اخبار داغ

درحال حاضر فقط المپیک اهمیت دارد؛

دبیر: رابطه «بنا» و «سوریان» پدر و پسری‌ست/ کشتی‌گیران به عرضه مدیریت ورزش بیایند

دبیر: رابطه «بنا» و «سوریان» پدر و پسری‌ست/ کشتی‌گیران به عرضه مدیریت ورزش بیایند
رئیس فدراسیون کشتی گفت: کشتی گیران مدال دار و صاحب رتبه نباید از کشتی فاصله بگیرند و خود را برای مدیریت ورزش کشور در آینده آماده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی از حضور ۸۵ نفری اعضای تیم ملی آزاد و فرنگی در اردوی قرنطینه اظهار داشت: بعلت شرایط خاص کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حضور اعضای تیم ملی و کادر همراه در قرنطینه بسیار سخت و پر هزینه است. زندگی قهرمانی مملو از ریاضت است، هرکس از نظر روحی و بدنی قویتر باشد ماندگار‌تر است. کسی می‌تواند موفق و صاحب مدال شود که در این فرصت حدود هشت ماهه باقیمانده تا المپیک تاب و تحمل بیشتری داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
دبیر با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی عنوان کرد: آنچه که در حال حاضر مهم است حضور در مسابقات المپیک است. بر اساس المپیک اردو‌ها تشکیل و مسابقات برگزار می‌شود. انتخاب وزن‌های مختلف بر اساس داشتن سهمیه متفاوت است.
,
 
,
رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه تمام باشگاههای کشتی در کشور بسته است و این موضوع در آمادگی جسمانی کشتی گیران تاثیر گذار است، اذعان داشت: بار چند ماهه تعطیلی باشگاهها را لیگ کشتی کشید. در تمرینات لیگ و مسابقات انتخابی بدن کشتی گیران آماده تر شد. کشتی گیران بر اساس توانایی و نتایج مطلوب در یکسال گذشته در مسابقات انتخابی شرکت می کنند. مسابقات جام تختی در اردیبهشت ماه آینده برگزار می شود.
,
 
,
دبیر ضمن تشکر از محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم فرنگی و ملی آزاد تاکید کرد: درصددیم که مسابقات انتخابی اجرا شود. مدیر تیم های ملی باید کسی باشد که تعامل گر باشد. آقای کاوه بهترین گزینه ای است که پا به پای کشتی گیران در اردوها حضور دارد و کمک حال فدراسیون و کادر مربیگری است. رابطه محمد بنا هم با حمید سوریان رابطه پدر و پسری است.
,
 
,
رئیس فدراسیون کشتی نهایتا گفت: کشتی گیران مدال دار و صاحب رتبه نباید از کشتی فاصله بگیرند و خود را برای مدیریت ورزش کشور در آینده آماده کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه