اخبار داغ

امام جمعه چگنی:

امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار، عزت و سربلندی قرار دارد

امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار، عزت و سربلندی قرار دارد
حجت الاسلام حافظی گفت: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار، عزت و سربلندی قرار دارد و این انقلاب که حاصل خون شهدا، پشتیبانی مردم و رهنمودهای امام(ره) و پس از آن مقام معظم رهبری است به کشورهای دیگر صادر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام صمد حافظی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: ۲۲ بهمن، روز اتحاد، همبستگی، اقتدار و سربلندی ملت ایران در برابر استکبار جهانی و ابرقدرت هایی است که همواره در طول بیش از چهار دهه عمر بابرکت انقلاب از هر دسیسه و حربه ای برای ضربه زدن به پیکره این مکتب الهی استفاده کردند و در همه توطئه ها شکست خوردند.

وی افزود: امروز جهانیان به این پیروزی مقتدرانه اعتراف دارند چرا که ملت ایران توانسته است پس از گذر سال های متمادی از بهمن ۵۷ و پیشرفت و موفقیت در این سالها، بر پیکره پهناور ایران اسلامی، باز هم در برابر ناملایمات ظالمانه جهانی ایستادگی کند و پرچم پر افتخار استقلال آزادی جمهوری اسلامی را بر فراز دنیا به نام ایران اسلامی به اهتزاز درآورد.

امام جمعه چگنی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار، عزت و سربلندی قرار دارد و این انقلاب که حاصل خون شهدا، پشتیبانی مردم و رهنمودهای امام(ره) و پس از آن مقام معظم رهبری است به کشورهای دیگر صادر شده است.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه