اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه آذربایجان غربی مطرح شد؛

لزوم پرهیز از دلبستگی به دشمنان انقلاب اسلامی/ نباید از فیوضات و برکات ماه رجب غافل شویم

لزوم پرهیز از دلبستگی به دشمنان انقلاب اسلامی/ نباید از فیوضات و برکات ماه رجب غافل شویم
آیین عبادی سیاسی نمازجمعه در شهرستان‌های آذربایجان غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، آیین عبادی سیاسی نمازجمعه در سراسر شهرستانها و بخش‌های آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

لزوم پرهیز از دلبستگی به دشمنان انقلاب اسلامی

, لزوم پرهیز از دلبستگی به دشمنان انقلاب اسلامی , لزوم پرهیز از دلبستگی به دشمنان انقلاب اسلامی,

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: تا زمانی که به خداوند اتکا کنیم، خداوند متعال نیز نصرت خود را بر ما بندگان نازل می‌کند.

,

وی با اشاره به نقشه‌های دشمنان علیه انقلاب و کشور، ادامه داد: در ابتدای آمریکا و استکبار به دنبال ارتش بوده و در این مساله نیز دچار اشتباه و خطای محاسباتی شدند و با بیعت ارتش با رهبری در نهایت کودتای دشمنان نافرجام ماند.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، افزود: حضور مردمی در مراسم ٢٢ بهمن نشان از اقتدار مردمی بود و این اقتدار را به رخ کشید.

,

وی  با اشاره به فرارسیدن ماه رجب، گفت: ماه رجب، ماه پربرکتی است و با ورود این ماه مؤمنان باید خود را آماده ماه مبارک رمضان کنند و در این ماه برکات خداوند بر بندگان بیشتر می‌شود.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به اینکه مساله تهمت در جامعه جمع شود، افزود: باید مساله غیبت در جامعه نشود و در زندگی دیگران نباید تجسس کرد و باید عیب‌های دیگران را نیز پوشاند.

,

وی به اشاره به اینکه رفتار نیک در جامعه باید ترویج یابد،  بیان کرد: باید خوبی‌ها و نیکی‌ها دیگران را در جامعه بازگو کنیم  و عیب دیگران را بپوشانیم.

,

وی اظهار داشت:  امر به معرف و نهی از منکر در دین ما مساله مهمی است و مؤمنان باید امر به معروف و نهی از منکر کنند.

,

نباید از فیوضات و برکات ماه رجب غافل شویم

, نباید از فیوضات و برکات ماه رجب غافل شویم, نباید از فیوضات و برکات ماه رجب غافل شویم,

 حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به فرارسیدن ماه رجب، اظهار کرد: رجب ماه بزرگ و مبارکی است که فیوضات و برکات فراوانی دارد و نباید فضیلت آن را به بوته فراموشی سپرد زیرا در میان ماههای دوازده ‏گانه تنها و بدون ائتلاف با ماههای دیگر از حرمت و قداست ‏برخوردار است.

,

امام جمعه میاندوآب با اشاره به عظمت و بزرگی ماه رجب، افزود: رجب نام نهری است در بهشت از شیر سفیدتر و از عسل شیرین تر، هر که یک روز رجب را روزه دارد البته از آن نهر بنوشد.

,

وی با بیان اینکه پیامبرگرامی اسلام در ماه مبارک رجب به پیامبری مبعوث شدند، گفت: این و سایر وقایع مهم مانند معراج نیز در این ماه اتفاق افتاده که نشان دهنده اهمیت ماه رجب است.

,

حسن زاده با اشاره به اهمیت روزه در این ماه، تصریح کرد: ماه رجب مقدمه برای وصال و استغفار است و باید گرامی داشته شود و از برکات آن استفاده شود.

,

امام جمعه میاندوآب با بیان اهمیت معنویت، اظهار کرد: معنویت یکی از رموز و عوامل ماندگاری امام راحل(ره) و حاج قاسم سلیمانی در تاریخ است.

,

وی با تاکید بر انس با قرآن کریم، افزود: قرآن راه کار همه مشکلات را بیان کرده است و اگر در جایی مشکلی داریم دلیل آن فاصله گرفتن از قرآن کریم و توصیه های آن است.

,

حسن زاده افزود: اگر انسان با قرآن مانوس شود در آن صورت مکر و حیله و نیرنگ و... در وی نخواهد بود.

,

امام جمعه میاندوآب هم چنین با اشاره به روز اقتصاد مقاومتی، بر لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی توسط مسئولان تاکید کرد.

,

در ۲۲ بهمن ملت ایران وفاداری خود را به نظام نشان دادند

, در ۲۲ بهمن ملت ایران وفاداری خود را به نظام نشان دادند, در ۲۲ بهمن ملت ایران وفاداری خود را به نظام نشان دادند,

حجت الاسلام شکوری امام جمعه شهرستان خوی در آیین عبادی سیاسی جمعه گفت : دهه فجر انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتیم ملّت ایران روز ۲۲ بهمن سال ۹۹ حماسه دیگری خلق کردند.

,

امام جمعه خوی افزود : خداوند بر اساس وعده خود وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ بخاطر صداقت ،ایثارگری ، وفادری و مجاهدت در راه اسلام ، در تمامی صحنه ها به یاری مردم ایران برخاسته است.

,

شکوری تصریح کرد : اعطای صبر و شکیبایی در عبور از بحرانها ، شکست دادن استکبار جهانی در تمامی توطئه های ۴۲ ساله ، پیروزی در برابر تمامی فتنه های داخلی و رسوا سازی دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای مردم ایران از وعده های الهی بود.

,

اروپا و آمریکا حق شرط گذاری برای ایران را ندارند

, اروپا و آمریکا حق شرط گذاری برای ایران را ندارند, اروپا و آمریکا حق شرط گذاری برای ایران را ندارند,

امام جمعه پلدشت در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات رهبر حکیم انقلاب اسلامى در جمع فرماندهان نیروى هوایى ارتش، گفت: سخنان رهبر حکیم انقلاب اسلامى، به‌منزله نقشه راه نظام در مواجهه با آمریکا و اروپا در قضیه برجام است. 

,

حجت الاسلام وحید طالبی افزود: براى تحقق این نقشه راه تنها و تنها باید یک صدا از ایران و مسؤولان ارشد و میانى ایران شنیده شود و هر صدایى که غیر از این بیانات را پژواک بدهد صداى دشمن را بازتاب داده است.

,

وی با بیان اینکه توپ در زمین آمریکا و اروپاست. اظهار کرد: آن‌ها هستند که بدهکارند، ما طلبکار آن‌ها هستیم، بنابراین آن‌ها حق هیچ‌گونه شرط‌گذارى ندارند، این ایران است که حق دارد شرط بگذارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه