اخبار داغ

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) مطرح کرد؛

بسیج، آماده خدمت رسانی و برداشتن موانع پیشرفت انقلاب اسلامی

بسیج، آماده خدمت رسانی و برداشتن موانع پیشرفت انقلاب اسلامی
سردار فدا گفت: بسیجیان ایثارگر و خدوم چهار نسل با آمادگی کامل در برداشتن موانع پیشرفت و مقابله با مشکلاتی که پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دارد در حال خدمت رسانی به مردم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ با درود به ارواح مطهر امام راحل و شهدای گرانقدر اظهار کرد: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقاب شکوهمند اسلامی همایش خدمت رسانی و محرومیت زدایی با رمز یا زهرا(س) به مدت ۱۰ روز همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ابراز کرد: نوید می دهم بسیجیان سراسر استان به ویژه بسیجیان شهرستان شاهین شهر و میمه با آمادگی کامل آماده خدمت رسانی و کمک به دستگاه ها برای برداشتن موانع پیشرفت و مقابله با مشکلاتی که پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، هستند.

,

وی هدف از اجرای این طرح را همگرایی و هم افزایی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم عنوان کرد و افزود: بسیجیان ایثارگر، خدوم و زحمت کش چهار نسل امروز در کنار یکدیگر با عمل ایثارگرانه در قالب طرح خدا پسندانه قرارگاه حافظان سلامت که شامل تورهای ایست و کنترل، گشت رضویون برای کمک به نیروی انتظامی و مسئولان در برقراری امنیت پایدار و فراهم کردن آرامش و آسایش مردم، دسته های رزمی و بخش دیگر از بسیجیان در برای محرومیت زدایی در تهیه و فراهم کردن کمک های مومنانه و توزیع بین نیازمندان خدمت رسانی می کنند.

,

سردار فدا عملکرد بسیجیان سراسر استان در اجرای این همایش را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: ثمره همدلی بین مردم، بسیج، دانشگاه علوم پزشکی و کارکنان شبکه بهداشت اقدامات بسیار خوبی است که صورت گرفته و موجب شد امروز شاهد کاهش تعداد بیماران بستری و کاهش تلفات بیماران کرونایی نسبت به قبل باشیم.

,

وی با تاکید بررعایت جدی و صحیح دستورالعمل های بهداشتی ابراز امیدواری کرد: با عادی سازی نکردن و عادی انگاری نکردن شرایط و رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی، ایام ولادت های پیش رو و تعطیلات سال جدید با کمنرین تلفات سپری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه