اخبار داغ

در افتتاحیه بیمارستان 110 تختی هسته‌ای بوشهر؛

فاز اول واکس کرونا بیش از یک‌میلیون نفر را پوشش می‌دهد/ تکمیل بیمارستان ۲۰ تختی در عالیشهر

فاز اول واکس کرونا بیش از یک‌میلیون نفر را پوشش می‌دهد/ تکمیل بیمارستان ۲۰ تختی در عالیشهر
معاون وزیر بهداشت گفت: واکسن کرونا چهار فاز دارد که در فاز اول بیش از یک‌میلیون 400 نفر شامل کادر درمانی و بیماران صعب‌العلاج را پوشش خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ ظهر امروز بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی شهدای هسته‌ای بوشهر با حضور معاون وزیر بهداشت، استاندار بوشهر، معاون عمرانی استاندار، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولین استانی افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, ,

حریرچی معاون وزیر بهداشت در حاشیه افتتاحیه بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر اظهار کرد: به لحاظ کشوری در موارد بستری و فوتی با همکاری مردم، اجرای طرح شهید سلیمانی و اجرای پروتکل‌های بهداشتی ۸۵ درصد در حوزه کرونا کاهش یافت.

,

معاون وزیر بهداشت در بوشهر گفت: امروز زنگ خطر جدیدی آغازشده است. در اکثر استان‌ها روند سعودی فوتی و بستری در حوزه کرونا، یا متوسط و یا در حال افزایش است اما برای اوج فاصله زیادی داریم.

,

, ,

وی افزود: استان بوشهر نسبت به سایر استان‌های با شرایط آب و هوایی گرم فقط در فصل تابستان به اوج بیماری کرونا رسید که این دستاورد با همکاری و همراهی مردم بوده است. با تلاش کنیم تا زمان رسیدن واکسن کرونا به همه مردم با رعایت پروتکل‌ها تأخیر در ابتلا ایجاد شود.

,

حریرچی عنوان کرد: مهم‌ترین چالشی که امروز با آن مواجهه هستیم ویروس کرونا است. رعایت شیوه‌نامه بهداشتی توسط دو گروه مردم و دستگاه‌های اجرایی ضروری است. در حال حاضر رعایت شیوه‌نامه بهداشتی از ۸۵ درصد رعایت به ۷۵ درصد کاهش داشته است که امکان ایجاد موج خطرناک خواهد شد.

,

وی بابیان اینکه درهمی‌ها باعث افزایش کرونا می‌شود، تصریح کرد: راه اصلی انتقال بیماری کرونا صورت به‌صورت در فضای سربسته بدون تهویه مناسب است. اکثر سازمان‌ها هماهنگ با وزارت بهداشت هستند.

,

معاون وزیر بهداشت اذعان کرد: واکسن کرونا چهار فاز دارد که در فاز اول بیش از یک‌میلیون ۴۰۰ نفر شامل کادر درمانی و بیماران صعب‌العلاج را پوشش خواهد داد.

,

 

,

افتتاح بیمارستان ۲۰ تختی در عالیشهر

, افتتاح بیمارستان ۲۰ تختی در عالیشهر,

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر گفت: در راستای توجه به‌سلامت مردم همه مراسمات مذهبی بخصوص مراسم دهه فجر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزارشده است.

,

استاندار بوشهر افزود: بیمارستان هسته‌ای بوشهر از مصوبات استانی است. برای احداث بیمارستان در سراسر کشور بالغ‌بر ۱۰ سال زمان نیاز است که با همکاری مجموعه استان و تعامل با مرکز طی ۴ سال افتتاح شد.

,

, ,

وی بیان کرد: بیمارستان ۲۰ تختی در عالیشهر تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید، این بیمارستان به‌عنوان کمک بیمارستان در مرکز استان است.

,

گراوند عنوان کرد: بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان در نیمه اول سال ۱۴۰۰ فاز نخست آن به بهره‌برداری می‌رسد و فاز دوم آن در نیمه بعدی سال افتتاح خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام//

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه