اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه این هفته استان کرمان مطرح شد؛

ضرورت آسیب‌شناسی انقلاب برای نسل جوان/ رفع تحریم‌ها حق غصب‌شده ملت ایران است

ضرورت آسیب‌شناسی انقلاب برای نسل جوان/ رفع تحریم‌ها حق غصب‌شده ملت ایران است
خطیب جمعه کرمان با بیان اینکه برخی پیاده نظام دشمن شده اند، گفت: عوامل نفوذی برای گسترش نارضایتی ها تلاش می کنند؛ بنابراین برای نسل جوان ما آسیب شناسی انقلاب ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "راه آرمان" آیین عبادی-سیای نمازجمعه این هفته در سراسر استان کرمان برگزار شد؛ در ادامه مشروح خطبه ها را می خوانیم:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

امام جمعه موقت کرمان: ضرورت آسیب شناسی انقلاب برای نسل جوان

حجت الاسلام مهدی عربپور امام جمعه موقت کرمان در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر کرمان در مصلی امام علی(ع) گفت: تقوا در زندگی اجتماعی موثر است و انسان را به سمت رستگاری می برد.

وی با تشبیه تاثیر گناه در جامعه به اپیدمی ویروس کرونا اظهار کرد: گناه هم مثل ویروس هم فرد را از بین می برد و هم جامعه را دچار گرفتاری می کند.
عرب پور تاکید کرد: به همین دلیل رعایت تقوا و پرهیز از گناه تاکید شده است.

وی ادامه داد: برکت در زندگی، تشخیص حق از باطل، بخشیده شدن خطاها، باز شدن گره های زندگی، آسان شدن کارها و حرکت جامعه به سوی عدالت از آثار تقواست.

خطیب جمعه کرمان با بیان اینکه با وجود توطئه ها انقلاب ۴۳ساله شد و همچنان به پیش می رود، خاظر نشان کرد: پیروزی سخت است اما حفظ آن سخت تر است.

وی تصریح کرد: تلاش کنیم انقلاب را حفظ کنیم چون دشمن ملت را رها نمی کند.

عرب پور با بیان اینکه عده ای تلاش می کنند بگویند وجود دشمن توهم است و دشمنی وجود ندارد، اظهار کرد: کسانی که این تفکر را مطرح می کنند، می خواهند مردم بی خیال شوند تا دشمن بتواند ضربه خود را وارد کند.

وی ادامه داد: دشمن در کنار توطئه ها و فتنه ها، با قدرت رسانه هایش به دنبال تاثیرگذاری و ایجاد ناامید در جامعه است.

خطیب جمعه با بیان اینکه برخی پیاده نظام دشمن شده اند، تصریح کرد: عوامل نفوذی برای گسترش نارضایتی ها تلاش می کنند.

وی تاکید کرد: برای نسل جوان ما آسیب شناسی انقلاب ضروری است.

امام جمعه زهکلوت: در برجام غربی ها به ما بدهکار هستند

  حجت الاسلام حمید بامری، امام جمعه زهکلوت ضمن توصیه به تقوای الهی یکی از ضروریات جامعه امروز را رعایت اصول اخلاقی دانست و گفت: رعایت اصول اخلاقی در رفتار و گفتار، زیربنای روابط صحیح اجتماعی است.

وی وجود خشونت‌ها، درگیری‌ها، توهین‌ها، تهمت و دروغ، ریا و تجاوز به حریم خصوصی افراد را ناشی از وجود بداخلاقی‌ها و افول اخلاق در جامعه دانست و افزود: اخلاق نخ تسبیح روابط افراد جامعه با یکدیگر است و اگرچه اخلاق فردی تا حدی به آراستگی روح و جسم او کمک می کند؛ اما به خاطر واگیردار بودن فضائل و رذائل اخلاقی، رعایت نکردن آداب از طرف دیگران در سطح کلان اجتماع می تواند به شدت بر روی زندگی اخلاقی ما تاثیر گذار باشد.

حجت الاسلام بامری ضمن اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص)، تاثیر رفتار و گفتار بزرگان و نخبگان جامعه برمردم را بسیار حائزاهمیت دانست و بیان کرد: مردم نگاهشان به بزرگان و نخبگان خودشان است و الگومی گیرند و فعالیت نخبگان، بزرگان، عالمان و مسئولان جامعه در معرض عموم جامعه است؛ بنابراین باید خیلی مراقب و حساس بود و تلاش کنیم با اعمال و رفتارخود الگوی اخلاق عملی در جامعه باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ناکامی‌های آمریکا در مقابله با ایران در قضایایی، چون پیروزی انقلاب، فتنه ۸۸ و تحریم‌های بی سابقه گفت: اینکه ۴۲ سال است آمریکا در مواجهه با ایران انقلابی و مردم انقلابی ایران دچار شکست‌های مکرر شده است، ریشه در خطای محاسباتی آن ها دارد و آبرویی برای آمریکا و ارتجاع صهیونیسم باقی نگذاشته است.

امام جمعه زهکلوت تصریح کرد: حرکت بالنده انقلاب اسلامی در این ۴۲ سال، سند گویای این ادعا است و اگر نگاهی به بیش از ۲۰ شکست راهبری دشمن در همین سه ساله اخیر بیندازیم، درس‌ها و عبرت‌های فراوانی وجود دارد.

حجت الاسلام بامری با بیان اینکه آمریکا، استکبار جهانی و صهیونیسم از درک درست عظمت انقلاب، نظام اسلامی، رهبر حکیم انقلاب (مدظله العالی) ، مردم و حرکت رو به جلوی آن‌ها عاجز هستند، گفت: آمریکا و استکبار جهانی در محاسبات دچار خطا شده اند و قطعا در اقدام و عمل راه به جایی نبرده و به فضل خدا نخواهند برد.

خطیب جمعه زهکلوت در ادامه به تبیین فرازی ازبیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در موضوع برجام در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش پرداخت و افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، نقشه راه نظام در مواجهه با آمریکا و اروپا و قضیه برجام است و سخنان رهبری با کلماتی روشن، قاطع و خالی از ابهام، جای هر گونه برداشت دلخواه و تفسیر به رای را می بندد.

وی با اشاره به اینکه همه برای تحقق این نقشه راه باید هوشیار باشیم، بیان کرد: تنها باید یک صدای واحد از ایران و مسئولان ارشد و میانی ایران شنیده شود و هر صدایی که غیر از بیانات رهبری را پژواک دهد، صدای دشمن است و علامت ضعف را برای دشمن ارسال کرده است.

حجت الاسلام بامری در جمع بندی سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: در ایران گوش کسی بدهکار مهمل بافی آمریکا و اروپا نیست و حرف منطقی و عاقلانه و مستدل این است، کسی که به تعهداتش عمل کرده ایران است و کسانی که عمل نکردند؛ بلکه به بدترین نحو ممکن هم تحریم ها را تشدیدکردند، غربی‌ها هستند.

وی افزود: غربی‌ها به مابدهکار هستند و ما طلبکار آن‌ها هستیم و اگر بنا بر گذاشتن شرط باشد، حق شرط گذاشتن با ایران است؛ چرا که در تمام مدت ۷ سال، ایران وفادار به عهد و پیمان خود بوده است.

امام جمعه زهکلوت تصریح کرد: سیاست و حرف قطعی و برگشت ناپذیر ایران در سه جمله ، لغو تحریم‌ها، راستی آزمایی در میدان عمل نه صرفا روی کاغذ، برگشت ایران به تعهدات برجامی است و آمریکا و اروپا بدانند این سه لازم ملزوم یگدیگر هستند.

امام جمعه عنبرآباد: دشمن قصد دارد ایران را کشوری فشل و رو به شکست نشان دهد

حجت الاسلام محمود بهروزه امام جمعه موقت شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: خداوند متعال در سوره مبارکه طه و آیاتی در سوره مبارکه اعراف، در یک نگاه اجتماعی و مسیر زندگی، معیشت و رفع مشکلات، به دو ویژگی مهم اشاره دارد یکی عدم اعراض عملی از یاد خداوند و دیگری ایمان و تقوای الهی است که متاسفانه گاهی جای آن با حرص و طمع عوض می شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری در جلسه با مداحان بر حفظ و نشر اخلاق اجتماعی تاکید داشتند و فرمودند: یکی از چیزهای بسیار مهم، حفظ ادب اسلامی در سخن گفتن است که متاسفانه امروز در فضای مجازی خیلی کمرنگ شده است.

حجت الاسلام بهروزه عنوان کرد: اگر نگاه بداخلاقی در جامعه ما نفوذ کرد و حاکم شد جامعه متزلزل می شود و هیچ اعتمادی در جامعه وجود نخواهد شد اما اگر نگاه تقوا رشد پیدا کرد آن جامعه به تعالی خواهد رسید.

امام جمعه موقت عنبرآباد با تبریک حلول ماه مبارک رجب گفت: ماه مبارک رجب، فرصتی مغتنم برای برداشتن گام های تهذیبی جهت دستیابی به فضایل و زدودن رذایل اخلاقی است.

وی با تبریک ولادت باسعادت امام باقر(ع)خاطرنشان کرد: در میان ائمه اطهار اولین امامی که از دو جانب پدر و مادر علوی و فاطمی است امام باقر(ع) است که ایشان برای نشر مباحث علمی با تربیت شاگردان بزرگی، جهاد ارزشمند و پرثمری را از خویش بر جای گذاشتند.

حجت الاسلام بهروزه با اشاره به سالروز شهادت شهید عماد مغنیه خاطرنشان کرد: یکی از زیرک ترین و باهوش ترین رزمندگان حزب الله، شهید عماد مغنیه است که این فرمانده بزرگ لبنانی نقش عظیمی در شکست صهیونیست ها در جنگ ۳۳ روزه لبنان داشت.

امام‌جمعه موقت عنبرآباد تاکید کرد: مسئولان ما هوشیار باشند و طرح هایی که به نفع دشمن است و ضررش برای مردم را اجرا نکنند.

وی با تسلیت شهادت امام هادی(ع) افزود: کارهایی که این امام بزرگوار انجام دادند اول ارتباط با جامعه ای که سوق به سمت مهدویت ندارد و ایشان این ارتباط را قوی کردند دوم انتخاب وکالت های مختلف که رابطه بین امام و مأموم از بین نرود و سوم تبیین مقام شامخ امامت با ادعیه عالی که از ایشان برجای مانده است.

حجت الاسلام بهروزه عنوان کرد: استقبال مردم عزیز عراق از رییس دستگاه قضا کشورمان استقبال از یک شخص نیست بلکه استقبال از یک مهره نظام و نیروی انقلاب است که ثبت می شود و این باید قدر دانسته شود.

وی افزود: کشور ما در تولید علم رتبه هشت، ششم در مسئله نظامی و در اقتصاد نوزده آن هم با این تحریم های شدید قرار دارد که دشمن با سیاه نمایی قصد نشان دادن یک کشور فشل، خسته و رو به شکست از ایران دارد که این نیت شوم هیچگاه میسر نخواهد شد.

امام جمعه کهنوج: عقلانیت عدم اعتماد به دشمن و توکل به خدا است

حجت الاسلام والمسلمین اکبر افشار منش نماینده ولی فقیه در شهرستان کهنوج در آیین نماز جمعه این هفته کهنوج گفت: ملت ایران با الهام از هدایت های امام راحل با ایمان و اراده و هوشیاری خود گردنه های دشوار را پشت سر گذاشت و به موفقیت های درخشان دست یافت.

وی در ادامه با تاکید بر رعایت سبک زندگی اسلامی گفت: امروز دشمن ذائقه غرب گرایی را ترویج می کند و با در دستور کار داشتن نفوذ، به دنبال شکاف و توطئه در کشور است.

خطیب جمعه خاطر نشان کرد: مردم فرق عقلانیت و ترسو بودن و فرار کردن را می دانند، مفهوم شجاعت را می‌فهمند، اقتضای عقلانیت را در عدم اعتماد به دشمن و توکل بخداوند متعال می‌دانند.

وی یاد آور شد: درست است که مردم در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند اما اتفاقا در همین شرایط سخت باید از مالمان بگذریم تا خداوند نیز گشایشی ایجاد کند.

امام جمعه شهرستان کهنوج متذکر شد: مراقبت از فرزندان در فضای مجازی در این شرایط کرونایی بسیار سخت است، نه سخت گیری بیش از اندازه و نه آزاد گذاشتن فرزندان در استفاده از فضای مجازی ،پدران و مادران باید این شرایط را کنترل و مدیریت کنند.

امام جمعه رفسنجان: معیشت مردم باید مورد توجه جدی و سریع قرار گیرد

حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مسئولان به مشکلات مردم رسیدگی کنند و به معیشت آنان به ویژه اقشار کم درآمد توجه جدی، برخی گرانی ها و تورم ها بی دلیل است و باید مدیریت و نظارت جدی تر شود.

وی افزود: مسکن مهر نمی گویم بی اشکال بود اما می توان اشکالات آن را برطرف کرد، این طرح قیمت خانه را پایین آورد ، کارهای موفق باید سرلوحه کار قرار گیرد، منظور از مسئولان تصمیم گیران کلان کشور است.

عسکری خاطر نشان کرد: معیشت مردم باید مورد توجه جدی و سریع قرار گیرد، یک کارگر نمی تواند با این تورم زندگی کند، مسئولان قدر این مردم را بدانند از حضور آنان استفاده کنند و ادای تکلیف نمایند.

وی بیان کرد: حضور مردم در مراسم چهل و دومین بصورت خودرویی و موتوری ستودنی بود و دشمنانان این ملت نتوانستند آن رانادیده بگیرند و اعلام کردند که مردم باز هم به صحنه آمدند.

خطیب جمعه رفسنجان یادآور شد: ماه رجب اولین ماه از فصل خودسازی است اگر نتوانیم ماه رجب و شعبان را درست کنیم نمی توانیم ماه ضیافت الهی را درک کنیم.

امام جمعه آسمینون: ۴۲ سال حضور و اتحاد مردم نقشه های دشمن را نقش بر آب کرده است

حجت الاسلام و المسلمین رضا احمدی نیک امام جمعه آسمینون منوجان با قدردانی از حضور مردم انقلابی در ویژه برنامه های دهه مبارک فجر و برنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال که به خاطر شرایط کرونا به صورت موتوری و خودرویی برگزار شد گفت: بیست و دوم بهمن که بیش از چهل و دو سال است که به ما درس استقامت و ایستادگی در مقابل قدرت های قلدر و مستکبران عالم آموخته است .

وی افزود:۴۲ است که با حضور و اتحاد مردم و رهبری امامین انقلاب محاسبات دشمن به هم می ریزد و نقشه آن را نقش برآب کرده می شود.

خطیب نماز جمعه آسمینون منوجان بیان کرد: یکی از مهمترین و اصلی ترین دلایل شکست های پی در پی آمریکا در این سالهای گذشته در مصاف با جمهوری اسلامی ایران خطای محاسباتی آمریکا و سایر دشمنان بوده است.

حجت الاسلام رضا احمدی نیک خاطر نشان کرد: نمونه های بارز این شکست ها در فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ ،تحریم‌های بی‌سابقه و جنگ ۸ ساله دفاع مقدس است و دلیل این خطای محاسباتی در این است که آنان درکشان از واقعیات غلط است و درک درست و شناخت درستی ندارند.

وی تاکید کرد: علل و عواملی همچون عجز و ناتوانی دشمن از درک و فهم عظمت و عمق اسلام و آموزه‌های دینی ،نو بودن و غیر قابل پیش بینی بودن تجربه انقلاب اسلامی، فرهنگ ناب اسلام اهل بیت(ع) و فرهنگ عاشورا و انتظار، عجز دشمن از اصل بی بدیل ولایت فقیه و رهبری ،عدم شناخت دشمن از شخصیت والای امامین انقلاب و ابعاد شخصیتی ایشان ،شگفتی دشمن و عجز او از مقاومت بی نظیر مردم، عجز دشمن از پیوند مستحکم بین مردم و حاکمیت اسلامی و حماقت ذاتی دشمنان اسلام و انقلاب که قرآن کریم و روایات ما بر آن تاکید ویژه دارند اشاره نمود.

خطیب نماز جمعه آسمینون منوجان با اشاره به برجام بیان کرد: اخیرا مقام معظم رهبری چند نکته را به عنوان راهبرد و فصل‌الخطاب اعلام کردند در مرحله اول طرف‌های مقابل حق ندارند برای ایران اسلامی شرط بگذارند در مرحله دوم سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران در مورد برجام لغو همه جانبه تحریم ها توسط آمریکا و راستی‌آزمایی آن توسط ایران و آنگاه برگشت ایران به تعهدات برجامی است .

حجت الاسلام احمدی نیک تصریح کرد:بنابراین این ما هستیم که حق داریم شرط بگذاریم چون به تمامی تعهدات خود عمل کردیم ولی آنها که به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده اند حق ندارند برای ما شرط بگذارند.

امام جمعه بم: شرط بازگشت ایران به برجام، لغو همه تحریم ها است

خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بم حجت‌الاسلام والمسلمین دانشی ضمن رعایت تقوای الهی برای خود و همه مردم گفت: ما در آستانه فرارسیدن ماه رجب هستیم و سه ماه سر تا سر نیایش رجب، شعبان و رمضان را در پیش داریم من به نوبه خود حلول ماه رجب رو به همه مردم تبریک عرض میکنم.

وی در ادامه گفت: اگرچه شاهد سیل نزولی کرونا در کشور هستیم اما مردم باید توجه داشته باشند موج چهارم در پیش است و هر چه بیشتر باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی افزود: مراسم راهپیمایی امسال به صورت متفاوت و فوق‌العاده ای انجام شد.

وی خاطرنشان کرد :افتتاح طرح های کوچک و بزرگ را در این دهه داشتیم که این موجب پیشرفت نظام بوده و نشان دهنده دست آورد های این نظام است و در عین حال باید تلاش برای رفع کم بود ها را در دستور کار داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین دانشی گفت:شرط مهم تحول نترسیدن و نهراسیدن از دشمن و دشمنی هاست و این باور برگرفته از آیات و روایات متعدد است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که در جلسه با پرسنل نیروی هوایی گفت: مرعوب دشمن شدن و یا امید به بیگانه داشتن از خطا های بزرگ است آنچه که باید توجه داشت فقط و فقط از خدا بترسید آن پیر فرزانه در ۴٢سال پیش گفت از هیچ قدرتی الا خداوند نترسید که اگر این کار را کردید شما پیروزید.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بیان داشتتند آمریکا باید تمام تحریم ها را بردارد تا ما به برجام برگردیم ایران باید آمریکا را راستی آزمایی کند تا زمانی که به تعهدات خود برنگشته، ایران به برجام باز نخواهد گشت.

امام جمعه فاریاب: تعامل با کشورهای آسیایی، تو دهنی به غرب پیمان شکن است

حجت الاسلام رفیعی خطیب نماز جمعه این هفته فاریاب به سفر آقای رئیس مجلس به روسیه اشاره کرد و گفت:این سفر ارزشمند است چرا که با تعاملی که قبلا داشتند باعث شکست داعش شد و در آینده که موضوع قفقاز و آذربایجان است برای اینکه غرب فتنه و شیطنت در این مناطق نداشته باشد و مشکل ایجاد نکند این تعامل دوباره باید شکل گیرد.

وی گفت: همچنین با توجه به بد عهدی غربی ها ازجهت بازار اقتصادی روسیه، چین، ژاپن و هند خوب هستند و می توانیم رابطه اقتصادی ، سیاسی و اقتصادی خوبی با آنها داشته باشیم.

حجت الاسلام رفیعی در مورد سفر ریاست محترم قوه ی قضائیه آیت الله رئیسی به عراق بیان کرد: این سفر را می توان خیلی مفید ارزیابی کرد چرا که دو کشور ایران و عراق به همدیگر علاقه دارند، همچنین مسائل سیاسی در منطقه و پیگیری جنایت فرودگاه بغداد و شهادت حاج قاسم از اهداف این سفر بود.

وی تصریح کرد :این گونه سفرها در سطح ریاست مجلس و قضا در واقع یک تو دهنی به غرب بد عهد و پیمان شکن است.

امام جمعه زرند: رفع تحریم ها حق غصب شده ملت ایران است

نماز جمعه بیست و چهارم بهمن ماهِ شهرستان زرند به امامت حجت السلام ابراهیمی با جمعیت انبوه نماز گزاران عاشق برگزار شد.

امام جمعه زرند به راهپیمایی ۲۲ بهمن در کل کشور ، مخصوصا شهرستان زرند اشاره داشت و تصریح کرد: راهپیمایی باشکوهی ، به شیوه متفاوتی و با استقبال فوق العاده بالایی برگزار شد که خبرنگاران زیادی از داخل و خارج کشور این رویداد عظیم را اطلاع رسانی کردند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به آغاز ماه رجب بیان کرد: کسانی که دل در گرو محبت خدا نهاده‌اند، لحظه‌شماری می‌کنند تا با ورود به ماه رجب و بهره‌مندی از برکات آن، به درک فیوضات ماه عظیم شعبان موفق شوند و پس از آن بتوانند مدال لیاقت ورود به ضیافت الهی در ماه رمضان را دریافت کنند.

وی در ادامه به مشکلات کارگران معادن شهرستان اشاره کردند و از پیگیری های نماینده مردم زرند و کوهبنان قدردانی نمودند.

امام جمعه زرند با اشاره به بدعهدی آمریکایی ها و اروپای به برجام گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری ما هیچ اصراری نداریم، هیچ عجله‌ای نداریم که آمریکا به برجام برگردد اصلاً مسئله‌‌ی ما این نیست که آمریکا به برجام برگردد یا برنگردد. آنچه مطالبه‌ی منطقی ما و مطالبه‌ی عقلانی ما است، رفع تحریمها است؛ این حقّ غصب‌شده‌ی ملّت ایران است.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان به پیش‌بینی های تاریخی سکاندار انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای اشاره نمودند که هر آنچه تا به حال پیش بینی فرمودند در جهان اتفاق افتاده ان شاالله پیش بینی ایشان در مورد اسرائیل نیز عملی خواهدشد و این عنصر خبیث و چرکین از صفحه روزگار محو خواهد شد.

امام جمعه بردسیر: خطای محاسباتی دشمن درباره عظمت ملت ایران، دلیل شکست آنها است

حجت الاسلام علی اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب گفت: ماه رجب ماه بسیار مبارکی است که باید از آن بهترین بهره ها را ببریم.

امام جمعه بردسیر از حضور مردم در راهپیمایی۲۲بهمن به صورت خودرویی و موتوری قدردانی کرد و افزود: دلیل اصلی شکست آمریکا و صهیونیست دربرابر ایران اسلامی خطای محاسباتی آنها درباره عظمت ملت انقلابی ایران است.
وی تصریح کرد: دشمنان ما هنوز ملت و رهبر ما را نشناخته اند و نمی دانند این مردم هر جا که لازم باشد پای کار انقلاب هستند و پا پس نمی کشند.
حجت الاسلام کرمانی گفت: در بحث مذاکره هسته ای و تحریم ها ما طلبکاریم و طرف های مقابل ما بدهکارند زیرا ما به تعهدات خودمان عمل کردیم و آنها عمل نکردند و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری الان باید درعمل رفع کامل تحریمها انجام شود.

وی ابراز کرد: آنچه همیشه جوامع از آن رنج می برند بی اخلاقی و افول اخلاق است و در جامعه اسلامی و در مکتب اسلام نباید بداخلاقی ها باشد و در این مورد ما باید مکتب حاج قاسم را در مد نظر قرار دهیم.

وی ضمن اشاره به برگزاری مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب در شهرستان، از مردم و عوامل برگزارکننده این مسابقه تقدیر کرد و گفت: حضور ۱۷۴۰ بردسیری در این آزمون نشان دهنده روحیه انقلابی و پای کار مردم است.
امام جمعه بردسیر در پایان از صنایع فولاد خواست در بحث مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی مشارکت بیشتری داشته باشند و در تقویت بنیه ی فرهنگی و اجتماعی این مردم که واقعا هم حق دارند توجه بیشتری داشته باشند.

امام جمعه سیرجان: ۲۲بهمن نمایش وفاداری مردم به انقلاب و ارزش ها است

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز امروز سیرجان با بیان اینکه مردم با بصیرت ایران اسلامی دشمن خود را می شناسند و شعارهای انقلاب را هرگز فراموش نمی‌کنند، اظهار کرد: از مردم در خصوص برگزاری مراسم باشکوه ۲۲ بهمن که به صورت رژه خودرویی برگزار شد، قدردانی می‌کنم.

امام جمعه سیرجان بیان کرد: این حضور پیامش این بود که این مردم با تمام مشکلاتی که دارند، نسبت به انقلاب و نظام‌شان احترام گذاشته و تکریم می‌دارند و به شکل خانوادگی وارد این میدان می‌شوند.

وی ادامه داد: علی‌رغم تغییر روش راهپیمایی که با وسایل نقلیه انجام شد، حس و حال این مراسم تغییری نکرد بلکه پرشورتر با نشاط بیشتر برگزار شد و همه دیدیم که پرچم‌های ایران اسلامی زینت‌بخش مراسم بر روی خودروها و در دست مردم بود و  پلاکاردها و نمادهای با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل دشمن‌شناسی را نشانه داشت.

حسینی خاطرنشان کرد: بیست و دوم بهمن عهد و پیمان میان خود مردم است و ارتباطی به آمریکا، اروپا و سایر کشورها ندارد. ملت ایران در بیست و دوم بهمن انقلابی کردند و همچنان پایبند به عهد و پیمان خود هستند و با حضور در این روز باز هم به دنیا اعلام کردند که همچنان انقلاب را قبول دارند و به اهداف و ارزش‌های انقلاب وفادار هستند.

خطیب جمعه سیرجان در خصوص تعهدات برجام با اشاره به فرمایشات رهبری معظم گفت: ایران هنگامی به تعهدات برجامی خود بازخواهد گشت که آمریکا همه تحریم‌ها را در عمل و نه در حرف یا بر روی کاغذ، لغو کند و این لغو تحریم‌ها مورد راستی‌آزمایی ایران قرار گیرد و این، سیاست قطعی و غیرقابل برگشت جمهوری اسلامی و مورد اتفاق همه مسئولان است و هیچکس از آن عدول نخواهد کرد.

امام جمعه فهرج: کار و تلاش بزرگترین راه مبارزه با استکبار جهانی است

حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به در پیش رو بودن ماه رجب بر قدردانستن این ماه تاکید و اظهار کرد: ماه رجب فرصتی برای جمع آوری توشه آخرت است و باید از آن بهره لازم را برد.

وی با قدردانی از حضور باشکوه مردم فهرج و بخش نگین کویر در راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن گفت: ما در دنیا انقلابی نداریم که بعد از ۴۲ سال مردمانش این چنین وفادار و پایبند به آرمان های انقلاب باشند.

آقاملایی در ادامه به مهم ترین راه های مبارزه با استکبار جهانی اشاره و بیان کرد: کار و تلاش برای اصلاح امور کشور بزرگترین مبارزه با آمریکاست؛ لذا مسئولان دولتی و بخش های مختلف باید برای ایجاد اشتغال و مبارزه با فساد کار و تلاش کنند.

خطیب جمعه فهرج همچنین از مبارزه با فساد اقتصادی، مبارزه با خوی اشرافی گری، صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف، استفاده از کالای داخلی و تقویت پول ملی بعنوان دیگر راه های مبارزه با استکبار نام برد و بیان کرد: کار دشمن دشمنی است و باید قوی و روی پای خود ایستاد.

وی تصریح کرد: ان‌شاءالله به کوری چشم دشمنان روز به روز استوارتر قدم برمیداریم و این پرچم را به صاحب اصلی اش می رسانیم.

امام جمعه ریگان: مسئولان به داد جوانان بیکار برسند

حجت الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه شهرستان ریگان در خطبه های این هفته نماز جمعه، اظهار کرد: آمریکا و سه کشور اروپایی که تعهدات برجام را زیر پا گذاشتند دیگر حق ندارند برای برجام شرط و شروط تعیین کنند.

رضازاده با بیان این اینکه این کشور ها به تعهدات برجامی عمل نکردند، تصریح کرد: آنها نیز تحریم ها را افزایش دادند.

خطیب جمعه ریگان با بیان اینکه، امروز بزرگترین مبارزه با آمریکا کار و تلاش کردن در کشور است، افزود: کار و تلاش در جهت ایجاد اشتغال، مبارزه با فساد، گرانی ها و تورم در سطح جامعه و باز کردن گره های معیشتی مردم و قشر مستضعف جامعه ما را به سر منزل مقصود می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه خدمت به خلق مردم باید برای ما افتخار باشد، عنوان کرد: مسئولان به داد جوانان بیکار برسند.

امام جمعه کوهبنان: ترس و وحشت دشمنان از مواضع انقلابی مجلس

حجت الاسلام حاج شیخ مرتضی جعفری در خطبه های نماز جمعه این هفته کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: تقوای الهی ، عفو و بخشش از گناه دیگران، حفظ زبان از غیبت ، دروغ و تهمت و….. موجبات عزت انسان در دنیا و آخرت هستند.

وی تاکید کرد: جا دارد از حضور باشکوه ، بابصیرت و انقلابی مردم کوهبنان در مراسم رژه موتوری و خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن که با اعلام وفاداری و بیعت مجدد با آرمان های بلند شهیدان، حضرت امام (ره) و مقام‌ معظم رهبری همراه بود تقدیر و تشکر کرد.

امام‌ جمعه کوهبنان افزود:‌ مردم با حضور گسترده انزجار و نفرت خود را از آمریکا و اسرائیل به نمایش گذاشتند و بر حفظ وحدت در برابر استکبار جهانی تاکید نمودند.
وی ابراز کرد: ماه رجب از ماه های بسیار با ارزش ، ماه دعا ، استغفار و استجابت دعا هست خواندن ادعیه و اعمال ماه رجب از جمله روزه داری را بسیار اهمیت بدهیم تا از آتش دوزخ نجات پیدا کنیم.
خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: در اولین روز از ماه رجب میلاد باسعادت حضرت امام باقر(ع) را در پیش داریم در گفتگوها و معاشرت الگوی ما ائمه اطهار خصوصا امام باقر(ع) باشد.
وی یادآور شد:تولد امام جواد(ع)، میلاد باسعادت مولای متقیان، شهادت حضرت امام هادی(ع) و عید مبعث از جمله مناسبت های بسیار مهم ماه رجب هستند.
حجت الاسلام جعفری ادامه داد: اطاعت از خدا، اطاعت از انبیای الهی و در عصر غیبت هم اطاعت از ولی امر مسلمین جهان عزت انسان را در بر دارد.

وی ابراز داشت: تقدیر و تشکر می کنم از نماینده مردم شهرستان سرکار خانم شریعتی که با دعوت ایشان نائب رئیس اول مجلس در معادن شهرستان و در جمع کارگران معادن حضور پیدا کردند و به درد دل نمایندگان کارگران گوش دادند.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: با مواضع انقلابی مجلس همواره شاهد ترس و وحشت دشمنان خواهیم بود چرا که نمایندگان مجلس انقلابی و مطیع اوامر مقام معظم رهبری هستند.

 

انتهای پیام/

,

امام جمعه موقت کرمان: ضرورت آسیب شناسی انقلاب برای نسل جوان

, امام جمعه موقت کرمان: ضرورت آسیب شناسی انقلاب برای نسل جوان,

حجت الاسلام مهدی عربپور امام جمعه موقت کرمان در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر کرمان در مصلی امام علی(ع) گفت: تقوا در زندگی اجتماعی موثر است و انسان را به سمت رستگاری می برد.

,

وی با تشبیه تاثیر گناه در جامعه به اپیدمی ویروس کرونا اظهار کرد: گناه هم مثل ویروس هم فرد را از بین می برد و هم جامعه را دچار گرفتاری می کند.
عرب پور تاکید کرد: به همین دلیل رعایت تقوا و پرهیز از گناه تاکید شده است.

,
,

وی ادامه داد: برکت در زندگی، تشخیص حق از باطل، بخشیده شدن خطاها، باز شدن گره های زندگی، آسان شدن کارها و حرکت جامعه به سوی عدالت از آثار تقواست.

,

خطیب جمعه کرمان با بیان اینکه با وجود توطئه ها انقلاب ۴۳ساله شد و همچنان به پیش می رود، خاظر نشان کرد: پیروزی سخت است اما حفظ آن سخت تر است.

,

وی تصریح کرد: تلاش کنیم انقلاب را حفظ کنیم چون دشمن ملت را رها نمی کند.

,

عرب پور با بیان اینکه عده ای تلاش می کنند بگویند وجود دشمن توهم است و دشمنی وجود ندارد، اظهار کرد: کسانی که این تفکر را مطرح می کنند، می خواهند مردم بی خیال شوند تا دشمن بتواند ضربه خود را وارد کند.

,

وی ادامه داد: دشمن در کنار توطئه ها و فتنه ها، با قدرت رسانه هایش به دنبال تاثیرگذاری و ایجاد ناامید در جامعه است.

,

خطیب جمعه با بیان اینکه برخی پیاده نظام دشمن شده اند، تصریح کرد: عوامل نفوذی برای گسترش نارضایتی ها تلاش می کنند.

,

وی تاکید کرد: برای نسل جوان ما آسیب شناسی انقلاب ضروری است.

,

امام جمعه زهکلوت: در برجام غربی ها به ما بدهکار هستند

, امام جمعه زهکلوت: در برجام غربی ها به ما بدهکار هستند, امام جمعه زهکلوت: در برجام غربی ها به ما بدهکار هستند, امام جمعه زهکلوت: در برجام غربی ها به ما بدهکار هستند,

  حجت الاسلام حمید بامری، امام جمعه زهکلوت ضمن توصیه به تقوای الهی یکی از ضروریات جامعه امروز را رعایت اصول اخلاقی دانست و گفت: رعایت اصول اخلاقی در رفتار و گفتار، زیربنای روابط صحیح اجتماعی است.

,   حجت الاسلام حمید بامری، امام جمعه زهکلوت ضمن توصیه به تقوای الهی یکی از ضروریات جامعه امروز را رعایت اصول اخلاقی دانست و گفت: رعایت اصول اخلاقی در رفتار و گفتار، زیربنای روابط صحیح اجتماعی است.,   حجت الاسلام حمید بامری، امام جمعه زهکلوت ضمن توصیه به تقوای الهی یکی از ضروریات جامعه امروز را رعایت اصول اخلاقی دانست و گفت: رعایت اصول اخلاقی در رفتار و گفتار، زیربنای روابط صحیح اجتماعی است.,

وی وجود خشونت‌ها، درگیری‌ها، توهین‌ها، تهمت و دروغ، ریا و تجاوز به حریم خصوصی افراد را ناشی از وجود بداخلاقی‌ها و افول اخلاق در جامعه دانست و افزود: اخلاق نخ تسبیح روابط افراد جامعه با یکدیگر است و اگرچه اخلاق فردی تا حدی به آراستگی روح و جسم او کمک می کند؛ اما به خاطر واگیردار بودن فضائل و رذائل اخلاقی، رعایت نکردن آداب از طرف دیگران در سطح کلان اجتماع می تواند به شدت بر روی زندگی اخلاقی ما تاثیر گذار باشد.

, وی وجود خشونت‌ها، درگیری‌ها، توهین‌ها، تهمت و دروغ، ریا و تجاوز به حریم خصوصی افراد را ناشی از وجود بداخلاقی‌ها و افول اخلاق در جامعه دانست و افزود: اخلاق نخ تسبیح روابط افراد جامعه با یکدیگر است و اگرچه اخلاق فردی تا حدی به آراستگی روح و جسم او کمک می کند؛ اما به خاطر واگیردار بودن فضائل و رذائل اخلاقی، رعایت نکردن آداب از طرف دیگران در سطح کلان اجتماع می تواند به شدت بر روی زندگی اخلاقی ما تاثیر گذار باشد. , وی وجود خشونت‌ها، درگیری‌ها، توهین‌ها، تهمت و دروغ، ریا و تجاوز به حریم خصوصی افراد را ناشی از وجود بداخلاقی‌ها و افول اخلاق در جامعه دانست و افزود: اخلاق نخ تسبیح روابط افراد جامعه با یکدیگر است و اگرچه اخلاق فردی تا حدی به آراستگی روح و جسم او کمک می کند؛ اما به خاطر واگیردار بودن فضائل و رذائل اخلاقی، رعایت نکردن آداب از طرف دیگران در سطح کلان اجتماع می تواند به شدت بر روی زندگی اخلاقی ما تاثیر گذار باشد. ,

حجت الاسلام بامری ضمن اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص)، تاثیر رفتار و گفتار بزرگان و نخبگان جامعه برمردم را بسیار حائزاهمیت دانست و بیان کرد: مردم نگاهشان به بزرگان و نخبگان خودشان است و الگومی گیرند و فعالیت نخبگان، بزرگان، عالمان و مسئولان جامعه در معرض عموم جامعه است؛ بنابراین باید خیلی مراقب و حساس بود و تلاش کنیم با اعمال و رفتارخود الگوی اخلاق عملی در جامعه باشیم.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ناکامی‌های آمریکا در مقابله با ایران در قضایایی، چون پیروزی انقلاب، فتنه ۸۸ و تحریم‌های بی سابقه گفت: اینکه ۴۲ سال است آمریکا در مواجهه با ایران انقلابی و مردم انقلابی ایران دچار شکست‌های مکرر شده است، ریشه در خطای محاسباتی آن ها دارد و آبرویی برای آمریکا و ارتجاع صهیونیسم باقی نگذاشته است.

, وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ناکامی‌های آمریکا در مقابله با ایران در قضایایی، چون پیروزی انقلاب، فتنه ۸۸ و تحریم‌های بی سابقه گفت: اینکه ۴۲ سال است آمریکا در مواجهه با ایران انقلابی و مردم انقلابی ایران دچار شکست‌های مکرر شده است، ریشه در خطای محاسباتی آن ها دارد و آبرویی برای آمریکا و ارتجاع صهیونیسم باقی نگذاشته است., وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ناکامی‌های آمریکا در مقابله با ایران در قضایایی، چون پیروزی انقلاب، فتنه ۸۸ و تحریم‌های بی سابقه گفت: اینکه ۴۲ سال است آمریکا در مواجهه با ایران انقلابی و مردم انقلابی ایران دچار شکست‌های مکرر شده است، ریشه در خطای محاسباتی آن ها دارد و آبرویی برای آمریکا و ارتجاع صهیونیسم باقی نگذاشته است.,

امام جمعه زهکلوت تصریح کرد: حرکت بالنده انقلاب اسلامی در این ۴۲ سال، سند گویای این ادعا است و اگر نگاهی به بیش از ۲۰ شکست راهبری دشمن در همین سه ساله اخیر بیندازیم، درس‌ها و عبرت‌های فراوانی وجود دارد.

, امام جمعه زهکلوت تصریح کرد: حرکت بالنده انقلاب اسلامی در این ۴۲ سال، سند گویای این ادعا است و اگر نگاهی به بیش از ۲۰ شکست راهبری دشمن در همین سه ساله اخیر بیندازیم، درس‌ها و عبرت‌های فراوانی وجود دارد. , امام جمعه زهکلوت تصریح کرد: حرکت بالنده انقلاب اسلامی در این ۴۲ سال، سند گویای این ادعا است و اگر نگاهی به بیش از ۲۰ شکست راهبری دشمن در همین سه ساله اخیر بیندازیم، درس‌ها و عبرت‌های فراوانی وجود دارد. ,

حجت الاسلام بامری با بیان اینکه آمریکا، استکبار جهانی و صهیونیسم از درک درست عظمت انقلاب، نظام اسلامی، رهبر حکیم انقلاب (مدظله العالی) ، مردم و حرکت رو به جلوی آن‌ها عاجز هستند، گفت: آمریکا و استکبار جهانی در محاسبات دچار خطا شده اند و قطعا در اقدام و عمل راه به جایی نبرده و به فضل خدا نخواهند برد.

, حجت الاسلام بامری با بیان اینکه آمریکا، استکبار جهانی و صهیونیسم از درک درست عظمت انقلاب، نظام اسلامی، رهبر حکیم انقلاب (مدظله العالی) ، مردم و حرکت رو به جلوی آن‌ها عاجز هستند، گفت: آمریکا و استکبار جهانی در محاسبات دچار خطا شده اند و قطعا در اقدام و عمل راه به جایی نبرده و به فضل خدا نخواهند برد. , حجت الاسلام بامری با بیان اینکه آمریکا، استکبار جهانی و صهیونیسم از درک درست عظمت انقلاب، نظام اسلامی، رهبر حکیم انقلاب (مدظله العالی) ، مردم و حرکت رو به جلوی آن‌ها عاجز هستند، گفت: آمریکا و استکبار جهانی در محاسبات دچار خطا شده اند و قطعا در اقدام و عمل راه به جایی نبرده و به فضل خدا نخواهند برد. ,

خطیب جمعه زهکلوت در ادامه به تبیین فرازی ازبیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در موضوع برجام در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش پرداخت و افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، نقشه راه نظام در مواجهه با آمریکا و اروپا و قضیه برجام است و سخنان رهبری با کلماتی روشن، قاطع و خالی از ابهام، جای هر گونه برداشت دلخواه و تفسیر به رای را می بندد.

, خطیب جمعه زهکلوت در ادامه به تبیین فرازی ازبیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در موضوع برجام در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش پرداخت و افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، نقشه راه نظام در مواجهه با آمریکا و اروپا و قضیه برجام است و سخنان رهبری با کلماتی روشن، قاطع و خالی از ابهام، جای هر گونه برداشت دلخواه و تفسیر به رای را می بندد. , خطیب جمعه زهکلوت در ادامه به تبیین فرازی ازبیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در موضوع برجام در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش پرداخت و افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، نقشه راه نظام در مواجهه با آمریکا و اروپا و قضیه برجام است و سخنان رهبری با کلماتی روشن، قاطع و خالی از ابهام، جای هر گونه برداشت دلخواه و تفسیر به رای را می بندد. ,

وی با اشاره به اینکه همه برای تحقق این نقشه راه باید هوشیار باشیم، بیان کرد: تنها باید یک صدای واحد از ایران و مسئولان ارشد و میانی ایران شنیده شود و هر صدایی که غیر از بیانات رهبری را پژواک دهد، صدای دشمن است و علامت ضعف را برای دشمن ارسال کرده است.

, وی با اشاره به اینکه همه برای تحقق این نقشه راه باید هوشیار باشیم، بیان کرد: تنها باید یک صدای واحد از ایران و مسئولان ارشد و میانی ایران شنیده شود و هر صدایی که غیر از بیانات رهبری را پژواک دهد، صدای دشمن است و علامت ضعف را برای دشمن ارسال کرده است. , وی با اشاره به اینکه همه برای تحقق این نقشه راه باید هوشیار باشیم، بیان کرد: تنها باید یک صدای واحد از ایران و مسئولان ارشد و میانی ایران شنیده شود و هر صدایی که غیر از بیانات رهبری را پژواک دهد، صدای دشمن است و علامت ضعف را برای دشمن ارسال کرده است. ,

حجت الاسلام بامری در جمع بندی سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: در ایران گوش کسی بدهکار مهمل بافی آمریکا و اروپا نیست و حرف منطقی و عاقلانه و مستدل این است، کسی که به تعهداتش عمل کرده ایران است و کسانی که عمل نکردند؛ بلکه به بدترین نحو ممکن هم تحریم ها را تشدیدکردند، غربی‌ها هستند.

, حجت الاسلام بامری در جمع بندی سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: در ایران گوش کسی بدهکار مهمل بافی آمریکا و اروپا نیست و حرف منطقی و عاقلانه و مستدل این است، کسی که به تعهداتش عمل کرده ایران است و کسانی که عمل نکردند؛ بلکه به بدترین نحو ممکن هم تحریم ها را تشدیدکردند، غربی‌ها هستند., حجت الاسلام بامری در جمع بندی سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: در ایران گوش کسی بدهکار مهمل بافی آمریکا و اروپا نیست و حرف منطقی و عاقلانه و مستدل این است، کسی که به تعهداتش عمل کرده ایران است و کسانی که عمل نکردند؛ بلکه به بدترین نحو ممکن هم تحریم ها را تشدیدکردند، غربی‌ها هستند.,

وی افزود: غربی‌ها به مابدهکار هستند و ما طلبکار آن‌ها هستیم و اگر بنا بر گذاشتن شرط باشد، حق شرط گذاشتن با ایران است؛ چرا که در تمام مدت ۷ سال، ایران وفادار به عهد و پیمان خود بوده است.

, وی افزود: غربی‌ها به مابدهکار هستند و ما طلبکار آن‌ها هستیم و اگر بنا بر گذاشتن شرط باشد، حق شرط گذاشتن با ایران است؛ چرا که در تمام مدت ۷ سال، ایران وفادار به عهد و پیمان خود بوده است., وی افزود: غربی‌ها به مابدهکار هستند و ما طلبکار آن‌ها هستیم و اگر بنا بر گذاشتن شرط باشد، حق شرط گذاشتن با ایران است؛ چرا که در تمام مدت ۷ سال، ایران وفادار به عهد و پیمان خود بوده است.,

امام جمعه زهکلوت تصریح کرد: سیاست و حرف قطعی و برگشت ناپذیر ایران در سه جمله ، لغو تحریم‌ها، راستی آزمایی در میدان عمل نه صرفا روی کاغذ، برگشت ایران به تعهدات برجامی است و آمریکا و اروپا بدانند این سه لازم ملزوم یگدیگر هستند.

, امام جمعه زهکلوت تصریح کرد: سیاست و حرف قطعی و برگشت ناپذیر ایران در سه جمله ، لغو تحریم‌ها، راستی آزمایی در میدان عمل نه صرفا روی کاغذ، برگشت ایران به تعهدات برجامی است و آمریکا و اروپا بدانند این سه لازم ملزوم یگدیگر هستند., امام جمعه زهکلوت تصریح کرد: سیاست و حرف قطعی و برگشت ناپذیر ایران در سه جمله ، لغو تحریم‌ها، راستی آزمایی در میدان عمل نه صرفا روی کاغذ، برگشت ایران به تعهدات برجامی است و آمریکا و اروپا بدانند این سه لازم ملزوم یگدیگر هستند.,

امام جمعه عنبرآباد: دشمن قصد دارد ایران را کشوری فشل و رو به شکست نشان دهد

, امام جمعه عنبرآباد: دشمن قصد دارد ایران را کشوری فشل و رو به شکست نشان دهد,

حجت الاسلام محمود بهروزه امام جمعه موقت شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: خداوند متعال در سوره مبارکه طه و آیاتی در سوره مبارکه اعراف، در یک نگاه اجتماعی و مسیر زندگی، معیشت و رفع مشکلات، به دو ویژگی مهم اشاره دارد یکی عدم اعراض عملی از یاد خداوند و دیگری ایمان و تقوای الهی است که متاسفانه گاهی جای آن با حرص و طمع عوض می شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری در جلسه با مداحان بر حفظ و نشر اخلاق اجتماعی تاکید داشتند و فرمودند: یکی از چیزهای بسیار مهم، حفظ ادب اسلامی در سخن گفتن است که متاسفانه امروز در فضای مجازی خیلی کمرنگ شده است.

حجت الاسلام بهروزه عنوان کرد: اگر نگاه بداخلاقی در جامعه ما نفوذ کرد و حاکم شد جامعه متزلزل می شود و هیچ اعتمادی در جامعه وجود نخواهد شد اما اگر نگاه تقوا رشد پیدا کرد آن جامعه به تعالی خواهد رسید.

امام جمعه موقت عنبرآباد با تبریک حلول ماه مبارک رجب گفت: ماه مبارک رجب، فرصتی مغتنم برای برداشتن گام های تهذیبی جهت دستیابی به فضایل و زدودن رذایل اخلاقی است.

وی با تبریک ولادت باسعادت امام باقر(ع)خاطرنشان کرد: در میان ائمه اطهار اولین امامی که از دو جانب پدر و مادر علوی و فاطمی است امام باقر(ع) است که ایشان برای نشر مباحث علمی با تربیت شاگردان بزرگی، جهاد ارزشمند و پرثمری را از خویش بر جای گذاشتند.

حجت الاسلام بهروزه با اشاره به سالروز شهادت شهید عماد مغنیه خاطرنشان کرد: یکی از زیرک ترین و باهوش ترین رزمندگان حزب الله، شهید عماد مغنیه است که این فرمانده بزرگ لبنانی نقش عظیمی در شکست صهیونیست ها در جنگ ۳۳ روزه لبنان داشت.

امام‌جمعه موقت عنبرآباد تاکید کرد: مسئولان ما هوشیار باشند و طرح هایی که به نفع دشمن است و ضررش برای مردم را اجرا نکنند.

وی با تسلیت شهادت امام هادی(ع) افزود: کارهایی که این امام بزرگوار انجام دادند اول ارتباط با جامعه ای که سوق به سمت مهدویت ندارد و ایشان این ارتباط را قوی کردند دوم انتخاب وکالت های مختلف که رابطه بین امام و مأموم از بین نرود و سوم تبیین مقام شامخ امامت با ادعیه عالی که از ایشان برجای مانده است.

حجت الاسلام بهروزه عنوان کرد: استقبال مردم عزیز عراق از رییس دستگاه قضا کشورمان استقبال از یک شخص نیست بلکه استقبال از یک مهره نظام و نیروی انقلاب است که ثبت می شود و این باید قدر دانسته شود.

وی افزود: کشور ما در تولید علم رتبه هشت، ششم در مسئله نظامی و در اقتصاد نوزده آن هم با این تحریم های شدید قرار دارد که دشمن با سیاه نمایی قصد نشان دادن یک کشور فشل، خسته و رو به شکست از ایران دارد که این نیت شوم هیچگاه میسر نخواهد شد.

امام جمعه کهنوج: عقلانیت عدم اعتماد به دشمن و توکل به خدا است

حجت الاسلام والمسلمین اکبر افشار منش نماینده ولی فقیه در شهرستان کهنوج در آیین نماز جمعه این هفته کهنوج گفت: ملت ایران با الهام از هدایت های امام راحل با ایمان و اراده و هوشیاری خود گردنه های دشوار را پشت سر گذاشت و به موفقیت های درخشان دست یافت.

وی در ادامه با تاکید بر رعایت سبک زندگی اسلامی گفت: امروز دشمن ذائقه غرب گرایی را ترویج می کند و با در دستور کار داشتن نفوذ، به دنبال شکاف و توطئه در کشور است.

خطیب جمعه خاطر نشان کرد: مردم فرق عقلانیت و ترسو بودن و فرار کردن را می دانند، مفهوم شجاعت را می‌فهمند، اقتضای عقلانیت را در عدم اعتماد به دشمن و توکل بخداوند متعال می‌دانند.

وی یاد آور شد: درست است که مردم در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند اما اتفاقا در همین شرایط سخت باید از مالمان بگذریم تا خداوند نیز گشایشی ایجاد کند.

امام جمعه شهرستان کهنوج متذکر شد: مراقبت از فرزندان در فضای مجازی در این شرایط کرونایی بسیار سخت است، نه سخت گیری بیش از اندازه و نه آزاد گذاشتن فرزندان در استفاده از فضای مجازی ،پدران و مادران باید این شرایط را کنترل و مدیریت کنند.

امام جمعه رفسنجان: معیشت مردم باید مورد توجه جدی و سریع قرار گیرد

حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مسئولان به مشکلات مردم رسیدگی کنند و به معیشت آنان به ویژه اقشار کم درآمد توجه جدی، برخی گرانی ها و تورم ها بی دلیل است و باید مدیریت و نظارت جدی تر شود.

وی افزود: مسکن مهر نمی گویم بی اشکال بود اما می توان اشکالات آن را برطرف کرد، این طرح قیمت خانه را پایین آورد ، کارهای موفق باید سرلوحه کار قرار گیرد، منظور از مسئولان تصمیم گیران کلان کشور است.

عسکری خاطر نشان کرد: معیشت مردم باید مورد توجه جدی و سریع قرار گیرد، یک کارگر نمی تواند با این تورم زندگی کند، مسئولان قدر این مردم را بدانند از حضور آنان استفاده کنند و ادای تکلیف نمایند.

وی بیان کرد: حضور مردم در مراسم چهل و دومین بصورت خودرویی و موتوری ستودنی بود و دشمنانان این ملت نتوانستند آن رانادیده بگیرند و اعلام کردند که مردم باز هم به صحنه آمدند.

خطیب جمعه رفسنجان یادآور شد: ماه رجب اولین ماه از فصل خودسازی است اگر نتوانیم ماه رجب و شعبان را درست کنیم نمی توانیم ماه ضیافت الهی را درک کنیم.

امام جمعه آسمینون: ۴۲ سال حضور و اتحاد مردم نقشه های دشمن را نقش بر آب کرده است

حجت الاسلام و المسلمین رضا احمدی نیک امام جمعه آسمینون منوجان با قدردانی از حضور مردم انقلابی در ویژه برنامه های دهه مبارک فجر و برنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال که به خاطر شرایط کرونا به صورت موتوری و خودرویی برگزار شد گفت: بیست و دوم بهمن که بیش از چهل و دو سال است که به ما درس استقامت و ایستادگی در مقابل قدرت های قلدر و مستکبران عالم آموخته است .

وی افزود:۴۲ است که با حضور و اتحاد مردم و رهبری امامین انقلاب محاسبات دشمن به هم می ریزد و نقشه آن را نقش برآب کرده می شود.

خطیب نماز جمعه آسمینون منوجان بیان کرد: یکی از مهمترین و اصلی ترین دلایل شکست های پی در پی آمریکا در این سالهای گذشته در مصاف با جمهوری اسلامی ایران خطای محاسباتی آمریکا و سایر دشمنان بوده است.

حجت الاسلام رضا احمدی نیک خاطر نشان کرد: نمونه های بارز این شکست ها در فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ ،تحریم‌های بی‌سابقه و جنگ ۸ ساله دفاع مقدس است و دلیل این خطای محاسباتی در این است که آنان درکشان از واقعیات غلط است و درک درست و شناخت درستی ندارند.

وی تاکید کرد: علل و عواملی همچون عجز و ناتوانی دشمن از درک و فهم عظمت و عمق اسلام و آموزه‌های دینی ،نو بودن و غیر قابل پیش بینی بودن تجربه انقلاب اسلامی، فرهنگ ناب اسلام اهل بیت(ع) و فرهنگ عاشورا و انتظار، عجز دشمن از اصل بی بدیل ولایت فقیه و رهبری ،عدم شناخت دشمن از شخصیت والای امامین انقلاب و ابعاد شخصیتی ایشان ،شگفتی دشمن و عجز او از مقاومت بی نظیر مردم، عجز دشمن از پیوند مستحکم بین مردم و حاکمیت اسلامی و حماقت ذاتی دشمنان اسلام و انقلاب که قرآن کریم و روایات ما بر آن تاکید ویژه دارند اشاره نمود.

خطیب نماز جمعه آسمینون منوجان با اشاره به برجام بیان کرد: اخیرا مقام معظم رهبری چند نکته را به عنوان راهبرد و فصل‌الخطاب اعلام کردند در مرحله اول طرف‌های مقابل حق ندارند برای ایران اسلامی شرط بگذارند در مرحله دوم سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران در مورد برجام لغو همه جانبه تحریم ها توسط آمریکا و راستی‌آزمایی آن توسط ایران و آنگاه برگشت ایران به تعهدات برجامی است .

حجت الاسلام احمدی نیک تصریح کرد:بنابراین این ما هستیم که حق داریم شرط بگذاریم چون به تمامی تعهدات خود عمل کردیم ولی آنها که به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده اند حق ندارند برای ما شرط بگذارند.

امام جمعه بم: شرط بازگشت ایران به برجام، لغو همه تحریم ها است

خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بم حجت‌الاسلام والمسلمین دانشی ضمن رعایت تقوای الهی برای خود و همه مردم گفت: ما در آستانه فرارسیدن ماه رجب هستیم و سه ماه سر تا سر نیایش رجب، شعبان و رمضان را در پیش داریم من به نوبه خود حلول ماه رجب رو به همه مردم تبریک عرض میکنم.

وی در ادامه گفت: اگرچه شاهد سیل نزولی کرونا در کشور هستیم اما مردم باید توجه داشته باشند موج چهارم در پیش است و هر چه بیشتر باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی افزود: مراسم راهپیمایی امسال به صورت متفاوت و فوق‌العاده ای انجام شد.

وی خاطرنشان کرد :افتتاح طرح های کوچک و بزرگ را در این دهه داشتیم که این موجب پیشرفت نظام بوده و نشان دهنده دست آورد های این نظام است و در عین حال باید تلاش برای رفع کم بود ها را در دستور کار داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین دانشی گفت:شرط مهم تحول نترسیدن و نهراسیدن از دشمن و دشمنی هاست و این باور برگرفته از آیات و روایات متعدد است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که در جلسه با پرسنل نیروی هوایی گفت: مرعوب دشمن شدن و یا امید به بیگانه داشتن از خطا های بزرگ است آنچه که باید توجه داشت فقط و فقط از خدا بترسید آن پیر فرزانه در ۴٢سال پیش گفت از هیچ قدرتی الا خداوند نترسید که اگر این کار را کردید شما پیروزید.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بیان داشتتند آمریکا باید تمام تحریم ها را بردارد تا ما به برجام برگردیم ایران باید آمریکا را راستی آزمایی کند تا زمانی که به تعهدات خود برنگشته، ایران به برجام باز نخواهد گشت.

امام جمعه فاریاب: تعامل با کشورهای آسیایی، تو دهنی به غرب پیمان شکن است

حجت الاسلام رفیعی خطیب نماز جمعه این هفته فاریاب به سفر آقای رئیس مجلس به روسیه اشاره کرد و گفت:این سفر ارزشمند است چرا که با تعاملی که قبلا داشتند باعث شکست داعش شد و در آینده که موضوع قفقاز و آذربایجان است برای اینکه غرب فتنه و شیطنت در این مناطق نداشته باشد و مشکل ایجاد نکند این تعامل دوباره باید شکل گیرد.

وی گفت: همچنین با توجه به بد عهدی غربی ها ازجهت بازار اقتصادی روسیه، چین، ژاپن و هند خوب هستند و می توانیم رابطه اقتصادی ، سیاسی و اقتصادی خوبی با آنها داشته باشیم.

حجت الاسلام رفیعی در مورد سفر ریاست محترم قوه ی قضائیه آیت الله رئیسی به عراق بیان کرد: این سفر را می توان خیلی مفید ارزیابی کرد چرا که دو کشور ایران و عراق به همدیگر علاقه دارند، همچنین مسائل سیاسی در منطقه و پیگیری جنایت فرودگاه بغداد و شهادت حاج قاسم از اهداف این سفر بود.

وی تصریح کرد :این گونه سفرها در سطح ریاست مجلس و قضا در واقع یک تو دهنی به غرب بد عهد و پیمان شکن است.

امام جمعه زرند: رفع تحریم ها حق غصب شده ملت ایران است

نماز جمعه بیست و چهارم بهمن ماهِ شهرستان زرند به امامت حجت السلام ابراهیمی با جمعیت انبوه نماز گزاران عاشق برگزار شد.

امام جمعه زرند به راهپیمایی ۲۲ بهمن در کل کشور ، مخصوصا شهرستان زرند اشاره داشت و تصریح کرد: راهپیمایی باشکوهی ، به شیوه متفاوتی و با استقبال فوق العاده بالایی برگزار شد که خبرنگاران زیادی از داخل و خارج کشور این رویداد عظیم را اطلاع رسانی کردند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به آغاز ماه رجب بیان کرد: کسانی که دل در گرو محبت خدا نهاده‌اند، لحظه‌شماری می‌کنند تا با ورود به ماه رجب و بهره‌مندی از برکات آن، به درک فیوضات ماه عظیم شعبان موفق شوند و پس از آن بتوانند مدال لیاقت ورود به ضیافت الهی در ماه رمضان را دریافت کنند.

وی در ادامه به مشکلات کارگران معادن شهرستان اشاره کردند و از پیگیری های نماینده مردم زرند و کوهبنان قدردانی نمودند.

امام جمعه زرند با اشاره به بدعهدی آمریکایی ها و اروپای به برجام گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری ما هیچ اصراری نداریم، هیچ عجله‌ای نداریم که آمریکا به برجام برگردد اصلاً مسئله‌‌ی ما این نیست که آمریکا به برجام برگردد یا برنگردد. آنچه مطالبه‌ی منطقی ما و مطالبه‌ی عقلانی ما است، رفع تحریمها است؛ این حقّ غصب‌شده‌ی ملّت ایران است.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان به پیش‌بینی های تاریخی سکاندار انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای اشاره نمودند که هر آنچه تا به حال پیش بینی فرمودند در جهان اتفاق افتاده ان شاالله پیش بینی ایشان در مورد اسرائیل نیز عملی خواهدشد و این عنصر خبیث و چرکین از صفحه روزگار محو خواهد شد.

امام جمعه بردسیر: خطای محاسباتی دشمن درباره عظمت ملت ایران، دلیل شکست آنها است

حجت الاسلام علی اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب گفت: ماه رجب ماه بسیار مبارکی است که باید از آن بهترین بهره ها را ببریم.

امام جمعه بردسیر از حضور مردم در راهپیمایی۲۲بهمن به صورت خودرویی و موتوری قدردانی کرد و افزود: دلیل اصلی شکست آمریکا و صهیونیست دربرابر ایران اسلامی خطای محاسباتی آنها درباره عظمت ملت انقلابی ایران است.
وی تصریح کرد: دشمنان ما هنوز ملت و رهبر ما را نشناخته اند و نمی دانند این مردم هر جا که لازم باشد پای کار انقلاب هستند و پا پس نمی کشند.
حجت الاسلام کرمانی گفت: در بحث مذاکره هسته ای و تحریم ها ما طلبکاریم و طرف های مقابل ما بدهکارند زیرا ما به تعهدات خودمان عمل کردیم و آنها عمل نکردند و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری الان باید درعمل رفع کامل تحریمها انجام شود.

وی ابراز کرد: آنچه همیشه جوامع از آن رنج می برند بی اخلاقی و افول اخلاق است و در جامعه اسلامی و در مکتب اسلام نباید بداخلاقی ها باشد و در این مورد ما باید مکتب حاج قاسم را در مد نظر قرار دهیم.

وی ضمن اشاره به برگزاری مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب در شهرستان، از مردم و عوامل برگزارکننده این مسابقه تقدیر کرد و گفت: حضور ۱۷۴۰ بردسیری در این آزمون نشان دهنده روحیه انقلابی و پای کار مردم است.
امام جمعه بردسیر در پایان از صنایع فولاد خواست در بحث مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی مشارکت بیشتری داشته باشند و در تقویت بنیه ی فرهنگی و اجتماعی این مردم که واقعا هم حق دارند توجه بیشتری داشته باشند.

امام جمعه سیرجان: ۲۲بهمن نمایش وفاداری مردم به انقلاب و ارزش ها است

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز امروز سیرجان با بیان اینکه مردم با بصیرت ایران اسلامی دشمن خود را می شناسند و شعارهای انقلاب را هرگز فراموش نمی‌کنند، اظهار کرد: از مردم در خصوص برگزاری مراسم باشکوه ۲۲ بهمن که به صورت رژه خودرویی برگزار شد، قدردانی می‌کنم.

امام جمعه سیرجان بیان کرد: این حضور پیامش این بود که این مردم با تمام مشکلاتی که دارند، نسبت به انقلاب و نظام‌شان احترام گذاشته و تکریم می‌دارند و به شکل خانوادگی وارد این میدان می‌شوند.

وی ادامه داد: علی‌رغم تغییر روش راهپیمایی که با وسایل نقلیه انجام شد، حس و حال این مراسم تغییری نکرد بلکه پرشورتر با نشاط بیشتر برگزار شد و همه دیدیم که پرچم‌های ایران اسلامی زینت‌بخش مراسم بر روی خودروها و در دست مردم بود و  پلاکاردها و نمادهای با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل دشمن‌شناسی را نشانه داشت.

حسینی خاطرنشان کرد: بیست و دوم بهمن عهد و پیمان میان خود مردم است و ارتباطی به آمریکا، اروپا و سایر کشورها ندارد. ملت ایران در بیست و دوم بهمن انقلابی کردند و همچنان پایبند به عهد و پیمان خود هستند و با حضور در این روز باز هم به دنیا اعلام کردند که همچنان انقلاب را قبول دارند و به اهداف و ارزش‌های انقلاب وفادار هستند.

خطیب جمعه سیرجان در خصوص تعهدات برجام با اشاره به فرمایشات رهبری معظم گفت: ایران هنگامی به تعهدات برجامی خود بازخواهد گشت که آمریکا همه تحریم‌ها را در عمل و نه در حرف یا بر روی کاغذ، لغو کند و این لغو تحریم‌ها مورد راستی‌آزمایی ایران قرار گیرد و این، سیاست قطعی و غیرقابل برگشت جمهوری اسلامی و مورد اتفاق همه مسئولان است و هیچکس از آن عدول نخواهد کرد.

امام جمعه فهرج: کار و تلاش بزرگترین راه مبارزه با استکبار جهانی است

حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به در پیش رو بودن ماه رجب بر قدردانستن این ماه تاکید و اظهار کرد: ماه رجب فرصتی برای جمع آوری توشه آخرت است و باید از آن بهره لازم را برد.

وی با قدردانی از حضور باشکوه مردم فهرج و بخش نگین کویر در راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن گفت: ما در دنیا انقلابی نداریم که بعد از ۴۲ سال مردمانش این چنین وفادار و پایبند به آرمان های انقلاب باشند.

آقاملایی در ادامه به مهم ترین راه های مبارزه با استکبار جهانی اشاره و بیان کرد: کار و تلاش برای اصلاح امور کشور بزرگترین مبارزه با آمریکاست؛ لذا مسئولان دولتی و بخش های مختلف باید برای ایجاد اشتغال و مبارزه با فساد کار و تلاش کنند.

خطیب جمعه فهرج همچنین از مبارزه با فساد اقتصادی، مبارزه با خوی اشرافی گری، صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف، استفاده از کالای داخلی و تقویت پول ملی بعنوان دیگر راه های مبارزه با استکبار نام برد و بیان کرد: کار دشمن دشمنی است و باید قوی و روی پای خود ایستاد.

وی تصریح کرد: ان‌شاءالله به کوری چشم دشمنان روز به روز استوارتر قدم برمیداریم و این پرچم را به صاحب اصلی اش می رسانیم.

امام جمعه ریگان: مسئولان به داد جوانان بیکار برسند

حجت الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه شهرستان ریگان در خطبه های این هفته نماز جمعه، اظهار کرد: آمریکا و سه کشور اروپایی که تعهدات برجام را زیر پا گذاشتند دیگر حق ندارند برای برجام شرط و شروط تعیین کنند.

رضازاده با بیان این اینکه این کشور ها به تعهدات برجامی عمل نکردند، تصریح کرد: آنها نیز تحریم ها را افزایش دادند.

خطیب جمعه ریگان با بیان اینکه، امروز بزرگترین مبارزه با آمریکا کار و تلاش کردن در کشور است، افزود: کار و تلاش در جهت ایجاد اشتغال، مبارزه با فساد، گرانی ها و تورم در سطح جامعه و باز کردن گره های معیشتی مردم و قشر مستضعف جامعه ما را به سر منزل مقصود می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه خدمت به خلق مردم باید برای ما افتخار باشد، عنوان کرد: مسئولان به داد جوانان بیکار برسند.

امام جمعه کوهبنان: ترس و وحشت دشمنان از مواضع انقلابی مجلس

حجت الاسلام حاج شیخ مرتضی جعفری در خطبه های نماز جمعه این هفته کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: تقوای الهی ، عفو و بخشش از گناه دیگران، حفظ زبان از غیبت ، دروغ و تهمت و….. موجبات عزت انسان در دنیا و آخرت هستند.

وی تاکید کرد: جا دارد از حضور باشکوه ، بابصیرت و انقلابی مردم کوهبنان در مراسم رژه موتوری و خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن که با اعلام وفاداری و بیعت مجدد با آرمان های بلند شهیدان، حضرت امام (ره) و مقام‌ معظم رهبری همراه بود تقدیر و تشکر کرد.

امام‌ جمعه کوهبنان افزود:‌ مردم با حضور گسترده انزجار و نفرت خود را از آمریکا و اسرائیل به نمایش گذاشتند و بر حفظ وحدت در برابر استکبار جهانی تاکید نمودند.
وی ابراز کرد: ماه رجب از ماه های بسیار با ارزش ، ماه دعا ، استغفار و استجابت دعا هست خواندن ادعیه و اعمال ماه رجب از جمله روزه داری را بسیار اهمیت بدهیم تا از آتش دوزخ نجات پیدا کنیم.
خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: در اولین روز از ماه رجب میلاد باسعادت حضرت امام باقر(ع) را در پیش داریم در گفتگوها و معاشرت الگوی ما ائمه اطهار خصوصا امام باقر(ع) باشد.
وی یادآور شد:تولد امام جواد(ع)، میلاد باسعادت مولای متقیان، شهادت حضرت امام هادی(ع) و عید مبعث از جمله مناسبت های بسیار مهم ماه رجب هستند.
حجت الاسلام جعفری ادامه داد: اطاعت از خدا، اطاعت از انبیای الهی و در عصر غیبت هم اطاعت از ولی امر مسلمین جهان عزت انسان را در بر دارد.

وی ابراز داشت: تقدیر و تشکر می کنم از نماینده مردم شهرستان سرکار خانم شریعتی که با دعوت ایشان نائب رئیس اول مجلس در معادن شهرستان و در جمع کارگران معادن حضور پیدا کردند و به درد دل نمایندگان کارگران گوش دادند.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: با مواضع انقلابی مجلس همواره شاهد ترس و وحشت دشمنان خواهیم بود چرا که نمایندگان مجلس انقلابی و مطیع اوامر مقام معظم رهبری هستند.

 

انتهای پیام/

,

حجت الاسلام محمود بهروزه امام جمعه موقت شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: خداوند متعال در سوره مبارکه طه و آیاتی در سوره مبارکه اعراف، در یک نگاه اجتماعی و مسیر زندگی، معیشت و رفع مشکلات، به دو ویژگی مهم اشاره دارد یکی عدم اعراض عملی از یاد خداوند و دیگری ایمان و تقوای الهی است که متاسفانه گاهی جای آن با حرص و طمع عوض می شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری در جلسه با مداحان بر حفظ و نشر اخلاق اجتماعی تاکید داشتند و فرمودند: یکی از چیزهای بسیار مهم، حفظ ادب اسلامی در سخن گفتن است که متاسفانه امروز در فضای مجازی خیلی کمرنگ شده است.

حجت الاسلام بهروزه عنوان کرد: اگر نگاه بداخلاقی در جامعه ما نفوذ کرد و حاکم شد جامعه متزلزل می شود و هیچ اعتمادی در جامعه وجود نخواهد شد اما اگر نگاه تقوا رشد پیدا کرد آن جامعه به تعالی خواهد رسید.

امام جمعه موقت عنبرآباد با تبریک حلول ماه مبارک رجب گفت: ماه مبارک رجب، فرصتی مغتنم برای برداشتن گام های تهذیبی جهت دستیابی به فضایل و زدودن رذایل اخلاقی است.

وی با تبریک ولادت باسعادت امام باقر(ع)خاطرنشان کرد: در میان ائمه اطهار اولین امامی که از دو جانب پدر و مادر علوی و فاطمی است امام باقر(ع) است که ایشان برای نشر مباحث علمی با تربیت شاگردان بزرگی، جهاد ارزشمند و پرثمری را از خویش بر جای گذاشتند.

حجت الاسلام بهروزه با اشاره به سالروز شهادت شهید عماد مغنیه خاطرنشان کرد: یکی از زیرک ترین و باهوش ترین رزمندگان حزب الله، شهید عماد مغنیه است که این فرمانده بزرگ لبنانی نقش عظیمی در شکست صهیونیست ها در جنگ ۳۳ روزه لبنان داشت.

امام‌جمعه موقت عنبرآباد تاکید کرد: مسئولان ما هوشیار باشند و طرح هایی که به نفع دشمن است و ضررش برای مردم را اجرا نکنند.

وی با تسلیت شهادت امام هادی(ع) افزود: کارهایی که این امام بزرگوار انجام دادند اول ارتباط با جامعه ای که سوق به سمت مهدویت ندارد و ایشان این ارتباط را قوی کردند دوم انتخاب وکالت های مختلف که رابطه بین امام و مأموم از بین نرود و سوم تبیین مقام شامخ امامت با ادعیه عالی که از ایشان برجای مانده است.

حجت الاسلام بهروزه عنوان کرد: استقبال مردم عزیز عراق از رییس دستگاه قضا کشورمان استقبال از یک شخص نیست بلکه استقبال از یک مهره نظام و نیروی انقلاب است که ثبت می شود و این باید قدر دانسته شود.

وی افزود: کشور ما در تولید علم رتبه هشت، ششم در مسئله نظامی و در اقتصاد نوزده آن هم با این تحریم های شدید قرار دارد که دشمن با سیاه نمایی قصد نشان دادن یک کشور فشل، خسته و رو به شکست از ایران دارد که این نیت شوم هیچگاه میسر نخواهد شد.

امام جمعه کهنوج: عقلانیت عدم اعتماد به دشمن و توکل به خدا است

حجت الاسلام والمسلمین اکبر افشار منش نماینده ولی فقیه در شهرستان کهنوج در آیین نماز جمعه این هفته کهنوج گفت: ملت ایران با الهام از هدایت های امام راحل با ایمان و اراده و هوشیاری خود گردنه های دشوار را پشت سر گذاشت و به موفقیت های درخشان دست یافت.

وی در ادامه با تاکید بر رعایت سبک زندگی اسلامی گفت: امروز دشمن ذائقه غرب گرایی را ترویج می کند و با در دستور کار داشتن نفوذ، به دنبال شکاف و توطئه در کشور است.

خطیب جمعه خاطر نشان کرد: مردم فرق عقلانیت و ترسو بودن و فرار کردن را می دانند، مفهوم شجاعت را می‌فهمند، اقتضای عقلانیت را در عدم اعتماد به دشمن و توکل بخداوند متعال می‌دانند.

وی یاد آور شد: درست است که مردم در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند اما اتفاقا در همین شرایط سخت باید از مالمان بگذریم تا خداوند نیز گشایشی ایجاد کند.

امام جمعه شهرستان کهنوج متذکر شد: مراقبت از فرزندان در فضای مجازی در این شرایط کرونایی بسیار سخت است، نه سخت گیری بیش از اندازه و نه آزاد گذاشتن فرزندان در استفاده از فضای مجازی ،پدران و مادران باید این شرایط را کنترل و مدیریت کنند.

امام جمعه رفسنجان: معیشت مردم باید مورد توجه جدی و سریع قرار گیرد

حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مسئولان به مشکلات مردم رسیدگی کنند و به معیشت آنان به ویژه اقشار کم درآمد توجه جدی، برخی گرانی ها و تورم ها بی دلیل است و باید مدیریت و نظارت جدی تر شود.

وی افزود: مسکن مهر نمی گویم بی اشکال بود اما می توان اشکالات آن را برطرف کرد، این طرح قیمت خانه را پایین آورد ، کارهای موفق باید سرلوحه کار قرار گیرد، منظور از مسئولان تصمیم گیران کلان کشور است.

عسکری خاطر نشان کرد: معیشت مردم باید مورد توجه جدی و سریع قرار گیرد، یک کارگر نمی تواند با این تورم زندگی کند، مسئولان قدر این مردم را بدانند از حضور آنان استفاده کنند و ادای تکلیف نمایند.

وی بیان کرد: حضور مردم در مراسم چهل و دومین بصورت خودرویی و موتوری ستودنی بود و دشمنانان این ملت نتوانستند آن رانادیده بگیرند و اعلام کردند که مردم باز هم به صحنه آمدند.

خطیب جمعه رفسنجان یادآور شد: ماه رجب اولین ماه از فصل خودسازی است اگر نتوانیم ماه رجب و شعبان را درست کنیم نمی توانیم ماه ضیافت الهی را درک کنیم.

امام جمعه آسمینون: ۴۲ سال حضور و اتحاد مردم نقشه های دشمن را نقش بر آب کرده است

حجت الاسلام و المسلمین رضا احمدی نیک امام جمعه آسمینون منوجان با قدردانی از حضور مردم انقلابی در ویژه برنامه های دهه مبارک فجر و برنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال که به خاطر شرایط کرونا به صورت موتوری و خودرویی برگزار شد گفت: بیست و دوم بهمن که بیش از چهل و دو سال است که به ما درس استقامت و ایستادگی در مقابل قدرت های قلدر و مستکبران عالم آموخته است .

وی افزود:۴۲ است که با حضور و اتحاد مردم و رهبری امامین انقلاب محاسبات دشمن به هم می ریزد و نقشه آن را نقش برآب کرده می شود.

خطیب نماز جمعه آسمینون منوجان بیان کرد: یکی از مهمترین و اصلی ترین دلایل شکست های پی در پی آمریکا در این سالهای گذشته در مصاف با جمهوری اسلامی ایران خطای محاسباتی آمریکا و سایر دشمنان بوده است.

حجت الاسلام رضا احمدی نیک خاطر نشان کرد: نمونه های بارز این شکست ها در فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ ،تحریم‌های بی‌سابقه و جنگ ۸ ساله دفاع مقدس است و دلیل این خطای محاسباتی در این است که آنان درکشان از واقعیات غلط است و درک درست و شناخت درستی ندارند.

وی تاکید کرد: علل و عواملی همچون عجز و ناتوانی دشمن از درک و فهم عظمت و عمق اسلام و آموزه‌های دینی ،نو بودن و غیر قابل پیش بینی بودن تجربه انقلاب اسلامی، فرهنگ ناب اسلام اهل بیت(ع) و فرهنگ عاشورا و انتظار، عجز دشمن از اصل بی بدیل ولایت فقیه و رهبری ،عدم شناخت دشمن از شخصیت والای امامین انقلاب و ابعاد شخصیتی ایشان ،شگفتی دشمن و عجز او از مقاومت بی نظیر مردم، عجز دشمن از پیوند مستحکم بین مردم و حاکمیت اسلامی و حماقت ذاتی دشمنان اسلام و انقلاب که قرآن کریم و روایات ما بر آن تاکید ویژه دارند اشاره نمود.

خطیب نماز جمعه آسمینون منوجان با اشاره به برجام بیان کرد: اخیرا مقام معظم رهبری چند نکته را به عنوان راهبرد و فصل‌الخطاب اعلام کردند در مرحله اول طرف‌های مقابل حق ندارند برای ایران اسلامی شرط بگذارند در مرحله دوم سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران در مورد برجام لغو همه جانبه تحریم ها توسط آمریکا و راستی‌آزمایی آن توسط ایران و آنگاه برگشت ایران به تعهدات برجامی است .

حجت الاسلام احمدی نیک تصریح کرد:بنابراین این ما هستیم که حق داریم شرط بگذاریم چون به تمامی تعهدات خود عمل کردیم ولی آنها که به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده اند حق ندارند برای ما شرط بگذارند.

,

حجت الاسلام محمود بهروزه امام جمعه موقت شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: خداوند متعال در سوره مبارکه طه و آیاتی در سوره مبارکه اعراف، در یک نگاه اجتماعی و مسیر زندگی، معیشت و رفع مشکلات، به دو ویژگی مهم اشاره دارد یکی عدم اعراض عملی از یاد خداوند و دیگری ایمان و تقوای الهی است که متاسفانه گاهی جای آن با حرص و طمع عوض می شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری در جلسه با مداحان بر حفظ و نشر اخلاق اجتماعی تاکید داشتند و فرمودند: یکی از چیزهای بسیار مهم، حفظ ادب اسلامی در سخن گفتن است که متاسفانه امروز در فضای مجازی خیلی کمرنگ شده است.

حجت الاسلام بهروزه عنوان کرد: اگر نگاه بداخلاقی در جامعه ما نفوذ کرد و حاکم شد جامعه متزلزل می شود و هیچ اعتمادی در جامعه وجود نخواهد شد اما اگر نگاه تقوا رشد پیدا کرد آن جامعه به تعالی خواهد رسید.

امام جمعه موقت عنبرآباد با تبریک حلول ماه مبارک رجب گفت: ماه مبارک رجب، فرصتی مغتنم برای برداشتن گام های تهذیبی جهت دستیابی به فضایل و زدودن رذایل اخلاقی است.

وی با تبریک ولادت باسعادت امام باقر(ع)خاطرنشان کرد: در میان ائمه اطهار اولین امامی که از دو جانب پدر و مادر علوی و فاطمی است امام باقر(ع) است که ایشان برای نشر مباحث علمی با تربیت شاگردان بزرگی، جهاد ارزشمند و پرثمری را از خویش بر جای گذاشتند.

حجت الاسلام بهروزه با اشاره به سالروز شهادت شهید عماد مغنیه خاطرنشان کرد: یکی از زیرک ترین و باهوش ترین رزمندگان حزب الله، شهید عماد مغنیه است که این فرمانده بزرگ لبنانی نقش عظیمی در شکست صهیونیست ها در جنگ ۳۳ روزه لبنان داشت.

امام‌جمعه موقت عنبرآباد تاکید کرد: مسئولان ما هوشیار باشند و طرح هایی که به نفع دشمن است و ضررش برای مردم را اجرا نکنند.

وی با تسلیت شهادت امام هادی(ع) افزود: کارهایی که این امام بزرگوار انجام دادند اول ارتباط با جامعه ای که سوق به سمت مهدویت ندارد و ایشان این ارتباط را قوی کردند دوم انتخاب وکالت های مختلف که رابطه بین امام و مأموم از بین نرود و سوم تبیین مقام شامخ امامت با ادعیه عالی که از ایشان برجای مانده است.

حجت الاسلام بهروزه عنوان کرد: استقبال مردم عزیز عراق از رییس دستگاه قضا کشورمان استقبال از یک شخص نیست بلکه استقبال از یک مهره نظام و نیروی انقلاب است که ثبت می شود و این باید قدر دانسته شود.

وی افزود: کشور ما در تولید علم رتبه هشت، ششم در مسئله نظامی و در اقتصاد نوزده آن هم با این تحریم های شدید قرار دارد که دشمن با سیاه نمایی قصد نشان دادن یک کشور فشل، خسته و رو به شکست از ایران دارد که این نیت شوم هیچگاه میسر نخواهد شد.

امام جمعه کهنوج: عقلانیت عدم اعتماد به دشمن و توکل به خدا است

,

حجت الاسلام محمود بهروزه امام جمعه موقت شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: خداوند متعال در سوره مبارکه طه و آیاتی در سوره مبارکه اعراف، در یک نگاه اجتماعی و مسیر زندگی، معیشت و رفع مشکلات، به دو ویژگی مهم اشاره دارد یکی عدم اعراض عملی از یاد خداوند و دیگری ایمان و تقوای الهی است که متاسفانه گاهی جای آن با حرص و طمع عوض می شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری در جلسه با مداحان بر حفظ و نشر اخلاق اجتماعی تاکید داشتند و فرمودند: یکی از چیزهای بسیار مهم، حفظ ادب اسلامی در سخن گفتن است که متاسفانه امروز در فضای مجازی خیلی کمرنگ شده است.

حجت الاسلام بهروزه عنوان کرد: اگر نگاه بداخلاقی در جامعه ما نفوذ کرد و حاکم شد جامعه متزلزل می شود و هیچ اعتمادی در جامعه وجود نخواهد شد اما اگر نگاه تقوا رشد پیدا کرد آن جامعه به تعالی خواهد رسید.

امام جمعه موقت عنبرآباد با تبریک حلول ماه مبارک رجب گفت: ماه مبارک رجب، فرصتی مغتنم برای برداشتن گام های تهذیبی جهت دستیابی به فضایل و زدودن رذایل اخلاقی است.

وی با تبریک ولادت باسعادت امام باقر(ع)خاطرنشان کرد: در میان ائمه اطهار اولین امامی که از دو جانب پدر و مادر علوی و فاطمی است امام باقر(ع) است که ایشان برای نشر مباحث علمی با تربیت شاگردان بزرگی، جهاد ارزشمند و پرثمری را از خویش بر جای گذاشتند.

حجت الاسلام بهروزه با اشاره به سالروز شهادت شهید عماد مغنیه خاطرنشان کرد: یکی از زیرک ترین و باهوش ترین رزمندگان حزب الله، شهید عماد مغنیه است که این فرمانده بزرگ لبنانی نقش عظیمی در شکست صهیونیست ها در جنگ ۳۳ روزه لبنان داشت.

امام‌جمعه موقت عنبرآباد تاکید کرد: مسئولان ما هوشیار باشند و طرح هایی که به نفع دشمن است و ضررش برای مردم را اجرا نکنند.

وی با تسلیت شهادت امام هادی(ع) افزود: کارهایی که این امام بزرگوار انجام دادند اول ارتباط با جامعه ای که سوق به سمت مهدویت ندارد و ایشان این ارتباط را قوی کردند دوم انتخاب وکالت های مختلف که رابطه بین امام و مأموم از بین نرود و سوم تبیین مقام شامخ امامت با ادعیه عالی که از ایشان برجای مانده است.

حجت الاسلام بهروزه عنوان کرد: استقبال مردم عزیز عراق از رییس دستگاه قضا کشورمان استقبال از یک شخص نیست بلکه استقبال از یک مهره نظام و نیروی انقلاب است که ثبت می شود و این باید قدر دانسته شود.

وی افزود: کشور ما در تولید علم رتبه هشت، ششم در مسئله نظامی و در اقتصاد نوزده آن هم با این تحریم های شدید قرار دارد که دشمن با سیاه نمایی قصد نشان دادن یک کشور فشل، خسته و رو به شکست از ایران دارد که این نیت شوم هیچگاه میسر نخواهد شد.

امام جمعه کهنوج: عقلانیت عدم اعتماد به دشمن و توکل به خدا است

,

حجت الاسلام محمود بهروزه امام جمعه موقت شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: خداوند متعال در سوره مبارکه طه و آیاتی در سوره مبارکه اعراف، در یک نگاه اجتماعی و مسیر زندگی، معیشت و رفع مشکلات، به دو ویژگی مهم اشاره دارد یکی عدم اعراض عملی از یاد خداوند و دیگری ایمان و تقوای الهی است که متاسفانه گاهی جای آن با حرص و طمع عوض می شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری در جلسه با مداحان بر حفظ و نشر اخلاق اجتماعی تاکید داشتند و فرمودند: یکی از چیزهای بسیار مهم، حفظ ادب اسلامی در سخن گفتن است که متاسفانه امروز در فضای مجازی خیلی کمرنگ شده است.

حجت الاسلام بهروزه عنوان کرد: اگر نگاه بداخلاقی در جامعه ما نفوذ کرد و حاکم شد جامعه متزلزل می شود و هیچ اعتمادی در جامعه وجود نخواهد شد اما اگر نگاه تقوا رشد پیدا کرد آن جامعه به تعالی خواهد رسید.

امام جمعه موقت عنبرآباد با تبریک حلول ماه مبارک رجب گفت: ماه مبارک رجب، فرصتی مغتنم برای برداشتن گام های تهذیبی جهت دستیابی به فضایل و زدودن رذایل اخلاقی است.

وی با تبریک ولادت باسعادت امام باقر(ع)خاطرنشان کرد: در میان ائمه اطهار اولین امامی که از دو جانب پدر و مادر علوی و فاطمی است امام باقر(ع) است که ایشان برای نشر مباحث علمی با تربیت شاگردان بزرگی، جهاد ارزشمند و پرثمری را از خویش بر جای گذاشتند.

حجت الاسلام بهروزه با اشاره به سالروز شهادت شهید عماد مغنیه خاطرنشان کرد: یکی از زیرک ترین و باهوش ترین رزمندگان حزب الله، شهید عماد مغنیه است که این فرمانده بزرگ لبنانی نقش عظیمی در شکست صهیونیست ها در جنگ ۳۳ روزه لبنان داشت.

امام‌جمعه موقت عنبرآباد تاکید کرد: مسئولان ما هوشیار باشند و طرح هایی که به نفع دشمن است و ضررش برای مردم را اجرا نکنند.

وی با تسلیت شهادت امام هادی(ع) افزود: کارهایی که این امام بزرگوار انجام دادند اول ارتباط با جامعه ای که سوق به سمت مهدویت ندارد و ایشان این ارتباط را قوی کردند دوم انتخاب وکالت های مختلف که رابطه بین امام و مأموم از بین نرود و سوم تبیین مقام شامخ امامت با ادعیه عالی که از ایشان برجای مانده است.

حجت الاسلام بهروزه عنوان کرد: استقبال مردم عزیز عراق از رییس دستگاه قضا کشورمان استقبال از یک شخص نیست بلکه استقبال از یک مهره نظام و نیروی انقلاب است که ثبت می شود و این باید قدر دانسته شود.

وی افزود: کشور ما در تولید علم رتبه هشت، ششم در مسئله نظامی و در اقتصاد نوزده آن هم با این تحریم های شدید قرار دارد که دشمن با سیاه نمایی قصد نشان دادن یک کشور فشل، خسته و رو به شکست از ایران دارد که این نیت شوم هیچگاه میسر نخواهد شد.

,

حجت الاسلام محمود بهروزه امام جمعه موقت شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: خداوند متعال در سوره مبارکه طه و آیاتی در سوره مبارکه اعراف، در یک نگاه اجتماعی و مسیر زندگی، معیشت و رفع مشکلات، به دو ویژگی مهم اشاره دارد یکی عدم اعراض عملی از یاد خداوند و دیگری ایمان و تقوای الهی است که متاسفانه گاهی جای آن با حرص و طمع عوض می شود.

,

وی افزود: مقام معظم رهبری در جلسه با مداحان بر حفظ و نشر اخلاق اجتماعی تاکید داشتند و فرمودند: یکی از چیزهای بسیار مهم، حفظ ادب اسلامی در سخن گفتن است که متاسفانه امروز در فضای مجازی خیلی کمرنگ شده است.

,

حجت الاسلام بهروزه عنوان کرد: اگر نگاه بداخلاقی در جامعه ما نفوذ کرد و حاکم شد جامعه متزلزل می شود و هیچ اعتمادی در جامعه وجود نخواهد شد اما اگر نگاه تقوا رشد پیدا کرد آن جامعه به تعالی خواهد رسید.

,

امام جمعه موقت عنبرآباد با تبریک حلول ماه مبارک رجب گفت: ماه مبارک رجب، فرصتی مغتنم برای برداشتن گام های تهذیبی جهت دستیابی به فضایل و زدودن رذایل اخلاقی است.

,

وی با تبریک ولادت باسعادت امام باقر(ع)خاطرنشان کرد: در میان ائمه اطهار اولین امامی که از دو جانب پدر و مادر علوی و فاطمی است امام باقر(ع) است که ایشان برای نشر مباحث علمی با تربیت شاگردان بزرگی، جهاد ارزشمند و پرثمری را از خویش بر جای گذاشتند.

,

حجت الاسلام بهروزه با اشاره به سالروز شهادت شهید عماد مغنیه خاطرنشان کرد: یکی از زیرک ترین و باهوش ترین رزمندگان حزب الله، شهید عماد مغنیه است که این فرمانده بزرگ لبنانی نقش عظیمی در شکست صهیونیست ها در جنگ ۳۳ روزه لبنان داشت.

,

امام‌جمعه موقت عنبرآباد تاکید کرد: مسئولان ما هوشیار باشند و طرح هایی که به نفع دشمن است و ضررش برای مردم را اجرا نکنند.

,

وی با تسلیت شهادت امام هادی(ع) افزود: کارهایی که این امام بزرگوار انجام دادند اول ارتباط با جامعه ای که سوق به سمت مهدویت ندارد و ایشان این ارتباط را قوی کردند دوم انتخاب وکالت های مختلف که رابطه بین امام و مأموم از بین نرود و سوم تبیین مقام شامخ امامت با ادعیه عالی که از ایشان برجای مانده است.

,

حجت الاسلام بهروزه عنوان کرد: استقبال مردم عزیز عراق از رییس دستگاه قضا کشورمان استقبال از یک شخص نیست بلکه استقبال از یک مهره نظام و نیروی انقلاب است که ثبت می شود و این باید قدر دانسته شود.

,

وی افزود: کشور ما در تولید علم رتبه هشت، ششم در مسئله نظامی و در اقتصاد نوزده آن هم با این تحریم های شدید قرار دارد که دشمن با سیاه نمایی قصد نشان دادن یک کشور فشل، خسته و رو به شکست از ایران دارد که این نیت شوم هیچگاه میسر نخواهد شد.

,

امام جمعه کهنوج: عقلانیت عدم اعتماد به دشمن و توکل به خدا است

, امام جمعه کهنوج: عقلانیت عدم اعتماد به دشمن و توکل به خدا است, امام جمعه کهنوج: عقلانیت عدم اعتماد به دشمن و توکل به خدا است,

حجت الاسلام والمسلمین اکبر افشار منش نماینده ولی فقیه در شهرستان کهنوج در آیین نماز جمعه این هفته کهنوج گفت: ملت ایران با الهام از هدایت های امام راحل با ایمان و اراده و هوشیاری خود گردنه های دشوار را پشت سر گذاشت و به موفقیت های درخشان دست یافت.

,

وی در ادامه با تاکید بر رعایت سبک زندگی اسلامی گفت: امروز دشمن ذائقه غرب گرایی را ترویج می کند و با در دستور کار داشتن نفوذ، به دنبال شکاف و توطئه در کشور است.

,

خطیب جمعه خاطر نشان کرد: مردم فرق عقلانیت و ترسو بودن و فرار کردن را می دانند، مفهوم شجاعت را می‌فهمند، اقتضای عقلانیت را در عدم اعتماد به دشمن و توکل بخداوند متعال می‌دانند.

,

وی یاد آور شد: درست است که مردم در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند اما اتفاقا در همین شرایط سخت باید از مالمان بگذریم تا خداوند نیز گشایشی ایجاد کند.

,

امام جمعه شهرستان کهنوج متذکر شد: مراقبت از فرزندان در فضای مجازی در این شرایط کرونایی بسیار سخت است، نه سخت گیری بیش از اندازه و نه آزاد گذاشتن فرزندان در استفاده از فضای مجازی ،پدران و مادران باید این شرایط را کنترل و مدیریت کنند.

,

امام جمعه رفسنجان: معیشت مردم باید مورد توجه جدی و سریع قرار گیرد

, امام جمعه رفسنجان: معیشت مردم باید مورد توجه جدی و سریع قرار گیرد, امام جمعه رفسنجان: معیشت مردم باید مورد توجه جدی و سریع قرار گیرد,

حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مسئولان به مشکلات مردم رسیدگی کنند و به معیشت آنان به ویژه اقشار کم درآمد توجه جدی، برخی گرانی ها و تورم ها بی دلیل است و باید مدیریت و نظارت جدی تر شود.

,

وی افزود: مسکن مهر نمی گویم بی اشکال بود اما می توان اشکالات آن را برطرف کرد، این طرح قیمت خانه را پایین آورد ، کارهای موفق باید سرلوحه کار قرار گیرد، منظور از مسئولان تصمیم گیران کلان کشور است.

,

عسکری خاطر نشان کرد: معیشت مردم باید مورد توجه جدی و سریع قرار گیرد، یک کارگر نمی تواند با این تورم زندگی کند، مسئولان قدر این مردم را بدانند از حضور آنان استفاده کنند و ادای تکلیف نمایند.

,

وی بیان کرد: حضور مردم در مراسم چهل و دومین بصورت خودرویی و موتوری ستودنی بود و دشمنانان این ملت نتوانستند آن رانادیده بگیرند و اعلام کردند که مردم باز هم به صحنه آمدند.

,

خطیب جمعه رفسنجان یادآور شد: ماه رجب اولین ماه از فصل خودسازی است اگر نتوانیم ماه رجب و شعبان را درست کنیم نمی توانیم ماه ضیافت الهی را درک کنیم.

,

امام جمعه آسمینون: ۴۲ سال حضور و اتحاد مردم نقشه های دشمن را نقش بر آب کرده است

, امام جمعه آسمینون: ۴۲ سال حضور و اتحاد مردم نقشه های دشمن را نقش بر آب کرده است, امام جمعه آسمینون: ۴۲ سال حضور و اتحاد مردم نقشه های دشمن را نقش بر آب کرده است,

حجت الاسلام و المسلمین رضا احمدی نیک امام جمعه آسمینون منوجان با قدردانی از حضور مردم انقلابی در ویژه برنامه های دهه مبارک فجر و برنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال که به خاطر شرایط کرونا به صورت موتوری و خودرویی برگزار شد گفت: بیست و دوم بهمن که بیش از چهل و دو سال است که به ما درس استقامت و ایستادگی در مقابل قدرت های قلدر و مستکبران عالم آموخته است .

, حجت الاسلام و المسلمین رضا احمدی نیک امام جمعه آسمینون منوجان با قدردانی از حضور مردم انقلابی در ویژه برنامه های دهه مبارک فجر و برنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال که به خاطر شرایط کرونا به صورت موتوری و خودرویی برگزار شد گفت: بیست و دوم بهمن که بیش از چهل و دو سال است که به ما درس استقامت و ایستادگی در مقابل قدرت های قلدر و مستکبران عالم آموخته است .,

وی افزود:۴۲ است که با حضور و اتحاد مردم و رهبری امامین انقلاب محاسبات دشمن به هم می ریزد و نقشه آن را نقش برآب کرده می شود.

,

خطیب نماز جمعه آسمینون منوجان بیان کرد: یکی از مهمترین و اصلی ترین دلایل شکست های پی در پی آمریکا در این سالهای گذشته در مصاف با جمهوری اسلامی ایران خطای محاسباتی آمریکا و سایر دشمنان بوده است.

,

حجت الاسلام رضا احمدی نیک خاطر نشان کرد: نمونه های بارز این شکست ها در فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ ،تحریم‌های بی‌سابقه و جنگ ۸ ساله دفاع مقدس است و دلیل این خطای محاسباتی در این است که آنان درکشان از واقعیات غلط است و درک درست و شناخت درستی ندارند.

,

وی تاکید کرد: علل و عواملی همچون عجز و ناتوانی دشمن از درک و فهم عظمت و عمق اسلام و آموزه‌های دینی ،نو بودن و غیر قابل پیش بینی بودن تجربه انقلاب اسلامی، فرهنگ ناب اسلام اهل بیت(ع) و فرهنگ عاشورا و انتظار، عجز دشمن از اصل بی بدیل ولایت فقیه و رهبری ،عدم شناخت دشمن از شخصیت والای امامین انقلاب و ابعاد شخصیتی ایشان ،شگفتی دشمن و عجز او از مقاومت بی نظیر مردم، عجز دشمن از پیوند مستحکم بین مردم و حاکمیت اسلامی و حماقت ذاتی دشمنان اسلام و انقلاب که قرآن کریم و روایات ما بر آن تاکید ویژه دارند اشاره نمود.

,

خطیب نماز جمعه آسمینون منوجان با اشاره به برجام بیان کرد: اخیرا مقام معظم رهبری چند نکته را به عنوان راهبرد و فصل‌الخطاب اعلام کردند در مرحله اول طرف‌های مقابل حق ندارند برای ایران اسلامی شرط بگذارند در مرحله دوم سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران در مورد برجام لغو همه جانبه تحریم ها توسط آمریکا و راستی‌آزمایی آن توسط ایران و آنگاه برگشت ایران به تعهدات برجامی است .

,

حجت الاسلام احمدی نیک تصریح کرد:بنابراین این ما هستیم که حق داریم شرط بگذاریم چون به تمامی تعهدات خود عمل کردیم ولی آنها که به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده اند حق ندارند برای ما شرط بگذارند.

,

امام جمعه بم: شرط بازگشت ایران به برجام، لغو همه تحریم ها است

, امام جمعه بم: شرط بازگشت ایران به برجام، لغو همه تحریم ها است, امام جمعه بم: شرط بازگشت ایران به برجام، لغو همه تحریم ها است,

خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بم حجت‌الاسلام والمسلمین دانشی ضمن رعایت تقوای الهی برای خود و همه مردم گفت: ما در آستانه فرارسیدن ماه رجب هستیم و سه ماه سر تا سر نیایش رجب، شعبان و رمضان را در پیش داریم من به نوبه خود حلول ماه رجب رو به همه مردم تبریک عرض میکنم.

وی در ادامه گفت: اگرچه شاهد سیل نزولی کرونا در کشور هستیم اما مردم باید توجه داشته باشند موج چهارم در پیش است و هر چه بیشتر باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی افزود: مراسم راهپیمایی امسال به صورت متفاوت و فوق‌العاده ای انجام شد.

وی خاطرنشان کرد :افتتاح طرح های کوچک و بزرگ را در این دهه داشتیم که این موجب پیشرفت نظام بوده و نشان دهنده دست آورد های این نظام است و در عین حال باید تلاش برای رفع کم بود ها را در دستور کار داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین دانشی گفت:شرط مهم تحول نترسیدن و نهراسیدن از دشمن و دشمنی هاست و این باور برگرفته از آیات و روایات متعدد است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که در جلسه با پرسنل نیروی هوایی گفت: مرعوب دشمن شدن و یا امید به بیگانه داشتن از خطا های بزرگ است آنچه که باید توجه داشت فقط و فقط از خدا بترسید آن پیر فرزانه در ۴٢سال پیش گفت از هیچ قدرتی الا خداوند نترسید که اگر این کار را کردید شما پیروزید.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بیان داشتتند آمریکا باید تمام تحریم ها را بردارد تا ما به برجام برگردیم ایران باید آمریکا را راستی آزمایی کند تا زمانی که به تعهدات خود برنگشته، ایران به برجام باز نخواهد گشت.

امام جمعه فاریاب: تعامل با کشورهای آسیایی، تو دهنی به غرب پیمان شکن است

حجت الاسلام رفیعی خطیب نماز جمعه این هفته فاریاب به سفر آقای رئیس مجلس به روسیه اشاره کرد و گفت:این سفر ارزشمند است چرا که با تعاملی که قبلا داشتند باعث شکست داعش شد و در آینده که موضوع قفقاز و آذربایجان است برای اینکه غرب فتنه و شیطنت در این مناطق نداشته باشد و مشکل ایجاد نکند این تعامل دوباره باید شکل گیرد.

وی گفت: همچنین با توجه به بد عهدی غربی ها ازجهت بازار اقتصادی روسیه، چین، ژاپن و هند خوب هستند و می توانیم رابطه اقتصادی ، سیاسی و اقتصادی خوبی با آنها داشته باشیم.

حجت الاسلام رفیعی در مورد سفر ریاست محترم قوه ی قضائیه آیت الله رئیسی به عراق بیان کرد: این سفر را می توان خیلی مفید ارزیابی کرد چرا که دو کشور ایران و عراق به همدیگر علاقه دارند، همچنین مسائل سیاسی در منطقه و پیگیری جنایت فرودگاه بغداد و شهادت حاج قاسم از اهداف این سفر بود.

وی تصریح کرد :این گونه سفرها در سطح ریاست مجلس و قضا در واقع یک تو دهنی به غرب بد عهد و پیمان شکن است.

امام جمعه زرند: رفع تحریم ها حق غصب شده ملت ایران است

نماز جمعه بیست و چهارم بهمن ماهِ شهرستان زرند به امامت حجت السلام ابراهیمی با جمعیت انبوه نماز گزاران عاشق برگزار شد.

امام جمعه زرند به راهپیمایی ۲۲ بهمن در کل کشور ، مخصوصا شهرستان زرند اشاره داشت و تصریح کرد: راهپیمایی باشکوهی ، به شیوه متفاوتی و با استقبال فوق العاده بالایی برگزار شد که خبرنگاران زیادی از داخل و خارج کشور این رویداد عظیم را اطلاع رسانی کردند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به آغاز ماه رجب بیان کرد: کسانی که دل در گرو محبت خدا نهاده‌اند، لحظه‌شماری می‌کنند تا با ورود به ماه رجب و بهره‌مندی از برکات آن، به درک فیوضات ماه عظیم شعبان موفق شوند و پس از آن بتوانند مدال لیاقت ورود به ضیافت الهی در ماه رمضان را دریافت کنند.

وی در ادامه به مشکلات کارگران معادن شهرستان اشاره کردند و از پیگیری های نماینده مردم زرند و کوهبنان قدردانی نمودند.

امام جمعه زرند با اشاره به بدعهدی آمریکایی ها و اروپای به برجام گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری ما هیچ اصراری نداریم، هیچ عجله‌ای نداریم که آمریکا به برجام برگردد اصلاً مسئله‌‌ی ما این نیست که آمریکا به برجام برگردد یا برنگردد. آنچه مطالبه‌ی منطقی ما و مطالبه‌ی عقلانی ما است، رفع تحریمها است؛ این حقّ غصب‌شده‌ی ملّت ایران است.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان به پیش‌بینی های تاریخی سکاندار انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای اشاره نمودند که هر آنچه تا به حال پیش بینی فرمودند در جهان اتفاق افتاده ان شاالله پیش بینی ایشان در مورد اسرائیل نیز عملی خواهدشد و این عنصر خبیث و چرکین از صفحه روزگار محو خواهد شد.

امام جمعه بردسیر: خطای محاسباتی دشمن درباره عظمت ملت ایران، دلیل شکست آنها است

حجت الاسلام علی اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب گفت: ماه رجب ماه بسیار مبارکی است که باید از آن بهترین بهره ها را ببریم.

امام جمعه بردسیر از حضور مردم در راهپیمایی۲۲بهمن به صورت خودرویی و موتوری قدردانی کرد و افزود: دلیل اصلی شکست آمریکا و صهیونیست دربرابر ایران اسلامی خطای محاسباتی آنها درباره عظمت ملت انقلابی ایران است.
وی تصریح کرد: دشمنان ما هنوز ملت و رهبر ما را نشناخته اند و نمی دانند این مردم هر جا که لازم باشد پای کار انقلاب هستند و پا پس نمی کشند.
حجت الاسلام کرمانی گفت: در بحث مذاکره هسته ای و تحریم ها ما طلبکاریم و طرف های مقابل ما بدهکارند زیرا ما به تعهدات خودمان عمل کردیم و آنها عمل نکردند و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری الان باید درعمل رفع کامل تحریمها انجام شود.

وی ابراز کرد: آنچه همیشه جوامع از آن رنج می برند بی اخلاقی و افول اخلاق است و در جامعه اسلامی و در مکتب اسلام نباید بداخلاقی ها باشد و در این مورد ما باید مکتب حاج قاسم را در مد نظر قرار دهیم.

وی ضمن اشاره به برگزاری مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب در شهرستان، از مردم و عوامل برگزارکننده این مسابقه تقدیر کرد و گفت: حضور ۱۷۴۰ بردسیری در این آزمون نشان دهنده روحیه انقلابی و پای کار مردم است.
امام جمعه بردسیر در پایان از صنایع فولاد خواست در بحث مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی مشارکت بیشتری داشته باشند و در تقویت بنیه ی فرهنگی و اجتماعی این مردم که واقعا هم حق دارند توجه بیشتری داشته باشند.

امام جمعه سیرجان: ۲۲بهمن نمایش وفاداری مردم به انقلاب و ارزش ها است

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز امروز سیرجان با بیان اینکه مردم با بصیرت ایران اسلامی دشمن خود را می شناسند و شعارهای انقلاب را هرگز فراموش نمی‌کنند، اظهار کرد: از مردم در خصوص برگزاری مراسم باشکوه ۲۲ بهمن که به صورت رژه خودرویی برگزار شد، قدردانی می‌کنم.

امام جمعه سیرجان بیان کرد: این حضور پیامش این بود که این مردم با تمام مشکلاتی که دارند، نسبت به انقلاب و نظام‌شان احترام گذاشته و تکریم می‌دارند و به شکل خانوادگی وارد این میدان می‌شوند.

وی ادامه داد: علی‌رغم تغییر روش راهپیمایی که با وسایل نقلیه انجام شد، حس و حال این مراسم تغییری نکرد بلکه پرشورتر با نشاط بیشتر برگزار شد و همه دیدیم که پرچم‌های ایران اسلامی زینت‌بخش مراسم بر روی خودروها و در دست مردم بود و  پلاکاردها و نمادهای با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل دشمن‌شناسی را نشانه داشت.

حسینی خاطرنشان کرد: بیست و دوم بهمن عهد و پیمان میان خود مردم است و ارتباطی به آمریکا، اروپا و سایر کشورها ندارد. ملت ایران در بیست و دوم بهمن انقلابی کردند و همچنان پایبند به عهد و پیمان خود هستند و با حضور در این روز باز هم به دنیا اعلام کردند که همچنان انقلاب را قبول دارند و به اهداف و ارزش‌های انقلاب وفادار هستند.

خطیب جمعه سیرجان در خصوص تعهدات برجام با اشاره به فرمایشات رهبری معظم گفت: ایران هنگامی به تعهدات برجامی خود بازخواهد گشت که آمریکا همه تحریم‌ها را در عمل و نه در حرف یا بر روی کاغذ، لغو کند و این لغو تحریم‌ها مورد راستی‌آزمایی ایران قرار گیرد و این، سیاست قطعی و غیرقابل برگشت جمهوری اسلامی و مورد اتفاق همه مسئولان است و هیچکس از آن عدول نخواهد کرد.

امام جمعه فهرج: کار و تلاش بزرگترین راه مبارزه با استکبار جهانی است

حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به در پیش رو بودن ماه رجب بر قدردانستن این ماه تاکید و اظهار کرد: ماه رجب فرصتی برای جمع آوری توشه آخرت است و باید از آن بهره لازم را برد.

وی با قدردانی از حضور باشکوه مردم فهرج و بخش نگین کویر در راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن گفت: ما در دنیا انقلابی نداریم که بعد از ۴۲ سال مردمانش این چنین وفادار و پایبند به آرمان های انقلاب باشند.

آقاملایی در ادامه به مهم ترین راه های مبارزه با استکبار جهانی اشاره و بیان کرد: کار و تلاش برای اصلاح امور کشور بزرگترین مبارزه با آمریکاست؛ لذا مسئولان دولتی و بخش های مختلف باید برای ایجاد اشتغال و مبارزه با فساد کار و تلاش کنند.

خطیب جمعه فهرج همچنین از مبارزه با فساد اقتصادی، مبارزه با خوی اشرافی گری، صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف، استفاده از کالای داخلی و تقویت پول ملی بعنوان دیگر راه های مبارزه با استکبار نام برد و بیان کرد: کار دشمن دشمنی است و باید قوی و روی پای خود ایستاد.

وی تصریح کرد: ان‌شاءالله به کوری چشم دشمنان روز به روز استوارتر قدم برمیداریم و این پرچم را به صاحب اصلی اش می رسانیم.

امام جمعه ریگان: مسئولان به داد جوانان بیکار برسند

حجت الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه شهرستان ریگان در خطبه های این هفته نماز جمعه، اظهار کرد: آمریکا و سه کشور اروپایی که تعهدات برجام را زیر پا گذاشتند دیگر حق ندارند برای برجام شرط و شروط تعیین کنند.

رضازاده با بیان این اینکه این کشور ها به تعهدات برجامی عمل نکردند، تصریح کرد: آنها نیز تحریم ها را افزایش دادند.

خطیب جمعه ریگان با بیان اینکه، امروز بزرگترین مبارزه با آمریکا کار و تلاش کردن در کشور است، افزود: کار و تلاش در جهت ایجاد اشتغال، مبارزه با فساد، گرانی ها و تورم در سطح جامعه و باز کردن گره های معیشتی مردم و قشر مستضعف جامعه ما را به سر منزل مقصود می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه خدمت به خلق مردم باید برای ما افتخار باشد، عنوان کرد: مسئولان به داد جوانان بیکار برسند.

امام جمعه کوهبنان: ترس و وحشت دشمنان از مواضع انقلابی مجلس

حجت الاسلام حاج شیخ مرتضی جعفری در خطبه های نماز جمعه این هفته کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: تقوای الهی ، عفو و بخشش از گناه دیگران، حفظ زبان از غیبت ، دروغ و تهمت و….. موجبات عزت انسان در دنیا و آخرت هستند.

وی تاکید کرد: جا دارد از حضور باشکوه ، بابصیرت و انقلابی مردم کوهبنان در مراسم رژه موتوری و خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن که با اعلام وفاداری و بیعت مجدد با آرمان های بلند شهیدان، حضرت امام (ره) و مقام‌ معظم رهبری همراه بود تقدیر و تشکر کرد.

امام‌ جمعه کوهبنان افزود:‌ مردم با حضور گسترده انزجار و نفرت خود را از آمریکا و اسرائیل به نمایش گذاشتند و بر حفظ وحدت در برابر استکبار جهانی تاکید نمودند.
وی ابراز کرد: ماه رجب از ماه های بسیار با ارزش ، ماه دعا ، استغفار و استجابت دعا هست خواندن ادعیه و اعمال ماه رجب از جمله روزه داری را بسیار اهمیت بدهیم تا از آتش دوزخ نجات پیدا کنیم.
خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: در اولین روز از ماه رجب میلاد باسعادت حضرت امام باقر(ع) را در پیش داریم در گفتگوها و معاشرت الگوی ما ائمه اطهار خصوصا امام باقر(ع) باشد.
وی یادآور شد:تولد امام جواد(ع)، میلاد باسعادت مولای متقیان، شهادت حضرت امام هادی(ع) و عید مبعث از جمله مناسبت های بسیار مهم ماه رجب هستند.
حجت الاسلام جعفری ادامه داد: اطاعت از خدا، اطاعت از انبیای الهی و در عصر غیبت هم اطاعت از ولی امر مسلمین جهان عزت انسان را در بر دارد.

وی ابراز داشت: تقدیر و تشکر می کنم از نماینده مردم شهرستان سرکار خانم شریعتی که با دعوت ایشان نائب رئیس اول مجلس در معادن شهرستان و در جمع کارگران معادن حضور پیدا کردند و به درد دل نمایندگان کارگران گوش دادند.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: با مواضع انقلابی مجلس همواره شاهد ترس و وحشت دشمنان خواهیم بود چرا که نمایندگان مجلس انقلابی و مطیع اوامر مقام معظم رهبری هستند.

 

انتهای پیام/

,

خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بم حجت‌الاسلام والمسلمین دانشی ضمن رعایت تقوای الهی برای خود و همه مردم گفت: ما در آستانه فرارسیدن ماه رجب هستیم و سه ماه سر تا سر نیایش رجب، شعبان و رمضان را در پیش داریم من به نوبه خود حلول ماه رجب رو به همه مردم تبریک عرض میکنم.

,

وی در ادامه گفت: اگرچه شاهد سیل نزولی کرونا در کشور هستیم اما مردم باید توجه داشته باشند موج چهارم در پیش است و هر چه بیشتر باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

,

وی افزود: مراسم راهپیمایی امسال به صورت متفاوت و فوق‌العاده ای انجام شد.

,

وی خاطرنشان کرد :افتتاح طرح های کوچک و بزرگ را در این دهه داشتیم که این موجب پیشرفت نظام بوده و نشان دهنده دست آورد های این نظام است و در عین حال باید تلاش برای رفع کم بود ها را در دستور کار داشته باشیم.

,

حجت الاسلام والمسلمین دانشی گفت:شرط مهم تحول نترسیدن و نهراسیدن از دشمن و دشمنی هاست و این باور برگرفته از آیات و روایات متعدد است.

,

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که در جلسه با پرسنل نیروی هوایی گفت: مرعوب دشمن شدن و یا امید به بیگانه داشتن از خطا های بزرگ است آنچه که باید توجه داشت فقط و فقط از خدا بترسید آن پیر فرزانه در ۴٢سال پیش گفت از هیچ قدرتی الا خداوند نترسید که اگر این کار را کردید شما پیروزید.

,

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بیان داشتتند آمریکا باید تمام تحریم ها را بردارد تا ما به برجام برگردیم ایران باید آمریکا را راستی آزمایی کند تا زمانی که به تعهدات خود برنگشته، ایران به برجام باز نخواهد گشت.

,

امام جمعه فاریاب: تعامل با کشورهای آسیایی، تو دهنی به غرب پیمان شکن است

, امام جمعه فاریاب: تعامل با کشورهای آسیایی، تو دهنی به غرب پیمان شکن است, امام جمعه فاریاب: تعامل با کشورهای آسیایی، تو دهنی به غرب پیمان شکن است,

حجت الاسلام رفیعی خطیب نماز جمعه این هفته فاریاب به سفر آقای رئیس مجلس به روسیه اشاره کرد و گفت:این سفر ارزشمند است چرا که با تعاملی که قبلا داشتند باعث شکست داعش شد و در آینده که موضوع قفقاز و آذربایجان است برای اینکه غرب فتنه و شیطنت در این مناطق نداشته باشد و مشکل ایجاد نکند این تعامل دوباره باید شکل گیرد.

,

وی گفت: همچنین با توجه به بد عهدی غربی ها ازجهت بازار اقتصادی روسیه، چین، ژاپن و هند خوب هستند و می توانیم رابطه اقتصادی ، سیاسی و اقتصادی خوبی با آنها داشته باشیم.

,

حجت الاسلام رفیعی در مورد سفر ریاست محترم قوه ی قضائیه آیت الله رئیسی به عراق بیان کرد: این سفر را می توان خیلی مفید ارزیابی کرد چرا که دو کشور ایران و عراق به همدیگر علاقه دارند، همچنین مسائل سیاسی در منطقه و پیگیری جنایت فرودگاه بغداد و شهادت حاج قاسم از اهداف این سفر بود.

,

وی تصریح کرد :این گونه سفرها در سطح ریاست مجلس و قضا در واقع یک تو دهنی به غرب بد عهد و پیمان شکن است.

,

امام جمعه زرند: رفع تحریم ها حق غصب شده ملت ایران است

, امام جمعه زرند: رفع تحریم ها حق غصب شده ملت ایران است, امام جمعه زرند: رفع تحریم ها حق غصب شده ملت ایران است,

نماز جمعه بیست و چهارم بهمن ماهِ شهرستان زرند به امامت حجت السلام ابراهیمی با جمعیت انبوه نماز گزاران عاشق برگزار شد.

, نماز جمعه بیست و چهارم بهمن ماهِ شهرستان زرند به امامت حجت السلام ابراهیمی با جمعیت انبوه نماز گزاران عاشق برگزار شد.,

امام جمعه زرند به راهپیمایی ۲۲ بهمن در کل کشور ، مخصوصا شهرستان زرند اشاره داشت و تصریح کرد: راهپیمایی باشکوهی ، به شیوه متفاوتی و با استقبال فوق العاده بالایی برگزار شد که خبرنگاران زیادی از داخل و خارج کشور این رویداد عظیم را اطلاع رسانی کردند.

,

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به آغاز ماه رجب بیان کرد: کسانی که دل در گرو محبت خدا نهاده‌اند، لحظه‌شماری می‌کنند تا با ورود به ماه رجب و بهره‌مندی از برکات آن، به درک فیوضات ماه عظیم شعبان موفق شوند و پس از آن بتوانند مدال لیاقت ورود به ضیافت الهی در ماه رمضان را دریافت کنند.

,

وی در ادامه به مشکلات کارگران معادن شهرستان اشاره کردند و از پیگیری های نماینده مردم زرند و کوهبنان قدردانی نمودند.

,

امام جمعه زرند با اشاره به بدعهدی آمریکایی ها و اروپای به برجام گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری ما هیچ اصراری نداریم، هیچ عجله‌ای نداریم که آمریکا به برجام برگردد اصلاً مسئله‌‌ی ما این نیست که آمریکا به برجام برگردد یا برنگردد. آنچه مطالبه‌ی منطقی ما و مطالبه‌ی عقلانی ما است، رفع تحریمها است؛ این حقّ غصب‌شده‌ی ملّت ایران است.

,

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان به پیش‌بینی های تاریخی سکاندار انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای اشاره نمودند که هر آنچه تا به حال پیش بینی فرمودند در جهان اتفاق افتاده ان شاالله پیش بینی ایشان در مورد اسرائیل نیز عملی خواهدشد و این عنصر خبیث و چرکین از صفحه روزگار محو خواهد شد.

,

امام جمعه بردسیر: خطای محاسباتی دشمن درباره عظمت ملت ایران، دلیل شکست آنها است

, امام جمعه بردسیر: خطای محاسباتی دشمن درباره عظمت ملت ایران، دلیل شکست آنها است, امام جمعه بردسیر: خطای محاسباتی دشمن درباره عظمت ملت ایران، دلیل شکست آنها است,

حجت الاسلام علی اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب گفت: ماه رجب ماه بسیار مبارکی است که باید از آن بهترین بهره ها را ببریم.

,

امام جمعه بردسیر از حضور مردم در راهپیمایی۲۲بهمن به صورت خودرویی و موتوری قدردانی کرد و افزود: دلیل اصلی شکست آمریکا و صهیونیست دربرابر ایران اسلامی خطای محاسباتی آنها درباره عظمت ملت انقلابی ایران است.
وی تصریح کرد: دشمنان ما هنوز ملت و رهبر ما را نشناخته اند و نمی دانند این مردم هر جا که لازم باشد پای کار انقلاب هستند و پا پس نمی کشند.
حجت الاسلام کرمانی گفت: در بحث مذاکره هسته ای و تحریم ها ما طلبکاریم و طرف های مقابل ما بدهکارند زیرا ما به تعهدات خودمان عمل کردیم و آنها عمل نکردند و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری الان باید درعمل رفع کامل تحریمها انجام شود.

,
,
,

وی ابراز کرد: آنچه همیشه جوامع از آن رنج می برند بی اخلاقی و افول اخلاق است و در جامعه اسلامی و در مکتب اسلام نباید بداخلاقی ها باشد و در این مورد ما باید مکتب حاج قاسم را در مد نظر قرار دهیم.

,

وی ضمن اشاره به برگزاری مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب در شهرستان، از مردم و عوامل برگزارکننده این مسابقه تقدیر کرد و گفت: حضور ۱۷۴۰ بردسیری در این آزمون نشان دهنده روحیه انقلابی و پای کار مردم است.
امام جمعه بردسیر در پایان از صنایع فولاد خواست در بحث مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی مشارکت بیشتری داشته باشند و در تقویت بنیه ی فرهنگی و اجتماعی این مردم که واقعا هم حق دارند توجه بیشتری داشته باشند.

,
,

امام جمعه سیرجان: ۲۲بهمن نمایش وفاداری مردم به انقلاب و ارزش ها است

, امام جمعه سیرجان: ۲۲بهمن نمایش وفاداری مردم به انقلاب و ارزش ها است, امام جمعه سیرجان: ۲۲بهمن نمایش وفاداری مردم به انقلاب و ارزش ها است,

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز امروز سیرجان با بیان اینکه مردم با بصیرت ایران اسلامی دشمن خود را می شناسند و شعارهای انقلاب را هرگز فراموش نمی‌کنند، اظهار کرد: از مردم در خصوص برگزاری مراسم باشکوه ۲۲ بهمن که به صورت رژه خودرویی برگزار شد، قدردانی می‌کنم.

,

امام جمعه سیرجان بیان کرد: این حضور پیامش این بود که این مردم با تمام مشکلاتی که دارند، نسبت به انقلاب و نظام‌شان احترام گذاشته و تکریم می‌دارند و به شکل خانوادگی وارد این میدان می‌شوند.

,

وی ادامه داد: علی‌رغم تغییر روش راهپیمایی که با وسایل نقلیه انجام شد، حس و حال این مراسم تغییری نکرد بلکه پرشورتر با نشاط بیشتر برگزار شد و همه دیدیم که پرچم‌های ایران اسلامی زینت‌بخش مراسم بر روی خودروها و در دست مردم بود و  پلاکاردها و نمادهای با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل دشمن‌شناسی را نشانه داشت.

,

حسینی خاطرنشان کرد: بیست و دوم بهمن عهد و پیمان میان خود مردم است و ارتباطی به آمریکا، اروپا و سایر کشورها ندارد. ملت ایران در بیست و دوم بهمن انقلابی کردند و همچنان پایبند به عهد و پیمان خود هستند و با حضور در این روز باز هم به دنیا اعلام کردند که همچنان انقلاب را قبول دارند و به اهداف و ارزش‌های انقلاب وفادار هستند.

,

خطیب جمعه سیرجان در خصوص تعهدات برجام با اشاره به فرمایشات رهبری معظم گفت: ایران هنگامی به تعهدات برجامی خود بازخواهد گشت که آمریکا همه تحریم‌ها را در عمل و نه در حرف یا بر روی کاغذ، لغو کند و این لغو تحریم‌ها مورد راستی‌آزمایی ایران قرار گیرد و این، سیاست قطعی و غیرقابل برگشت جمهوری اسلامی و مورد اتفاق همه مسئولان است و هیچکس از آن عدول نخواهد کرد.

,

امام جمعه فهرج: کار و تلاش بزرگترین راه مبارزه با استکبار جهانی است

, امام جمعه فهرج: کار و تلاش بزرگترین راه مبارزه با استکبار جهانی است, امام جمعه فهرج: کار و تلاش بزرگترین راه مبارزه با استکبار جهانی است,

حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به در پیش رو بودن ماه رجب بر قدردانستن این ماه تاکید و اظهار کرد: ماه رجب فرصتی برای جمع آوری توشه آخرت است و باید از آن بهره لازم را برد.

,

وی با قدردانی از حضور باشکوه مردم فهرج و بخش نگین کویر در راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن گفت: ما در دنیا انقلابی نداریم که بعد از ۴۲ سال مردمانش این چنین وفادار و پایبند به آرمان های انقلاب باشند.

,

آقاملایی در ادامه به مهم ترین راه های مبارزه با استکبار جهانی اشاره و بیان کرد: کار و تلاش برای اصلاح امور کشور بزرگترین مبارزه با آمریکاست؛ لذا مسئولان دولتی و بخش های مختلف باید برای ایجاد اشتغال و مبارزه با فساد کار و تلاش کنند.

,

خطیب جمعه فهرج همچنین از مبارزه با فساد اقتصادی، مبارزه با خوی اشرافی گری، صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف، استفاده از کالای داخلی و تقویت پول ملی بعنوان دیگر راه های مبارزه با استکبار نام برد و بیان کرد: کار دشمن دشمنی است و باید قوی و روی پای خود ایستاد.

,

وی تصریح کرد: ان‌شاءالله به کوری چشم دشمنان روز به روز استوارتر قدم برمیداریم و این پرچم را به صاحب اصلی اش می رسانیم.

,

امام جمعه ریگان: مسئولان به داد جوانان بیکار برسند

, امام جمعه ریگان: مسئولان به داد جوانان بیکار برسند, امام جمعه ریگان: مسئولان به داد جوانان بیکار برسند,

حجت الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه شهرستان ریگان در خطبه های این هفته نماز جمعه، اظهار کرد: آمریکا و سه کشور اروپایی که تعهدات برجام را زیر پا گذاشتند دیگر حق ندارند برای برجام شرط و شروط تعیین کنند.

,

رضازاده با بیان این اینکه این کشور ها به تعهدات برجامی عمل نکردند، تصریح کرد: آنها نیز تحریم ها را افزایش دادند.

,

خطیب جمعه ریگان با بیان اینکه، امروز بزرگترین مبارزه با آمریکا کار و تلاش کردن در کشور است، افزود: کار و تلاش در جهت ایجاد اشتغال، مبارزه با فساد، گرانی ها و تورم در سطح جامعه و باز کردن گره های معیشتی مردم و قشر مستضعف جامعه ما را به سر منزل مقصود می‌رساند.

,

وی با اشاره به اینکه خدمت به خلق مردم باید برای ما افتخار باشد، عنوان کرد: مسئولان به داد جوانان بیکار برسند.

,

امام جمعه کوهبنان: ترس و وحشت دشمنان از مواضع انقلابی مجلس

, امام جمعه کوهبنان: ترس و وحشت دشمنان از مواضع انقلابی مجلس, امام جمعه کوهبنان: ترس و وحشت دشمنان از مواضع انقلابی مجلس,

حجت الاسلام حاج شیخ مرتضی جعفری در خطبه های نماز جمعه این هفته کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: تقوای الهی ، عفو و بخشش از گناه دیگران، حفظ زبان از غیبت ، دروغ و تهمت و….. موجبات عزت انسان در دنیا و آخرت هستند.

,

وی تاکید کرد: جا دارد از حضور باشکوه ، بابصیرت و انقلابی مردم کوهبنان در مراسم رژه موتوری و خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن که با اعلام وفاداری و بیعت مجدد با آرمان های بلند شهیدان، حضرت امام (ره) و مقام‌ معظم رهبری همراه بود تقدیر و تشکر کرد.

,

امام‌ جمعه کوهبنان افزود:‌ مردم با حضور گسترده انزجار و نفرت خود را از آمریکا و اسرائیل به نمایش گذاشتند و بر حفظ وحدت در برابر استکبار جهانی تاکید نمودند.
وی ابراز کرد: ماه رجب از ماه های بسیار با ارزش ، ماه دعا ، استغفار و استجابت دعا هست خواندن ادعیه و اعمال ماه رجب از جمله روزه داری را بسیار اهمیت بدهیم تا از آتش دوزخ نجات پیدا کنیم.
خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: در اولین روز از ماه رجب میلاد باسعادت حضرت امام باقر(ع) را در پیش داریم در گفتگوها و معاشرت الگوی ما ائمه اطهار خصوصا امام باقر(ع) باشد.
وی یادآور شد:تولد امام جواد(ع)، میلاد باسعادت مولای متقیان، شهادت حضرت امام هادی(ع) و عید مبعث از جمله مناسبت های بسیار مهم ماه رجب هستند.
حجت الاسلام جعفری ادامه داد: اطاعت از خدا، اطاعت از انبیای الهی و در عصر غیبت هم اطاعت از ولی امر مسلمین جهان عزت انسان را در بر دارد.

,
,
,
,
,

وی ابراز داشت: تقدیر و تشکر می کنم از نماینده مردم شهرستان سرکار خانم شریعتی که با دعوت ایشان نائب رئیس اول مجلس در معادن شهرستان و در جمع کارگران معادن حضور پیدا کردند و به درد دل نمایندگان کارگران گوش دادند.

,

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: با مواضع انقلابی مجلس همواره شاهد ترس و وحشت دشمنان خواهیم بود چرا که نمایندگان مجلس انقلابی و مطیع اوامر مقام معظم رهبری هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه