اخبار داغ

فرمانده سپاه دلفان خبر داد؛

فعالیت تیم‌های جهادی در مناطق محروم دلفان/۱۶۰۰ بسته معیشتی توزیع شد

فعالیت تیم‌های جهادی در مناطق محروم دلفان/۱۶۰۰ بسته معیشتی توزیع شد
دالوند با اشاره به فعالیت تیم‌های جهادی در مناطق محروم دلفان گفت: ۱۶۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی دالوند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر دو باب واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه دلفان به بهره‌برداری رسید. این منازل در روستای کرم آباد گلگل واقع در دهستان میربگ جنوبی و بااعتبار ۵۰۰ میلیون ریال احداث‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: دلفان دارای ۱۵۰ هزار نفر جمعیت بوده و دهستان میربگ جنوبی از مناطق توسعه‌نیافته و کم برخوردار این شهرستان است.

,

فرمانده سپاه ناحیه دلفان با اشاره به بهره‌برداری از طرح کانال آب بر کشاورزی بااعتبار ۶۰۰ میلیون ریال، تصریح کرد: باهدف توسعه‌بخشی در حوزه کشاورزی ۳۵۰ متر کانال انتقال آب بر در روستای کلوار دهستان اتیوند جنوبی در شهرستان دلفان افتتاح شد.

,

وی با اشاره به نیاز اساسی اجرای این طرح‌ها برای کشاورزان عنوان کرد: یکی از مشکلات مهم کشاورزان درزمینهٔ انتقال آب به زمین‌های کشاورزی، خاکی بودن این کانال‌ها و هدرروی آب بود که با اجرای این طرح‌ها مشکل کشاورزان نیز رفع می‌شود و موجب افزایش محصولات کشاورزی و جهش تولید است.

,

دالوند اجرای کانال‌های بتنی انتقال آب را در بهره‌وری از آب مؤثر خواند و بیان کرد: با اجرای این طرح‌ها کار انتقال آب به بیش از ۳۵ هکتار از اراضی کشاورزی روستای کلوار دهستان اتیوند جنوبی سرعت بیشتری می‌گیرد و کار احداث و مرمت دیگر کانال‌های انتقال آب در شهرستان نیز بر اساس اولویت اجرا می‌شود.

,

وی گفت: هم‌زمان با دهه مبارک فجر دو اکیپ بهداشتی و درمانی توسط سپاه ناحیه دلفان و با همکاری بسیج جامعه پزشکی در قالب طرح «شهید رهنمون» به مناطق محروم دهستان میربگ جنوبی شهرستان دلفان اعزام شدند. تیم‌های پزشکی به ساکنان روستای گنج دره و دیگر روستاهای اطراف خدمات رایگان ارائه کردند.

,

فرمانده سپاه ناحیه دلفان با بیان اینکه در این راستا ۷۰ پک بهداشتی میان روستاییان و عشایر توزیع شد، خاطرنشان کرد: تیم پزشکی در مجموع خدمات آزمایش تست کرونا و آموزش بیماریهای منتقل از آب و توزیع قرص کلر برای برای ۵۴ خانوار ساکن جهت سالم سازی آب، تزریقات و پانسمان، غربالگری اولیه بیماری‌های مختلف مانند فشار خون و قند خون را به اهالی این روستا ارایه کردند.

,

وی توجه نظام به حفظ سلامت و افزایش دسترسی به خدماتی بهداشتی و درمانی را از برکات نظام جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: اکیپ های جامعه پزشکی بسیج به صورت دوره ای برای سرکشی و معاینه رایگان روستائیان و عشایر در دورترین مناطق همواره اعزام می شوند.

,

دالوند با اشاره به توزیع هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی به مناسبت دهه فجر، تصریح کرد: با وجود ثمرات و برکات توجه و خدمات رسانی به نیازمندان و محرومان در چهل و دومین سال انقلاب اسلامی جهاد همه جانبه برای رفع محرومیت از جامعه و خدمت صادقانه به ولی نعمتان این انقلاب عزمی جدی و راسخ توسط همه نهادها را می‌طلبد.

,

وی با اشاره به استمرار برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه خاطرنشان کرد: امروز شاهد حرکت‌های جهادی بسیجیان در سراسر کشور هستیم و این حرکت‌ها تا قطع زنجیره ویروس کرونا در کشور ادامه خواهد یافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه