اخبار داغ

وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد؛

آموزش و پرورش نقطه عطف تبیین بیانیه گام دوم انقلاب/ گسترش عدالت آموزشی و توجه ویژه به مناطق کم برخوردار اولویت دارد

آموزش و پرورش نقطه عطف تبیین بیانیه گام دوم انقلاب/ گسترش عدالت آموزشی و توجه ویژه به مناطق کم برخوردار اولویت دارد
حاجی میرزایی گفت: توجه ویژه به مقوله عدالت آموزش با اولویت مناطق کم برخوردار از جمله استان مرزی هرمزگان از اهم برنامه های وزارت آموزش و پرورش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه هرمزگان گفت: توجه ویژه به مقوله عدالت آموزش با اولویت مناطق کم برخوردار از جمله استان مرزی هرمزگان از اهم برنامه های وزارت آموزش و پرورش است.
حاجی میرزایی افزود: در بحث بیانیه گام دوم وزارت آموزش و پرورش با همه ظرفیت خود، اهتمام ویژه ای به تبیین بیانیه ی و اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در نظام تعلیم و تربیت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به دستاوردهای آموزش و پرورش استان هرمزگان خاطرنشان کرد: روند تحولات در آموزش و پرورش استان چشمگیر است و درحوزه‌ آموزش متوسطه این استان دارای رشد مناسبی است که باید به این رشد شتاب بیشتری بخشیده شود.

,

به گفته حاجی میرزایی هرمزگان در جذب دانشگاه هنر آموزان هنرستانها بسیار موفق عمل کرده است و سرانه فضاهای آموزشی ایمن در آموزش و پرورش بسیار مطلوب است.

,

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر تربیت چند ساحتی تاکید ویژه دارد که علاوه بر افزایش دانش باید در ابعاد مختلف دانش آموزان را رشد دهد.

,

حاجی میرزایی همچنبن با اشاره به پیامدهای بیماری کرونا اظهار کرد: در شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا فرصت پیوند با خانواده ها محکم تر از قبل شده است به طوری که خانواده ها دستیار معلم هستند و نقش آنها فراگیرتر و گسترده تر شده است.

,

وی خاطر نشان کرد: گستردگی این اپیدمی ضرورت توجه به روش های نوین آموزشی را ایجاد کرد که خوشبختانه با کمک و تلاش شبانه روزی معلمان و مدیران عزیز تعلیم و تربیت هیچگاه در کشور تعطیل نشد و روند اجرای برنامه‌های آموزشی را به روش های حضوری و غیر حضوری دنبال کرده‌ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه