اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان‌های هرمزگان مطرح شد؛

بیانات رهبری راهبرد برجامی ایران است

بیانات رهبری راهبرد برجامی ایران است
ائمه جمعه هرمزگان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان ها با بیان اینکه مسئولین اجازه ندهند مردم در تنگناهای اقتصادی تحت فشار قرار گیرند، گفتند: ۲۰ تا ۳۰ درصد از اقتصاد ما متاثر از تحریم بوده اما بیش از ۷۰ درصد آن متکی به داخل از کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ائمه جمعه هرمزگان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان ها با بیان اینکه مسئولین اجازه ندهند مردم در تنگناهای اقتصادی تحت فشار قرار گیرند، گفتند: ۲۰ تا ۳۰ درصد از اقتصاد ما متاثر از تحریم بوده اما بیش از ۷۰ درصد آن متکی به داخل از کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ز هرمز,

اقتصاد مقاومتی درون زا و نگاه به ظرفیت های داخل کشور است

, اقتصاد مقاومتی درون زا و نگاه به ظرفیت های داخل کشور است,

حجت الاسلام عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته بندرعباس با اشاره به برکات امر به معروف و نهی از منکر برای افراد در جامعه، اظهار کرد: ثمرات آن اول برای خود افراد اتفاق می افتد و دوم اینکه مومنان نسبت به عمل نیک دل گرم می شوند.

,

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه معیار سنجش اعمال ما امر به معروف و نهی منکر است، گفت: بینی آدم های فاسد و منافق به خاک مالیده می شود و بدی های دنیا و آخرت از جامعه دور می کند و باعث پایداری و قوا اسلام در جامعه می شود.

,

عبادی زاده با اشاره به شهادت امام هادی(ع)عنوان کرد: این امام بزرگوار  با همه سختی هایی که در آن زمان وجود داشت به مبارزه بی امان علیه ظلم و ستم پرداختند و  حاکم طاغوت زمان خودش را نفی و در برابر علمای درباری هوشمندانه مقابله و پایگاه شیعه را تقویت کردند.

,

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی درون زا و نگاه به ظرفیت های داخل کشور است، تصریح کرد: ۲۰ تا ۳۰ درصد از اقتصاد ما متاثر از تحریم بوده اما بیش از ۷۰ درصد آن متکی به داخل از کشور است.

,

خطیب نماز جمعه بندرعباس بیان کرد: برای ترویج اقتصاد مقاومتی چشممان برای استخدام در دستگاه های دولتی نباشد و جوانان با فارغ التحصیل شدن از دانشگاه ها مرتبط با رشته شان کارآفرینی کنند و دستگاه های دولتی از آنها حمایت کنند.

,

عبادی زاده با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ کارگاه و کارخانه در بندرعباس وجود دارد که تسهیلات دولتی در اختیارشان قرار گرفته اما راکد هستند، گفت: دستگاه قضا برای جلوگیری از فساد در این موضوع ورود کرده است.

,

وی تاکید کرد:بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب زمانی ما به برجام باز می گردیم که همه تحریم ها برداشته شود و راستی آزمایی نیز صورت گیرد.

,

امام جمعه بندرعباس خاطر نشان کرد: باید همه دستگاه های کشور مطابق سیاست و خط و مشی رهبری حرکت کنند زیرا خیر و صلاح جامعه در آن است.

,

مسئولین اجازه ندهند مردم در تنگناهای اقتصادی تحت فشار قرار گیرند

, مسئولین اجازه ندهند مردم در تنگناهای اقتصادی تحت فشار قرار گیرند,

حجت الاسلام بارانی، امام جمعه شهرستان پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه، با اشاره به راهپیمایی متفاوت و باشکوه مردم در ۲۲ بهمن امسال گفت: ملت بصیر ایران اسلامی با این حضور تماشایی باز هم برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب رقم زدند و با این حضور باشکوه حمایت و پشتیبانی خودشان را از انقلاب اسلامی اعلام کردند.

,

وی، افزود: دشمنان این ملت آرزو به دل مانده اند که روزی در ۲۲ بهمن خیابان های ایران را خالی از جمعیت ببینند و احمق ها حتی به خلوتی مصلحتی در دوران کرونا نیز دلخوش بودند که بلکه به ارزویشان برسند اما به لطف الهی ملت انقلابی ایران با این حضور متفاوت و بانشاط به آنها در عمل اعلام کرد که این آرزو را به گور خواهند برد.

,

بارانی، با اشاره به پیام های حضور حماسی ملت ایران در ۲۲ بهمن تصریح کرد: دشمنان خارجی و منافقین داخلی قدرت نرم جمهوری اسلامی و حمایت کامل مردم از انقلاب شان را مشاهده کردند و ناچارند با کمال وقاحت و حیرت و سردرگمی شروع به دروغ سازی و لجن پراکنی علیه این حضور مردمی کردند .

,

امام جمعه پارسیان، وظیفه مسئولین در قدرشناسی و تشکر از مردم را بسیار سنگین دانسته و خاطرنشان کرد: مسئولین باید شبانه روزی و جهادی با استفاده از همه امکانات و ظرفیت ها به این مردم صادقانه خدمت و از مشکلات شان گره گشایی کنند و اجازه ندهند مردم در این تنگناهای اقتصادی تحت فشار باشند که قطعا با همت مسئولان در قوای مختلف این امر محقق خواهد شد.

,

خطیب نماز جمعه پارسیان، ضمن تشکر از پروژه های افتتاح شده در دهه فجر و قدردانی از تلاش های فرماندار محترم و مدیران دستگاههای مختلف شهرستان تصریح کرد: به لطف الهی و همت مسئولان نهضت خدمت رسانی به مردم ادامه دارد و بی انصافی است که خدمات کم نظیر انقلاب را در کنار بیان مشکلات بازگو نکنیم .

,

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارسیان، با اشاره به مناسبت های دینی در ماه رجب و تبریک ولادت امام باقر علیه السلام و تسلیت شهادت امام هادی علیه السلام خاطرنشان کرد: ماه رجب بهترین فرصت برای کسب تقوا و مقدمه ورود مومنانه به ماه میهمانی خداست لذا باید از تمام لحظات این ماه بابرکت برای کسب تقوا و قرب الهی استفاده کنیم.

,

حجت‌الاسلام میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم اظهار کرد: متخصصان حوزه بهداشت و درمان و ستاد کرونا مجالس عزا و عروسی را از مهمترین عوامل انتشار ویروس می‌دانند.

,

وی افزود: متاسفانه در قشم شاهد آن هستیم که برگزاری این مجالس علاوه بر انتشار ویروس باعث ایجاد مزاحمت برای دیگران نیز می‌شود.

,

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: مسئولان مربوطه باید مجالس عروسی و عزا را به نحو کارآمدی مدیریت و کنترل کنند تا بواسطه آن آسیب بزرگی بر جامعه تحمیل نشود.

,

کم کاری در تنظیم بازار گناهی نابخشودنی است

, کم کاری در تنظیم بازار گناهی نابخشودنی است,

تارم ادامه داد: یک روز روغن، یک روز تخم مرغ و یک روز مرغ و دیگر اقلام ضروری مورد نیاز مردم در بازار دچار کمبود می‌شود.

,

وی اضافه کرد: کاهش کاذب اقلام ضروری سبد معیشتی مردم و ایجاد مشکلات ناشی از آن در بازار ثمره سوء مدیریت‌ها است.

,

امام جمعه شهرستان قشم با بیان اینکه مسئولان در روزهای پایانی سال باید نظارت موثر و محسوس بر بازار را تقویت کنند، گفت: کم کاری مسئولان در هر سطحی که باشد گناهی نابخشودنی است و باید مدیریت بازار باید به نحو موثری اعمال شود.

,

بیانات رهبری راهبرد برجامی ایران است

, بیانات رهبری راهبرد برجامی ایران است,

تارم با اشاره به بیانات اخیر رهبری در جمع فرماندهان ارتش، تصریح کرد: ریشه تمام ناکامی‌های دشمن اشتباه محاسباتی آنان در شناخت ملت ایران و سرمایه‌های مادی، معنوی و انسانی این سرزمین است.

,

وی ابراز کرد دولت انقلابی مورد تاکید رهبری را نباید تنها به رئیس جمهوری جوان تقلیل داد بلکه دولت جوان انقلابی مد نظر است که باید جوان و انقلابی باشد.

,

امام جمعه شهرستان قشم عنوان کرد: منظور از جوان بودن صرفا سن و سال نیست بلکه روحیات، صفات و ویژگی‌های جوانی است که باید مد نظر قرار بگیرد.

,

تارم بیان کرد: ممکن است جوانی تنها اهل پشت میز نشینی بوده و اهل حضور در میان مردم و نقاط مختلف کشور نباشد؛ اما فرد میان سالی همچون شهید سلیمانی سراسر از روحیه جوانی برخوردار بود که این مهم باید مد نظر قرار بگیرد.

,

وی تاکید کرد: در ایران هیچکس گوشش بدهکار یاوه‌گویی‌های آمریکا و اروپا نیست بلکه سخن منطقی جمهوری اسلامی ایران آن است که آمریکا باید به تعهداتش عمل کند، تمام تحریم‌ها تمام لغو و در عمل و نهروی کاغذ مورد راستی آزمایی قرار بگیرد سپس ایران به تعهدات برجامی خود باز خواهد گشت.

,

امام جمعه شهرستان قشم گفت: این نقش راه جمهوری اسلامی ایران است و هر سخنی بر خلاف این راهبرد خسارت بار است.

,

رمز بقای انقلاب مطابقت آن با فطرت انسانی است

, رمز بقای انقلاب مطابقت آن با فطرت انسانی است,

تارم عنوان کرد: هیچ ویروس داخلی و خارجی مانع از اراده مردم ایران در پاسداشت و گرامیداشت انقلاب اسلامی نخواهد شد و حضور شکوهمند آنان در رزمایش راهپیمایی ۲۲ بهمن گواهی بر این مدعاست.

,

وی افزود: انسانی که در همه حال خدا و حلال و حرام الهی را ملاک قرار دهد و تقوا را فراموش کند، خداوند آتش دوزخ را بر او حرام می‌کند.

,

امام جمعه شهرستان قشم اظهار کرد: فطرت و ذائقه اصلی انسان گرایش به ایمان و مکارم اخلاقی دارد.

,

تارم خاطرنشان کرد: یکی از رازهای ماندگاری انقلاب اسلامی ایران مطابقت آن با فطرت انسان است که منحصر به زمان نبوده و در طول تاریخ جاودانه است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه