اخبار داغ

مسجد روستای الیاسی در دشت ذهاب افتتاح شد+ تصاویر

مسجد روستای الیاسی در دشت ذهاب افتتاح شد+ تصاویر
با حضور جمعی از مسئولان سرپل ذهاب مسجد حضرت علی ابن ابی طالب(ع) در روستای" الیاسی خلیفه حسین" واقع در دشت ذهاب افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز، ظهر امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسولین، ائمه جمعه و جماعات شهرستان سرپلذهاب مسجد حضرت علی ابن ابی طالب(ع ) در روستای الیاسی خلیفه حسین واقع در دشت ذهاب افتتاح شد.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در این مراسم گفت: در زلزله آبان ۹۶، بسیاری از بناهای مساجد این شهرستان تخریب شدند که پس از آن خیرین پای کار آمدند و شاهد بازسازی برخی از مساجد و مرمت آن هستیم اما انتظار می رود که دولت برای بازسازی مساجد بیش از پیش پای کار بیایند ،اعتباراتی برای تکمیل مساجد در نظر بگیرند و پیگیر این مسئله باشند.

امام جمعه سرپلذهاب افزود: اگر مساجد ما آباد باشند برنامه ها فعال باشند، جوانان را جذب به حضور در مسجد شوند دشمنان نمی توانند به اهداف خود برسند و روحیه جوانان ما را نسبت تضعیف کنند.

وی تصریح کرد: یکی از مولفه های اقتدار و  پیروزی انقلاب اسلامی مساجد بود به عنوان یک سنگر در گردهمایی مردم نقش داشت تا در کنار هم قرار بگیرند تصمیم گیری کنند و برعلیه رژیم ستمشاهی قیام کنند و بایستند.

فاطمی نسب ادامه داد: امروزه دشمن کارکرد مساجد را به خوبی درک کرده است که مساجد پایگاه و سنگر روشنگری و تبلیغ است، بنابراین تلاش دشمنان این است که بین این سنگر و مردم فاصله بیفتد ، جوانان ما نسبت به نماز،مسائل دینی بی تفاوت شوند.

وی گفت: کسی که میخواهد در مسیر اسلام حرکت کند مسجد است که برنامه های دینی را به انسان نشان می دهد و باید از این دانشگاه نیزبگذرد ، مساجد به نوعی سنگر هستند باید تقویت شوند، اگر این سنگر خالی شود دشمن راحتترمیتواند به اهداف خود نیز برسد بنابراین باید در عمران و آبادانی آن کوشا باشیم.

مسجد حضرت علی ابن ابی طالب (ع )در زلزله سال ۹۶ تخریب شده بود که به همت خیرین در زمینی به مساحت ١٤٠ مترمربع و اعتبار ٤٥٠ میلیون تومان اعتبار بازسازی و افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه