اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد؛

انقلاب اسلامی معجزه‌ای با پشتوانه مافوق بشری/ هرکسی به انقلاب ضربه زده، دچار مشکل شده است

انقلاب اسلامی معجزه‌ای با پشتوانه مافوق بشری/ هرکسی به انقلاب ضربه زده، دچار مشکل شده است
حجت‌الاسلام تویسرکانی گفت: انقلاب اسلامی یک معجزه و حرکتی بود که پشتوانه مافوق بشری داشت؛ در محاسبات دوست و دشمن نمی‌گنجید که انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن به پیروزی برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین امروز در مراسم پایانی راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در حسینیه جماران بیرجند، اظهار کرد: با توجه به اشراف اطلاعاتی که داریم خراسان جنوبی امن‌ترین استان کشور و دارای مردمی شریف، ولایتمدار و انقلابی است و مردم این استان همیشه آرمان‌های نظام را پیاده کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: باید به ۲۲ بهمن و انقلاب اسلامی ایران نگاه قرآنی داشت.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: پروردگار متعال در انقلاب اسلامی طراحی و مهندسی اسلامی دیده و این انقلاب زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) خواهد شد.

,

 انقلاب اسلامی معجزه‌ای با پشتوانه مافوق بشری

,  انقلاب اسلامی معجزه‌ای با پشتوانه مافوق بشری,  انقلاب اسلامی معجزه‌ای با پشتوانه مافوق بشری,

حجت‌الاسلام تویسرکانی عنوان کرد: انقلاب اسلامی یک معجزه و حرکتی بود که پشتوانه مافوق بشری داشت؛ در محاسبات دوست و دشمن نمی‌گنجید که انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن به پیروزی برسد.

,

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی خود یک موجود، زنده و پدیده بی‌نظیر است که به تعبیر امام خمینی(ره) انفجار نور بود و دارای ویژگی‌های سلبی و ایجابی است.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری دو سال قبل بیانیه گام دوم را مطرح کردند و همگان باید این بیانیه را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

,

حجت‌الاسلام تویسرکانی بیان کرد: در این بیانیه مطالب پخته، عمیق و مستندات روایی و قرآنی فراوانی وجود دارد.

,

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی یک پدیده، مخلوق و موجود زنده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی دارای ویژگی و چیستی‌هایی است و این انقلاب یک حرکت و نهضت بود.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: در این بیانیه رهبر معظم انقلاب به چیستی انقلاب اسلامی اشاره کرده‌اند و باید در چیستی، چرایی و چگونگی انقلاب اسلامی بحث و بررسی کرد.

,

حجت‌الاسلام تویسرکانی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی چیستی انقلاب را نفهمیده و نمی‌دانند این انقلاب چه ویژگی‌هایی دارد برای همین نقشه‌هایی که علیه جمهوری اسلامی طراحی می‌کنند، اجرایی و عملیاتی نمی‌شود.

,

وی با بیان این‌که دوستان انقلاب غرق در خوبی‌ها هستند، بیان کرد: در بیانیه گام دوم برای انقلاب اسلامی ۱۵ ویژگی در نظر گرفته شده است. زنده‌بودن، دارای انعطاف، صراحت، شجاعت، صداقت عمل، برهم‌زدن هیمنه دشمن و ... از جمله ویژگی‌های مطرح شده برای انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب است.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: ویژگی‌های ایجابی انقلاب اسلامی در عالم بی‌نظیر است و در بیانیه گام دوم انقلاب ۱۰ بعد سلبی نیز برای انقلاب مطرح شده است.

,

انقلاب اسلامی مظلوم است

, انقلاب اسلامی مظلوم است, انقلاب اسلامی مظلوم است,

حجت‌الاسلام تویسرکانی با اشاره به این‌که باید این انقلاب به خوبی به دنیا معرفی شود، گفت: واقعا انقلاب اسلامی ما مظلوم است و دشمنان هرچه خواستند علیه انقلاب تبلیغ کردند.

,

وی افزود: انقلاب اسلامی یک واقعیت حقیقی، واقعی و ملموس بوده و دارای ۸ شعاری است که کهنه و پوسیده نشده و چیزی جدیدی به آن افزوده نمی‌شود.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: آزادی، اخلاق، معنویت، استقلال، عزت و برادری از جمله شعارهای انقلاب اسلامی است.

,

حجت‌الاسلام تویسرکانی تصریح کرد: شعارهای جهانی این انقلاب دینی مستثنی است. هرگز بی‌مصرف و بی‌فایده نخواهد شد زیرا فطرت بشر در همه عصرها با آن سرشته است.

,

دل‌زدگی‌ها از روی‌گردانی مسئولان از ارزش‌های دینی بوده

, دل‌زدگی‌ها از روی‌گردانی مسئولان از ارزش‌های دینی بوده, دل‌زدگی‌ها از روی‌گردانی مسئولان از ارزش‌های دینی بوده,

وی بیان کرد: هرگز نمی‌توان دستاوردی را تصور کرد که مردم از این شعارها دل‌زده شوند. هرگاه دل‌زدگی پیش آمده از روی‌گردانی مسئولان از ارزش‌های دینی بوده نه از پای‌بندی به اینها و کوشش برای تحقق شان.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی با اراده الهی خلق شده و متکی به فرد هم نیست؛ به قول مقام معظم رهبری اگر همه ما از قطار انقلاب پیاده شویم این انقلاب اسلامی به حرکت خودش ادامه خواهد داد چراکه اراده خدا پشت این انقلاب است.

,

هرکسی به انقلاب ضربه زده، دچار مشکل شده است

, هرکسی به انقلاب ضربه زده، دچار مشکل شده است, هرکسی به انقلاب ضربه زده، دچار مشکل شده است,

حجت‌الاسلام تویسرکانی بیان کرد: اگر کسی به انقلاب اسلامی خیانت کند و با آن دشمن شود در حقیقت به جنگ با خدا رفته و خدا او را ذلیل و نابود می‌کند.

,

وی خاطرنشان کرد: در این ۴۲ سال نگاه کنید هرکسی در هر مقام و موقعیتی به این انقلاب ضربه زده، دچار مشکل شده است.

,

دستاوردهای انقلاب در حوزه عدالت و مبارزه با فساد برای جوانان تبیین شود

, دستاوردهای انقلاب در حوزه عدالت و مبارزه با فساد برای جوانان تبیین شود, دستاوردهای انقلاب در حوزه عدالت و مبارزه با فساد برای جوانان تبیین شود,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در مورد انقلاب اسلامی آن چیزی که امروز باید از آن تبلیغ و بیان کرد مخصوصا برای نسل جوان، بحث دستاوردهای انقلاب در حوزه عدالت و مبارزه با فساد است.

,

حجت‌الاسلام تویسرکانی عنوان کرد: اینها از مقوله‌هایی است که خیلی تبلیغ، افراط و تفریط می‌شود. اما در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری حتی به فساد بین مسئولان اشاره می‌کنند‌.

,

وی به این‌که شنیده می‌شود همه می‌برند، می‌خورند، دزد هستند، آلوده‌اند و ... اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری به شدت با این تفکر مبارزه کرده و می‌گویند نه؛ هزاران مسئول پاک و صادق امروز به نظام و انقلاب خدمت می‌کنند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: عدالت و مبارزه با فساد لازم و ملزوم یکدیگر هستند. فساد اقصادی، اخلاقی و سیاسی توده چرکین کشورها و نظام‌ها است و اگر در بدنه حکومت‌ها عارض شود، زلزله ویران‌گر و ضربه زننده به مشروعیت آن‌ها است و این برای نظامی چون جمهوری اسلامی که نیازمند مشروعیتی فراتر از مشروعیت‌های مرسوم و مبنایی‌تر از مقبولیت اجتماعی است بسیار جدی‌تر و بنیانی‌تر از دیگر نظام‌ها است.

,

حجت‌الاسلام تویسرکانی بیان کرد: وسوسه مال، مقام و ریاست حتی در علوی‌ترین حکومت تاریخ یعنی حکومت حضرت علی(ع) پای کسانی را لغزاند. پس خطر بروز این تهدید در جمهوری اسلامی نیز هرگز بعید نبوده و نیست.

,

وی خاطرنشان کرد: نسبت فساد در میان کارگزاران جمهوری اسلامی در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر و به خصوص با رژیم طاغوت که سر تا پا فساد و فسادپرور بود، کمتر است و به حمدالله مأموران این نظام غالبا سلامت خود را نگاه داشتند اما حتی آنچه هست، غیرقابل قبول است.

,

طهارت اقتصادی شرط مشروعیت همه مقامات جمهوری اسلامی است

, طهارت اقتصادی شرط مشروعیت همه مقامات جمهوری اسلامی است, طهارت اقتصادی شرط مشروعیت همه مقامات جمهوری اسلامی است,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: همه باید بدانند طهارت اقتصادی شرط مشروعیت همه مقامات جمهوری اسلامی است. همه باید از شیطان حرص برحذر باشند و از لقمه حرام بگریزند و از خداوند در این باره کمک بخواهند.

,

حجت‌الاسلام تویسرکانی بیان کرد: دستگاه‌های نظارتی و دولتی باید با قاطعیت و حساسیت از تشکیل نطفه فساد پیشگیری و با رشد آن مبارزه کنند؛ این مبارزه یعنی مبارزه با فساد در درون نظام نیازمند انسان‌هایی با ایمان، جهادگر، منیع‌الطبع با دستانی پاک و دل‌هایی نورانی است. این مبارزه بخش اثرگذاری است از تلاش همه جانبه‌ای که جمهوری اسلامی باید در راه استقرار عدالت به کار برد.

,

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ۷ توصیه برای چهل سال دوم انقلاب اسلامی مطرح می‌کنند که همه مبانی قرآنی دارد.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین به آیاتی از سوره مائده اشاره کرد و گفت: کسانی که دنبال اعتماد، عقد اخوت و برادری با بیگانگان و دشمنان هستند از اسلام خارج می‌شوند.

,

حجت‌الاسلام تویسرکانی گفت: سه آیه در سوره مائده است که انقلاب اسلامی را معرفی و راه را نشان می‌دهد که امیدوارم ما نیز از مصادیق این آیات باشیم.

,

وی افزود: اگر در مسیر انقلاب اسلامی خودمان را با ارزش‌های هشت‌گانه همراه نکنیم از مسیر بازخواهیم ماند. ان‌شاءالله این انقلاب به انقلاب امام زمان(عج) وصل خواهد شد و خون شهدا ضامن این پیروزی است. اما ما دشمنانی عنود و کینه‌توز داریم. دشمنانی که انقلاب اسلامی خواب را از چشم آن‌ها ربوده و دوست ندارند این انقلاب تبدیل به یک الگو برای مردم دنیا شود.

,

به گزارش خاورستان، مراسم پایانی راهپیمایی خودرویی و موتوری 22 بهمن بیرجند با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و با رعایت دستورهای بهداشتی و جمعیت محدود در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد.

,
 
,
امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، راهپیمایی 22 بهمن به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد.
,
 
,
عکاس: هادی لطفی
,

, ,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه