اخبار داغ

رئیس کمیته بازرسی و نظارت ستاد مقابله با کرونای قزوین:

۷۰درصد قزوینی‌ها فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت می‌کنند/ پلمب بیش از ۳هزار واحد متخلف

۷۰درصد قزوینی‌ها فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت می‌کنند/ پلمب بیش از ۳هزار واحد متخلف
محمد افشار گفت: مجموع بازدیدهای صورت گرفته توسط مجموعه واحدهای بازرسی از سوی دستگاه‌ها و نهادهای مسئول متولی شامل ۲۱۸هزار و ۹۳۹مورد بوده که ۳هزار و ۴۶۲مورد آن منجر به پلمب شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد افشار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ضمن ارائه گزارشی از آمار بازدیدهای صورت گرفته در حوزه نظارت‌های کرونایی اظهار کرد: در هفته گذشته، ۳ هزار و ۷۱۹ مورد از طریق دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشتی و ۱۷۸مورد از طریق صنعت، معدن و تجارت بازدید از مراکز صورت گرفته است.

وی افزود: در مجموع ۳ هزار و ۸۹۷ مورد بازدید صورت گرفته که منجر به ۷۲۱مورد تذکر و اخطار، ۵۷مورد ارجاع به قوه قضائیه و ۴۰مورد هم پلمب بوده که تقریبا تمام این امور توسط دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.

رئیس کمیته بازرسی و نظارت ستاد مقابله با کرونای استان قزوین بیان کرد: مجموع بازدیدهای صورت گرفته توسط مجموعه واحدهای بازرسی از سوی دستگاه‌ها و نهادهای مسئول متولی شامل ۲۱۸ هزار و ۹۳۹ مورد بوده که سه هزار و ۴۶۲ مورد آن منجر به پلمب شده است.

افشار با بیان اینکه تعدادی از دستگاه‌ها در سامانه وزارتی آمار بازرسی‌های خود را ثبت نکردند، گفت: بازرسی‌هایی که براساس سامانه وزارتی در هفته گذشته استخراج شده شامل ۴۰۶مورد ثبت شده از طریق فرمانداری‌ها و شهرستان‌هاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,
,
,
,
,
,
,

رعایت ۷۰ درصدی پروتکل‌ها در نانوائی‌ها

وی یادآور شد: اطلاعات مربوط به روند شیوع کرونا در استان قزوین و کشور تقریبا همخوان و آمارها نزدیک به هم است؛ در هفته گذشته تقریبا در تمام حوزه‌ها علی‌رغم اینکه آمار مبتلایان به کرونا با رعایت پروتکل‌ها کاهش یافته بود اما با عادی نگاری، آمار مبتلایان افزایش یافت.

 این مقام مسئول اذعان کرد: رعایت پروتکل‌ها در نانوائی‌ها حدود ۷۰درصد، فروشگاه‌های زنجیره‌ای ۷۶درصد، رستوران‌ها ۵۱درصد، سوپرمارکت‌ها ۷۶درصد، مراکز توزیع و تهیه ۷۶درصد، ادارات و سازمان‌ها ۷۵درصد، دفاتر پیشخوان ۷۹درصد، بانک‌ها ۸۰درصد، مطب‌ها ۸۰درصد، صنایع و کارگاه‌ها ۷۸درصد، جایگاه‌های سوخت ۶۵درصد و شاغلین در صنوف شامل ۷۸درصد است.

افشار ادامه داد: آمار مربوط به دفاتر پیشخوان، رستوران‌ها و جایگاه‌های سوخت نشان می‌دهد که رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و سایر موارد بهداشتی در این اماکن محدود است.

وی بیان کرد: در مجموع در هفته گذشته، رعایت فاصله‌گذاری‌ها ۷۱درصد، استفاده خدمات‌گیرندگان از ماسک شامل ۷۴درصد و میزان استفاده خدمات دهندگان از ماسک هم شامل ۷۶درصد است.

این مقام مسئول با بیان اینکه اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: میزان رعایت مقررات منع ورود ساکنان شهرهای قرمز و نارنجی به دیگر شهرها ۸۲درصد در هفته گذشته بوده و میزان رعایت منع مقررات تردد در ساعت ۲۱تا ۴بامداد که بیشترین نگرانی ما بوده، شامل ۵۶درصد است.

انتهای پیام/

,

رعایت ۷۰ درصدی پروتکل‌ها در نانوائی‌ها

, رعایت ۷۰ درصدی پروتکل‌ها در نانوائی‌ها,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه