اخبار داغ

در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان شد؛

تقدیر امام‌جمعه شیراز از عظمتی که دوباره خلق شد/ مردم ما هیچ‌وقت از حقیقت اسلام و ارزش‌های شهدا دست برنمی‌دارند

تقدیر امام‌جمعه شیراز از عظمتی که دوباره خلق شد/ مردم ما هیچ‌وقت از حقیقت اسلام و ارزش‌های شهدا دست برنمی‌دارند
آیت‌الله لطف‌الله دژکام به کسانی که منتظر بودند چنین روزی را نبینند و مردم در مراسم راهپیمایی حضور پیدا نکنند، گفت: باید به آنها گفت این آرزو را به گور می‌برید، چون هیچ‌وقت مردم از حقیقت اسلام و ارزش‌هایی که شهدا آفریدند، دست بر نمی‌دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله لطف‌الله دژکام در حاشیه مراسم ۲۲ بهمن شیراز در گفتگو با سرویس سیاسی شیرازه اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما انقلاب مبنی بر فطرت انسان‌هاست و تا وقتی که این حقیقت را می‌بینیم که در وجود امام (ره) شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی وجود دارد، مردم مسلمان نیز همراه این حرکت خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
وی با بیان اینکه گاهی ممکن است محدودیت‌هایی مثل کرونا و دیگر اتفاقات به وجود آید که امکان بروز آن گونه حرکاتی که در دل مردم است، وجود نداشته باشد، افزود: اما همه به خوبی دیدند که امروز مردم با چه عظمتی حضور پیدا کرده و دوباره انقلاب را همراهی کردند و امیدواریم این مسیر همانگونه که حضرت امام رحمة الله علیه عنوان کردند و رهبر معظم انقلاب نیز می‌فرمایند، تا ظهور آقا امام زمان ادامه داشته باشد.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان فارس در ادامه در پاسخ به کسانی که منتظر بودند چنین روزی را نبینند و مردم حضور پیدا نکنند، اظهار کرد: باید به آنها گفت، این آرزو را به گور می برید، چون هیچ وقت مردم از حقیقت اسلام و ارزش‌هایی که شهدا آفریدند دست بر نمی دارند.
,
 
,
آیت الله دژکام تصریح کرد: ممکن است همه ما از دروغ و دغل بی‌عدالتی و برخی اتفاقات خسته باشیم اما هیچ گاه از اسلام و حقیقت و عدالت خسته نمی شویم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه