اخبار داغ

امام جمعه موقت بیرجند:

ایران منتظر پیام از طرف کاخ سفید نمی‌ماند/ مسئولان از خودتحریمی پرهیز کنند

ایران منتظر پیام از طرف کاخ سفید نمی‌ماند/ مسئولان از خودتحریمی پرهیز کنند
حجت الاسلام نوفرستی گفت: سفر رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در این موقعیت به روسیه، به غرب این پیام را می‌دهد که کشور ایران منتظر پیام از کاخ سفید، اروپایی‌ها و غرب نخواهد ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی امام جمعه موقت بیرجند امروز در خطبه های نماز جمعه امروز، اظهار کرد: نفاق مسئله مهمی است و در قرآن نیز سوره ای به نام منافقون داریم که باید نسبت به نفاق، جهالت، رذالت و سایر صفتهای مرتبط با نفاق هوشیار باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان،,

وی افزود: اگر از خداوند اطلاعات نکنیم و راه نفاق و جهالت را پیش بگیریم نتیجه گمراهی خواهد بود.

,

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: قذافی و حسنی مبارک که آن همه ادعا داشتند به دلیل نفاق و جهالتی که داشتند به زباله دان تاریخ فرستاده شدند.

,

حجت الاسلام نوفرستی عنوان کرد: استکبار جهانی و طرفدارانشان روز به روز نابود می‌شوند.

,

وی اظهار کرد: اسلام حق است؛ از روزی که امام علی(ع) و حضرت خدیجه(س) همراه پیامبر(ص) شدند تا‌کنون بیش از یک و نیم میلیارد نفر مسلمان داریم و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: چون دین حق و هدایت است قطعا حجاب‌ها را کنار می‌زند. حجاب‌ها را از دل‌ها و فضای جامعه بشری کنار می‌زند. ان‌شاءالله وعده الهی محقق خواهد شد و ظهور حضرت حجت(عج) را شاهد خواهیم بود.

,

حجت الاسلام نوفرستی عنوان کرد: اسلام حجت را بر تمام انسان‌ها و بشریت تمام می‌کند تا مردم بدانند اسلام دین حق و هدایت است. اسلام مردم را به راه نجات هدایت می‌کند و ۱۲۴ هزار پیامبر برای هدایت مردم مبعوث شدند.

,

وی خاطرنشان کرد: بر نعمت حضور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن شکر گزاری می‌کنیم. مردم در یوم الله ۲۲ بهمن علی رغم اینکه امسال با پای پیاده امکان حضور نبود به صورت رژه خودرویی و موتوری حضور یافتند و شاهد حضور آحاد مردم با تمام سلیقه‌ها بودیم.

,

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: تشکر می‌کنیم از مردم مومن و با صفا که قطعا مشمول دعای خیر امام زمان(عج) هستند.

,

حجت الاسلام نوفرستی عنوان کرد: حضور مردم در راهمیمایی ۲۲ بهمن چندین پیام دارد؛ پیام اول به استکبار و دشمنان ایران اسلامی است که باید بدانند همانگونه که مردم ما ۴۲ سال با امامت و ولایت همراه بودند در ۸ سال دفاع مقدس ایستادگی کردند، همچنان پای آرمان‌های خود ثابت قدم هستند.

,

وی به سخنان مقام معظم رهبری در جمع نیروی هوایی ارتش که نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند اشاره کرد و گفت: دشمنان ما پیوسته در حال دشمنی با ما بوده و از ابتدا دچار خطای محاسباتی بودند و به همین دلیل نیز به اهداف شوم خود نرسیدند.

,

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: دشمنان ابتدای انقلاب با کودتا و نظیر آن قصد از بین بردن نظام جمهوری اسلامی را داشتند اما سیلی خوردند‌. در فتنه سال 1388 نیز که رئیس جمهور دموکرات وقت آمریکا دچار خطای محاسباتی شد و از فتنه گران دفاع کرد باز هم به هدف خود نرسیدند.

,

حجت الاسلام نوفرستی افزود: امروز نیز وضعیت آمریکا مشخص است و تمام این قضایا نشان از افول قدرت و نظام آمریکا است اما آمریکا به روی خودش نمی‌آورد.

,

وی عنوان کرد: اگر شبیه این اتفاقاتی که در امریکا روی داده هر جا اتفاق می‌افتاد، آمریکا از آن برای رسیدن به اهدافش سوء استفاده می‌کرد اما اتفاقات خود را به گونه ای وانمود می‌کند که گویی اتفاقی نیفتاده است.

,

امام جمعه موقت بیرجند افزود: اتفاقاتی که در آمریکا در حال وقوع است، در صحنه اجتماعی و بین المللی افول قدرت استکباری را نشان می‌دهد و این مسئله در حوادث اخیر کاملا روشن است.

,

حجت الاسلام نوفرستی به پیام مقام معظم رهبری به پوتین رئیس جمهور روسیه توسط رئیس مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: این پیام مسئله بسیار مهمی است و چندین پیام دارد.

,

وی عنوان کرد: دعوت از ریاست مجلس شورای اسلامی ایران توسط دولت روسیه رقم خورده است؛ بعد از این‌که مجلس ایران آغاز بکار کرد نماینده‌ای از روسیه به خواست پوتین به ایران آمد و ضمن تبریک به رئیس مجلس شورای اسلامی ایران و دیدار با وی برای رفتن آقای قالیباف به روسیه از او دعوت کرد.

,

امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: انتخاب این مقطع و موقعیت از تاریخ اسلام و وضعیتی که در جهان حاکم است برای سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به روسیه مهم است.

,

حجت الاسلام نوفرستی خاطرنشان کرد: در این موقعیتی که کاخ سفید را عده جدیدی مستاجر شدند و در این موقعیتی که نگاه تمام تحلیل گران دنیا، منطقه و برخی افراد در داخل کشور به اقدامات بایدن است، سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به روسیه بسیار اهمیت دارد.

,

وی گفت: کشورهای اروپایی که در جریان برجام سال‌ها در پای میز مذاکره با ایران همراه با آمریکا بودند چه روندی را خواهد داشت‌.

,

امام جمعه موقت بیرجند عنوان کرد: سفر آقای قالیباف در این موقعیت، به غرب این پیام را می‌دهد که ما منتظر پیام از کاخ سفید و اروپایی‌ها نخواهیم بود و ایران اسلامی هرگز منتظر غرب نخواهد ماند.

,

حجت الاسلام نوفرستی عنوان کرد: این سفر یک پیام به جریان‌های غرب گرا و آنهایی که نگاهشان به غرب است دارد، آن هم این بوده که بس است دیگر تا کی می‌خواهید دل به استکبار جهانی ببندید و مشکلات را به خارج گره بزنید؟

,

وی به اظهارات مسئولان بهداشت و درمان در زمینه تولید ۹۷ درصد دارو در داخل کشور بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سه درصد دیگر نیز به دلیل موانع دلبستگان به غرب است وگرنه در این مورد توانایی تولید ۱۰۰ درصد را داریم.

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: حضور مردم در مراسم ۲۲ بهمن نیز به مسئولان این پیام را می‌دهد که این ملت مومن و حاضر در صحنه حقشان این است که به مشکلات اقتصادی توجه کنید و خودتان تحریم اقتصادی نکنید.

,

حجت الاسلام نوفرستی عنوان کرد: عدم نگاه ولایی و دینی داشتن مسئولان یکی از دلایلی است که شاهد مشکلات هستیم و مردم این سختی ها را به دلیل موقعیت‌ها تحمل می‌کنند.

,

وی به نقش مهم ارتباط ما با کشورهای منطقه اشاره کرد و افزود: دو سال قبل نیز ارتباطی بین چین برقرار شد و حتی به صورت مجازی و وبینار زمینه گفت‌وگوی یک ساعت و نیم بین مجلس ایران و چین فراهم شد.

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: در بحث روسیه نیز ارتباط هایی داشتیم؛ روسیه کنونی شوری سابق نیست. در بحث سوریه و نابودی داعش، کمک پوتین و کشور روسیه را تجربه کردیم.

,

حجت الاسلام نوفرستی بیان کرد: ایران اسلامی در سطح منطقه این جایگاه را دارد که می‌تواند معادلات منطقه ای را تغییر دهد.

,

وی گفت: هر جایی که با روسیه منافع مشترک داریم میتوانیم قدم های با ثمر برداریم.

,

امام جمعه موقت بیرجند نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در امنیت حداکثری منطقه، گرامی داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه