است.


امروز ایران برای آمریکا شرط می گذارد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک, ،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, امروز ایران برای آمریکا شرط می گذارد, امروز ایران برای آمریکا شرط می گذارد,

حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه انقلاب امام و ملت ایران برای استقلال بود، گفت: استقلال جزئی از آزادی است، که این آزادی برابر با رها شدن از سطله آمریکا، وابستگی به شرق و غرب و ایستادن در برابر استکبار است.

,

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با برجام اضافه کرد:  روزی آمریکا همه کاره ایران بود، اما اکنون آمریکا نمی تواند برای ایران تصمیم بگیرد و این نشان از استقلال ایران و رسیدن به هدفی والا است.

,

نماینده ولی فقیه درقرارگاه ثارالله  با بیان اینکه بعد از استقلال شعار ملت ایران آزادی است، ادامه داد: طبق قانون اساسی کشور هیچ کس نمی تواند جلوی کلام و بیان مردم را بگیرد و این آزادی در چارچوب دین است.

وی تاکید کرد: امروز مردم به راحتی از رئیس جمهور و مسئولان کشور انتقاد می کنند و حرفشان را به راحتی بیان می کنند که این نشانه رسیدن ایران به اهدافش است.

,
,
,

وی همچنین صدور انقلاب اسلامی و بیداری جامعه اسلامی و انسانی در جهان را یکی دیگر از اهداف انقلاب عنوان کرد و افزود: امروز امت های اسلامی، ملت ایران را الگو قرار دادند، کشورهایی همچون سوریه، لبنان، فلسطین، یمن، عراق و ... وقتی دیدند ملت ایران به اهداف و آرمان هایشان رسیده اند، آنها نیز همین مسیر را در پیش گرفته اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه