اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی رشتخوار:

۱۱ واحد مسکونی در رشتخوار تحویل مددجویان بهزیستی شد

۱۱ واحد مسکونی در رشتخوار تحویل مددجویان بهزیستی شد
راسخی، گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر، 11 واحد مسکونی مددجویی بهزیستی در رشتخوار به افراد تحت پوشش این نهاد واگذار شد و با تفاهم‌‌نامه منعقد شده با نهاد بنیاد علوی در رشتخوار، 39 واحد مسکونی مددجویی طی3 تا 6 ماه آینده تکمیل و به مددجویان تحت پوشش در این شهرستان تحویل داده خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی راسخی رئیس اداره بهزیستی رشتخواردر گفت و گو با صبح توس؛ گفت:  همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر و در یک برنامه‌ی ویدئوکنفرانس سراسری هماهنگ با سایر استان‌ها، ۱۴۹ واحد مسکونی متعلق به مددجویان بهزیستی خراسان رضوی در شهرستان رشتخوار به بهره‌برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


راسخی در همین رابطه، افزود: ۱۱ واحد از این این واحدهای مسکونی در شهرستان رشتخوار بوده که در نهمین روز از دهه فجرتحویل مددجویان تحت پوشش بهزیستی دارای معلویت در این شهرستان شده است.

وی کل هزینه‌ی صرف شده برای ساخت و بهره‌برداری از این واحدها را ۱۹ میلیارد تومان اعلام کرد و بیان داشت: این هزینه‌ها توسط شرکای اجتماعی بهزیستی، نهادهای مسؤول و یاری‌کننده، خود مددجویان و تسهیلات بانکی تأمین شده است.

راسخی در ادامه از توافق فی مابین بهزیستی استان و بنیاد علوم در شهرستان رشتخوار خبر داد و اذعان داشت: بر اساس این تفاهم نامه تعدادی از واحدهای مسکونی نیمه‌تمام مددجویان در رشتخوار، توسط این نهاد تکمیل و به مددجویان تحویل خواهد شد.

رئیس اداره بهزیستی رشتخوار، خاطر نشان کرد: ۳۹ واحد مسکونی در زمره‌ی این توافق قرار  دارد، که با توجه به سطح پیشرفت فیزیکی متفاوت این واحدها، پیش‌بینی می‌شود، که بین 3 ماه تا 6 ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

شهرستان رشتخوار ۶۵ هزار نفر جمعیت دارد و ۱۹۵۰ خانواده‌ی این شهرستان تحت پوشش بهزیستی قرار دارند، ۲۴۵ خانوار از این خانواده‌ها دارای مسکن نامناسب هستند

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه